Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אהאהאההא הצילו..!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:shock:

נסעתי לטסט, במחלף מורשה נעלמו לי הברקסים......!!!!!! :mad: ..

אלפא יקרה שלי! למה??

 

 

קיצר, אני לא יודע אם זה בגלל הגשם, או בגלל מערכת של המשאבה..

אבל לאחר המתנה של כ חצי שעה, הם חזרו....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני חצי מבוהל.. כמעט בוכה לחבר שלי..

 

חזרתי הביתה. כל הנסיעה חזרה הם תיפקדו מצויין!!!! (לפעמים יש לי יותר דוושה לפעמים לא, אבל הם עצרו !)

 

האם לזה התכוונתם כשיש גשם אז הברקסים נעלמים???........

:shock::x:roll: ....

 

 

המוסך בדק את הבלמים ומצא שהם תקינים. + הביא לי אישור בלמים לטסט..

 

 

תודה... :cry:

פורסם

אתה לא נורמלי!!!

 

אם קורה לך דבר כזה אתה עוצר את האוטו (ברגע שמתאפשר לך) ומזמין גרר!

ולא ממשיך לסוע באוטו כזה כאילו לא קרה כלום!

 

אתה מסכן את עצמך (מילא) וגם את מי שמסביבך!

Finger's gonna kill me.

פורסם

אימאללההההה.....

אתה משוגע... זה מפחיד תחת...

פעם אחת לא היו לי ברקסים וזה נגמר בפונטו ספייס מרוסקת, אוטובוס ארוך של דן משופשף מאוד, ועוד הרבה מכוניות בלי מראות ....

תחושת חוסר האונים כשאין ברקסים זה מפחיד...

haters will hate

פורסם

גם לאמא שלי זה קרה עם דייהו לאנוס, מסתבר שהלכה משאבת בלם והכולהיה בסדר עד שהתפוצצה, מזל שהיא הייתה כבר לייד המוסך, היא הייתה בדרך לביקור השבועי שלנו שם :lol:

פורסם
תבד'וק מפלס שמן ברקס בתור התחלה

 

אני מקווה שלא מילאת "שמן" ברקס - כי בלמים לא עובדים על שמן :D:D:D:D:D:D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
:shock:

נסעתי לטסט, במחלף מורשה נעלמו לי הברקסים......!!!!!! :mad: ..

אלפא יקרה שלי! למה??

 

 

קיצר, אני לא יודע אם זה בגלל הגשם, או בגלל מערכת של המשאבה..

אבל לאחר המתנה של כ חצי שעה, הם חזרו....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני חצי מבוהל.. כמעט בוכה לחבר שלי..

 

חזרתי הביתה. כל הנסיעה חזרה הם תיפקדו מצויין!!!! (לפעמים יש לי יותר דוושה לפעמים לא, אבל הם עצרו !)

 

האם לזה התכוונתם כשיש גשם אז הברקסים נעלמים???........

:shock::x:roll: ....

 

 

המוסך בדק את הבלמים ומצא שהם תקינים. + הביא לי אישור בלמים לטסט..

 

 

תודה... :cry:

 

בעיה מוכרת בסוד, כמה מגדולי מכונאי הסוד בארץ (מוטי מוטיל ודוד מנשה) אמרו לי שאחרי כל שלולית שעוברים ומתיזים מים צריכים ללחוץ לחיצה ארוכה על הבלמים עד שהם חוזרים, אני מניח שתתרגל לזה.

 

אגב זה נובע ממיקום הדיסקים במרכז הרכב ולא בתוך בתי הגלגלים.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

שיחה מהירה עם מוטי מוטיל מאשרת את דבריו של ירון, אבל עדיין- שווה לבדוק בוסטר ברקס-האוטו עמד הרבה זמן ועם בטיחות לא משחקים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אחלה כולם!!, תודה על ההכוונה..

מחר אני הולך לבדוק את הבוסטר ברקס (משאבה אה???...)

 

 

העלו בפני עוד אופצייה אפשרית.., בועת אוויר במערכת.., מה אתם אומרים??

 

אני מפחד ללכת עכשיו לאותו מוסך שבדק ואישר לי את הבלמים... למישהו יש המלצה על מוסך נורמלי באזור הוד השרון, רעננה, כפ"ס??

אני צריך שרק יטפלו לי בבעיה הזו...

 

 

זאת הייתה חוויה, מטורפת!!, חבר שלי כבר התחיל לחשוב איך יספידו אותו... :oops: ..

 

טוב אני מקווה שמחר נעבור טסט :D....

 

 

דרך אגב היא מסובבת מבטים הבובה שלי... אני מנסה לחשוב אם זה בגלל שהיא נראת כמו קופסאת חלודה בצבע קרם, או בגלל הרעש שיוצא מהחור שבאגזוז..

פורסם
בעייה מוכרת בסוד... :cry:

:mm_yeah: .

 

והנה סיפור ילדות סיוט..

בשנת 94 היה לחבר של אבא שלי אלפא סוד ירוקה מזעזעת :shock:,אבל נסעה טוב בדיוק חזרנו מנסיעה ארוכה,בכל אופן מי שמכיר במחלף אלייקים אם ממשכים ישר מגיעים לצומת יוקנעם,פתאום ללא כל אזהרה! אין ברקסים OMG אני ואבא שלי מתחילים להילחץ וחבר שלו חיוך כאילו לא קרה כלום,בכל אופן מגיעים לצומת אחרי שהוא מצפצף מהב הב לכולם מכניס להילוך ראשון מפגש קטן עם המדרכה שעצרה אותנו בהילוך ראשון..ולא קרה כלום לא לאוטו ולא לנו.

אכן עם הזמן שכחתי מהמחלה הזאת של הסוד וזה באמת מחלה מפחידה ביותר!

פורסם
:shock:

נסעתי לטסט, במחלף מורשה נעלמו לי הברקסים......!!!!!! :mad: ..

 

:cry:

 

נעלמו לך הברקסים ?? :p:p:p

 

לאן בדיוק? ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...