Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בעקבות החלטה של אמא שלי שצריך דיבורית ברכב במקום השימוש בכניסת הAUX, עמדו בפני מספר אפשרויות:

1.להתקין דיבורית מוטורולה ספיריט של סלקום שקיימת ברכב של אבא שלי- החסרון ניתן לשים מספר אחד, וברכב ישנם שני נהגים.

2.להתקין דיבורית BT.

3.למכור את המוטורולה ספיריט+הפיוניר 600UB ולרכוש דאבל דין-האפשרות המועדפת בינתיים.

 

רציתי לקבל דעות נוספות לפתרון,והמלצות לדאבל דין הכולל דיבורית BT שתתמוך באנשי קשר בעברית,GPS, ועדיפות למצלמת רוורס.

תקציב: לא ממש מוגדר בינתיים, תלוי בסכום שאוכל לקבל על הפיוניר (כמה בערך אוכל לקבל עליו? המכשיר בן שנה) + תוספת עד גבול ה1000 כנראה.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

אם אקנה מתאם BT לר"ד כמה בערך זה אמור לעלות? (ובכל זאת הפיוניר לא תומך בעברית)

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

גם אני הייתי בהתלבטות, להחליף לר''ד תומך BT או להתקין דיבורית BT

בסוף החלטתי שעדיף דיבורית BT קבוע ברכב, +מתקן בדש בורד שתופס את הפל'

התקנתי בשישי שהיה, עושה את העבודה בנאמנות (אין מסך, רק תפס לפל'+ מספר כפתורי נוחות )

 

 

מתאם BT לפיוניר יצא סתם בזבוז עדיף למכור ולשדרג לפיוניר BT מקורי

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

הבעיה עם פיוניר BT מקורי הדגם שמעל שלי הוא עם תצוגה נחותה יותר.

יש לי מתקן תופס לפלאפון...וכרגע הוא מחובר ע"י אוזניה לAUX.

 

אפשר פרטים על הדיבורית שרכשת?

 

תודה לכל העוזרים

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

בסלקום, אגב, יש אפשרות לכמה מספרים על מכשיר קבוע ברכב אחד.

 

הרעיון הוא שהמכשיר "שייך" למספר של האדם העיקרי שנוהג ברכב, וכשאתה נכנס לרכב אתה מחייג מהספיריט "כוכבית שקר כלשהו", ואז הספיריט הופך להיות המשני של המספר שלך. כשאתה יוצא מהרכב, אתה מחייג "כוכבית שקר כלשהו אחר", והספיריט חוזר למקור.

 

נשמע קצת מסובך, אבל לדעתי זה בדיוק שניה וחצי.

 

לא השתמשתי בזה, סתם קראתי על זה במקרה לפני כמה ימים. לי יש דיבורית BT של נוקיה ברכב :lol:

פורסם

לך על CK3100 / 3200 PRARROT

דיבוריות הכי טובות שקיימות היום.

+1 על ה BURY עושה את העבודה בצורה נאמנה ויעילה.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

×
×
  • תוכן חדש...