Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שזה אוטו מצויין, אבל עם תג מחיר גבוה יחסית לחו"ל. בזמנו רציתי לקנות פריוס משומש, ורכב משנת 2005 עולה 90K. אני לא חושב שזה מחיר ריאלי לאוטו שאתה מקבל. אני גם חושב שהאוטו שמר על ערכו עד עכשיו כיוון שיש היצע מאוד קטן של מכוניות היברידיות. אבל הדבר כנראה הולך להשתנות בשנה-שנתיים הבאות ולכן המכוניות האלה צפויות לרדת למחיר יותר תחרותי (לפחות המשומשות).

 

אני חושב שבמנועי הדיזל החדשים והמגודשים אפשר להגיע לתצרוכת דלק דומה לפריוס - כך שלא הייתי מגביל את עצמי לרכב היברידי.

 

המון בהצלחה

 

לגבי הפריוס החדשה היחס בין המחיר בארץ לחו"ל הינו רגיל לחלוטין, די דומה לדגמים אחרים, וזאת למראות שפריוס זוכה בהנחת מס משמעותית. יתכן והיבואן איננו מצליח לקבל מחיר FOB טוב מהיצרן. יתכן והוא פשוט חמדן ולוקח את ההטבה לכיסו. כך או כך, את תמריץ המס אשר הרגולטור התכוון אליו במקרה של הפריוס לא מגיע בארץ לצרכן הפרטי. יש לציין כי הרעיון ההיברידי אומנם איננו בלוף כפי שנכתב כאן, אך נהיה כלכלי לצרכן רק בעקבות תמריצים כאלה ואחרים, כפי שנעשה ברחבי העולם.

 

אני באופן אישי חושב שפריוס איננה שווה 152000 ש"ח. ובכל זאת הרעיון להנות מהטבת מס קרץ לי ובשנת 2008 התחדשתי בסיוויק היברידי תוך קבלת הנחה של כ-12% מהמחירון. במחיר כזה הרכב על כל פינוקיו לדעתי שווה בהחלט. אני מאוד מרוצה מהרכב מכל הבחינות. לקוחות רבים גם כן זכו בהנחות דומות ואף יותר מכך. לכן מחירון יד 2 של הונדה במקרה זה נמוך יותר מטויוטה. אולי שווה בדיקה.

 

ועוד משהו. אולי בזכות חברות הליסינג מחירי המשומשות בארץ פשוט מטורפים. לכך יש להוסיף את האי-וודאות ברכישת רכב משומש אשר בולטת בארץ במיוחד בגלל מיסודה של הרמאות המקצועית. לדעתי האופציה המעודפת היא רכישת רכב חדש תוך קבלת הנחה ניכרת.

פורסם
זה העניין.

מנוע הדיזל שהיה בסקודה פליסיה (וגם בסיאט אינקה)

 

נראה לי שזה לא מדויק. המנוע הוא אותו AEF שיש בפולו, קאדי וכו.

מה שכן, בסקודה יש משאבת הזרקה שונה, אם אני זוכר נכון של לוקאס לעומת בוש בדגמי VW, והגיר הוא גם של סקודה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שלום,

אנסה למקד את החיפוש:

 

מחפש רכב עד 70-80K, צריכת דלק נמוכה (לכן כנראה דיזל), אמין ומפנק.

לא מעוניין ברכב גרמני.

יש דברים כאלה?

תודה,

מוטקה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מבקר בפורום עכשיו, כשלוש שנים אחרי ומצאתי את ההודעה הזו.

בסיכומו של דבר בחרתי בסיטרואן C5 ואני ממש שמח.

אמנם לא חסכונית במיוחד (אבל גם לא בזבזנית מידי), אבל מפנקת שחבל על הזמן. נוח לי לנהוג בה, ואני שמח על הקניה הזו.

ממליץ בחום.

פורסם

הערה מעניינת, פגשתי אתמול חבר שיש לו פריוס הייברדי. אמר שעושה לו אחד לתשע עשרה נקודה שלוש לליטר בעיר אבל מחוץ לעיר קצת פחות.

 

הסביר שבעיר המנוע החשמלי מסייע להפעלת הרכב אבל מעל מהירות מסויימת כבר אינו פועל, רק המנוע הרגיל.

 

ולכן אם רוב הנסיעות הם מחוץ לעיר כדאי לקחת נתון זה בחשבון.

פורסם

מנסיון שלי, אם נוסעים חסכוני, פריוס (דור 3) תעשה מחוץ לעיר צריכה טובה יותר מ-1 ל-25.

בתוך העיר בסביבות ה-1 ל-20. המנוע החשמלי גם פועל ועוזר למנוע הבנזין.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מבקר בפורום עכשיו, כשלוש שנים אחרי ומצאתי את ההודעה הזו.

בסיכומו של דבר בחרתי בסיטרואן C5 ואני ממש שמח.

אמנם לא חסכונית במיוחד (אבל גם לא בזבזנית מידי), אבל מפנקת שחבל על הזמן. נוח לי לנהוג בה, ואני שמח על הקניה הזו.

ממליץ בחום.

 

עם הנסועה שלך הייתי כבר מזמן מתקין עליה מערכת גז. סיטרואן וצרפתיות בכלל מתאימים מאוד לגפ"מ, 3.5 ש"ח לליטר, עם הנסועה שלך של 45K בשנה אתה מחזיר את ההשקעה על המערכת תוך כמה חודשים לדעתי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...