Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי רעש שאני לא יכול לסבול כבר,הפכתי את כל הרכב ולא מצאתי מה הבעיה.

 

נתחיל מזה שקראתי מדריכים והסברים,ועדיין לא עזר כלום,רק משתיק רעשים,וזה אני לא רוצה בכלל!!!

זה מנחית לי את הרעש וגם את האיכות,אני משאיר את זה עם הרעש,אבל זה לא נורמלי,זה נשמע כאילו שאני הולך לטוס

הרעש הזה חודר למוח,ומוציא לי את התת מודע.

 

*פירוט על המערכת: רדיו דיסק פיוניר,צמת חשמל + 8MM מינוס 8MM,מגברים פיוניר 2 ,400W כל אחד,סאבים 2

פיוניר 1000W,רמקולים 6/9 320W ,טווטרים מוראל,קומפוננטים מוראל,חוטי RCA רוקפורד.

 

עכשיו אני מדגיש,זה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה,אני מתקין כל הזמן מערכות ולא נתקלתי בזה,

אני גם מבין בחשמל רכב קצת,בדקתי עם מנורת ביקורת את היציאות מהמגבר,עשיתי גישורים,וכל מה שצריך .

אני הבנתי שקוראים לבעיה הזאת יללת אלטרנטור,אז הלכתי לאנטרנטור וניתקתי אותו והדלקתי את הרכב,ועדיין יש רעש.

הפרדתי את חוטי ה RCA שלא יעברו במקביל עם החשמל! ליפפתי ניר כסף על ה RCA כל אחד בנפרד,כולל דבק אזולירבנד מסביב.לקחתי מהמינוס של המגברים וחיברתי ל RCA,אותו דבר גם לרדיו דיסק.כל הרכב פורק במשך שבוע!!!

נעשה בו פרוייקט איכותי ! כל סוף חוט מולחם! אין חיבורים או שקעים.

הפלסיקה,הכיסאות,הכל מה שצריך.הכל נעשה בחוטים איכותיים ורחבים נחושת איכותית.אני באמת כבר מיואש,יש לכם אולי

עוד המלצות שיכולות לעזור לי לסייע בבעיה הזאת. אפילו החלפתי רדיו דיסק אחר לצורך בדיקה ולא עזר כלום.

 

רציתי ללכת לחשמלאי רכב,אבל הוא אמר שצריך להפוך לי את כל הרכב,ואין לי עצבים שיפרק לי את כל הרכב,אני יודע מה עשיתי ועם איזה חומרים השתמשתי,אז ככה שלא נראה לי שזה יעזור.

 

ותודה מראש :-(

פורסם

מדריך יפה ומוסבר הייטב,וכן גם את זה עשיתי,רשמתי גם בנושא שפתחתי.

 

תודה moti1616 אך זה לא עזר גם. זה עדיין מחובר אצלי ככה ברכב.

פורסם

כן,לקחתי RCA חדש וחיברתי מלמעלה,הכוונה מעל המושבים לצורך בדיקה,וזה גם לא עזר :-(

 

שאני מדליק את האורות שומעים את הרעש יותר חזק!

 

אפילו החלפתי מצבר חדש!

 

אני חושב שהבעיה יותר בכיוון בעיית חשמל. הציעו לי לחבר (+ ו -) מרכב אחר ישירות לרדיו דיסק ולנסות את זה האמת לא ניסיתי,זה בדיקה לדעת אם זאת בעיית חשמל ברכב נכון?

פורסם

כמה פתחת את הגיין במגבר שמגביר לך את הקומפוננט? ניסית לסגור טיפה ולהגביר יותר מהרדיו? המגברים יושבים על פלטה? המינוס קצר עבה ומחובר טוב? אם שום דבר מהדברים האלה לא עוזר נסה לבדוק את המגברים ברכב אחר.

פורסם

כן ניסיתי גם,אבל בלי לפרק את הקונקטור מהרכב אצלי,הכוונה ברכב שחיברתי היה אותו

קונקטור של חשמל של פיוניר.

 

ולא היה רעשים!!! רק ברכב אצלי יש רעשים.

 

את המגברים לא ניסיתי,מהסיבה שהם היו מורכבים ברכב אחר ועבדו ללא בעיות לפני שהרכבתי אצלי אותם.

פורסם

1.הגיין - אני צריך לבדוק,האמת שלא שיחקתי עם זה,זה נשאר מההתקנה הראשונה שעשו לי ברכב הקודם.

2.רדיו - אין לי רדיו ברכב,אני ביטלתי את הרדיו לגמריי . הכוונה אין בכלל אנטנה.

3.המגברים - כן יושבים על פלטה מחוזקת,והחוטים רחוקים ממגע מחוטים אחרים,תפוסים עם אזיקונים,ואזוליר בנד על המגעים.

4.המינוס - עבה וקצר,מחובר לבורג של החגורת הבטיחות במושבים האחוריים,כולל ליטוש והורדת הצבע קצת לצורך מגע יותר נקי.

 

תודה The Corpse אני אנסה לבדוק את מה שאתה אומר לביי המגברים,אבל רוב הסיכויים שהם עובדים מעולה,והבעיה עדיין תהיי קיימת.

פורסם

אני הבנתי שקוראים לבעיה הזאת יללת אלטרנטור,אז הלכתי לאנטרנטור וניתקתי אותו והדלקתי את הרכב,ועדיין יש רעש.

 

בתור אחד שמבין בחשמל רכב,אני לא צריך להסביר לך לאיזה נזק יכלתה לגרום לרכב עקב ביצוע הפעולה הזאת נכון?

פורסם

גולן - נראלי לא הבנתה טוב\לא קראתה מהתחלה את השרשור שנתתה עליו קישור - שם מדובר על תקלה שלבן אדם נקראה הרצוע

באמצה הנסיעה . בן זה לבין ניתוק חשמלי של הגנרטור יש קצת הבדל :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

×
×
  • תוכן חדש...