Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אחרי חצי שנה +- שחסכתי, התייעצתי, חפרתי ושיגעתי אנשים הגיעו כל הרכיבים (חוץ מסאב שזה בסוף אחרי הכל).

והתחלנו אני והאומן ישראל (‎JUNIOR 66) שאני חייב להגיד שהבן אדם הזה פשוט עושה הכל מאהבה ויש לו שריטה הוא פשוט פדנט לא נורמאלי. אני העלה את החלק הראשון של ההתקנה שלא סיימנו את הכל הייתי קצת קצר בזמן.

אנחנו עוד מתכננים משהו יפה אני מקווה שהוא יצא לפועל (מבחינת ההורים) אז בנתיים תיראו תמונות ואני בטוח שהתמונות ידברו בעד עצמן לגבי ההתקנה!

אני רק מצטער שלא צילמתי איך הוא עשה את הפלטה וכו'.. אבל לא משנה.. יעלו עוד תמונות מסוף ההתקתה. התקנת הקומפוננטים עם הגבהות של עץ עלון.

02022010071-001.jpg

27012010025-002.jpg

27012010027-001.jpg

27012010029-001.jpg

02022010064-001.jpg

02022010063-001.jpg

02022010060-001.jpg

02022010068-001.jpg

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד קצת תמונות של הפלטה (והקרטון שממנו לקחנו מידות מדויקות של הפלטה) והרכיבים.. והרצה קטנה של כבלים לרמקולים שיהיו בעתיד בדלתות האחוריות..

02022010067-001.jpg

02022010069-001.jpg

01022010057-001.jpg

02022010062-001.jpg

02022010066-001.jpg

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

וואוו איזה השקעה בהתקנה, הוא ממש הפשיט לך את הרכב, ממש יקיות בחיווט, כל הכבוד!

 

מברוק על ההתקנה החדשה, מקווה שתהנה ותפיק ממנה את המקסימום.

 

עוד תמונות :-P, שרון.

פורסם

בסיום ההתקנה אני מבטיח לעלות אלף תמונות ואני יצא החוצה עוד מעט לצלם עוד :lol:

אגב זאת לא המילה האחרונה!!! אנחנו מתכננים משהו ממש יפה ואני מקווה שלא יהיה בעיות עם ההורים כבר תכננו הכל!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

נראה כאילו צילמת את החיווט המקורי של הרכב בשביל שנחשוב שזו התקנה יפה :wink:

ממש נראה יפה ומסודר!! תתחדש, תהנה - וואחד מגברים יש לך שם!

פורסם

תתחדש והכי חשוב תהנה.. נראית התקנה מקצועית יפה נקייה.. או במילה אחת- ישראל!

כל הכבוד!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

נראה נהדר תתחדש.

שאלה קטנה באחת התמונות רואים חתיכות של בידוד על הקבלים, למה זה והאם זה מה שמחזיק את הקבלים צמוד לפח ?

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000


×
×
  • תוכן חדש...