Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפל חדש לטויוטה עוצרים מכירות בארה"ב בגלל ליקוי מסוכן


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא בעל מקצוע בתחום (לשעבר כן, בהווה לא) אבל אתה בהחלט מוזמן לפתוח איזה שרשור שאתה רוצה ואם באופן אישי אני אמצע בו עניין ויהיו לי הכלים לחוות דעה, אני בהחלט אעשה זאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 502
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הבעייה בטויוטה זו לא התקלה או הריקול על כל הסכנה שבו אלא על זה שהיו צריכים התערבות של ממשלות (יפאן בפריוס וארה"ב בשאר) כדי לבדוק ולהוציא ריקול.

מכל יצרן שמכבד את עצמו, בין אם הוא מייצר קיסמי שיניים ובין אם טילי שיוט, אנטי מצפה שיבדוק תלונות לקוחות ברצינות ולא יזלזל בלקוחותיו כמו שטויוטה עשתה.

 

מאותה הסיבה שאנשים בארץ נרתעים מצ'מפיון כך לקוחות בכל העולם יירתעו מטויוטה.

 

 

הדגשתי וסימנתי באדום כדי שבאמת הפעם יראו. זו מבחינתי הבעיה האמיתית (!) ולא העובדה שצריך ריקול כלשהוא.

ריקול יכול לקרות- וכנראה גם קורה- לכל יצרן, אף אחד לא חסין, אבל השאלה היא איך מטפלים בתלונות. טויוטה לא טיפלה ולכן היא בצרות כרגע.

אני לא מאמין שהיא תיפול אבל אולי מהפרשיה הזו כולם, כל היצרנים (ולא רק בתחום הרכב), יבינו שיש אחריות למוצרים אותם הם מספקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

מאותה הסיבה שאנשים בארץ נרתעים מצ'מפיון כך לקוחות בכל העולם יירתעו מטויוטה.

 

מי נרתע מצ'מפיון בדיוק ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמר לי בבקשה איש יקר,מדוע למרות מחירם הגבוהה יחסית של המכוניות היפניות+תקלות סידרתיות ומסוכנות(לפי הודעותיך),אם כך,מדוע עדיין ולמרות הכל,מאז ומעולם,כל ציי הרכב+משטרה+מוסדות+חברות+ליסינג+השכרות+היד עוד נטויה +הציבור הרחב , עדיין רוכשים מהמותג הנ"ל....מדוע?

 

או יותר נכון,מדוע הוא מקוטלג מספר 1 בעולם כולו? או האם מעכשיו אחרי שיצא האור והתגלה פניו האפורים,האם הוא יירד מגדולתו?

 

ועוד דבר ,לפי איך שאני רואה את זה,למה שלא תפתח קישור בנוסח: מה דעתם של אנשי המקצוע העובדים בתחום המכונאות ובתחום הרכב בכלל,לשמוע מה יש להם לומר בעניין או יותר נכון מה דעתם לגבי המכוניות מרובות התקלות ומסוכנות האלו?....שהריי להם נסיון מוכח בתחום וידע גבוהה בעניין ויכולים לתת חוות דעת טובה,או נוספת בעניין.נוכל לקרא לזה: תקלות בטויוטה מנקודת מבטם של אנשי המקצוע וחוות דעתם על המותג בכלל.

אני אומר לא תיכנס, מה אתה אומר? תיכנס?

אתה אומר מייצרים רכבים לא אמינים,אני אומר לפי דעתי מייצרים רכבים עם אמינות מוחלטת שאף יצרן בעולם כולו לא מגיע לרמה כזאת של מצויינות,הייתה מעידה,הריקול יתוקן ועוד חודש חודשיים כאילו כלום לא קרה,ואף אמינותם תעלה עוד יותר גבוהה בגלל הריקול הזה.לפי דעתי הריקול הנ"ל הוא לא פוגע באמינות אלה יחזק אותה,אמינות היא לא תקלה סידרתית ידועה שמתקנים אותה ונגמר הסיפור,אמינות זה אם אתה נוסע ברכב חדש שנה שנתיים על הכביש והולך לך חיישנים,משאבות דלק,נורות נשרפות,חלונות נופלים,ועוד אלף ואחד שלל תקלות מוזרות ,בגלל זה גם המחירון של אותם רכבים נופל בצורה דרסטית,אין יש מאיין,טיפולים באלפי שקלים,החלפת חלקים בלי סוף,רכבים שצריכים טיפול מסור עם פינצטה וכו, בטויוטה אין את הפיצפקייס האלה,שים דלק וסע רק טיפול שנתי ושלום על ישראל,יש טויוטה ויש את כל השאר,פשוט כך,אין תקלות,כל הנאמר הוא לפי דעתי כן...

 

כלומר לא אכפת לך להתרסק ולמות, כל עוד אתה לא צריך להגיע למוסך.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הקטע שגם יפניות מגיעות למוסך. אחרת לא היו צריכים מוסכים בשבילן.

אולי בדור הישן זה נכון ואפילו אני אמליץ למשהו שמחפש רכב בן 10+ ללכת על משהו יפני, אבל אם מדובר ברכב חדש, אז רק לא יפני.

עידן, שחזר מסובארו לחיקה החם של משפחת VAG.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן למוסך מרכזי טויוטה ליום אחד ותראה בעצמך על אילו תקלות המכוניות מגיעות,או יותר נכון ממה הם מתפרנסים.

אני יכול לחסוך לך ולאמר למה ממה:

רוב האנשים שמגיעים מגיעים לטיפולים שוטפים,רוב ההכנסות זה מהגיפים והטנדרים ששם הטיפולים יקרים ויש יותר יחסית תקלות מכיוון שהרכבים האלה בד"כ הם רכבי עבודה\שטח וכו.

 

אתה יכול ללכת ולהיווכח בעצמך,אני לא ממציא את זה.

או לחילופין שאל מוסכניקים שעובדים בתחום ותראה מה יאמרו לך(לא סתאם אמרתי תפתח שירשור בעלי מקצוע בנוגע לתקלות בטויוטה ודעתם על הרכב בכלל מבחינת תקלות\אחזקה).

 

ובאותו עניין אם כבר הזכרנו טנדרים של טויוטה,אני לא יודע אבל היו כאלה שראו מה עשו לטנדר של טויוטה בשביל להרוג אותו בתוכנית הפופולארית של קלארקסון (אני לא זוכר את השם שלו בדיוק), הוא לא מת!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היגיע הזמן ללכת הלאה ? בייחוד לאחר הדוגמה האוילית של הטנדר הזה של טויוטה שכרגיל וכצפוי קיבע את דעתם של אלו שאינם מבינים שעד שלא ניסו את אותן תלאות בדיוק גם על טנדר של יצרן אחר, למסקנותיהם אין שום רלבנטיות. גם הצורך להזקק ליומני הטיפולים של מוסכי טויוטה, כבר נראה קצת לא רציני. למרות זאת, אני מכל מקום מוכן לקבל את מסקנתך שטויוטה, גם בצל הארועים האחרונים, היא חברה המייצרת מכוניות אמינות יותר מכל אוטו אחר. בתקווה שתוכל להשיב חרבך לנדנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמר לי בבקשה איש יקר,מדוע למרות מחירם הגבוהה יחסית של המכוניות היפניות+תקלות סידרתיות ומסוכנות(לפי הודעותיך),אם כך,מדוע עדיין ולמרות הכל,מאז ומעולם,כל ציי הרכב+משטרה+מוסדות+חברות+ליסינג+השכרות+היד עוד נטויה +הציבור הרחב , עדיין רוכשים מהמותג הנ"ל....מדוע?

 

או יותר נכון,מדוע הוא מקוטלג מספר 1 בעולם כולו? או האם מעכשיו אחרי שיצא האור והתגלה פניו האפורים,האם הוא יירד מגדולתו?

 

ועוד דבר ,לפי איך שאני רואה את זה,למה שלא תפתח קישור בנוסח: מה דעתם של אנשי המקצוע העובדים בתחום המכונאות ובתחום הרכב בכלל,לשמוע מה יש להם לומר בעניין או יותר נכון מה דעתם לגבי המכוניות מרובות התקלות ומסוכנות האלו?....שהריי להם נסיון מוכח בתחום וידע גבוהה בעניין ויכולים לתת חוות דעת טובה,או נוספת בעניין.נוכל לקרא לזה: תקלות בטויוטה מנקודת מבטם של אנשי המקצוע וחוות דעתם על המותג בכלל.

אני אומר לא תיכנס, מה אתה אומר? תיכנס?

אתה אומר מייצרים רכבים לא אמינים,אני אומר לפי דעתי מייצרים רכבים עם אמינות מוחלטת שאף יצרן בעולם כולו לא מגיע לרמה כזאת של מצויינות,הייתה מעידה,הריקול יתוקן ועוד חודש חודשיים כאילו כלום לא קרה,ואף אמינותם תעלה עוד יותר גבוהה בגלל הריקול הזה.לפי דעתי הריקול הנ"ל הוא לא פוגע באמינות אלה יחזק אותה,אמינות היא לא תקלה סידרתית ידועה שמתקנים אותה ונגמר הסיפור,אמינות זה אם אתה נוסע ברכב חדש שנה שנתיים על הכביש והולך לך חיישנים,משאבות דלק,נורות נשרפות,חלונות נופלים,ועוד אלף ואחד שלל תקלות מוזרות ,בגלל זה גם המחירון של אותם רכבים נופל בצורה דרסטית,אין יש מאיין,טיפולים באלפי שקלים,החלפת חלקים בלי סוף,רכבים שצריכים טיפול מסור עם פינצטה וכו, בטויוטה אין את הפיצפקייס האלה,שים דלק וסע רק טיפול שנתי ושלום על ישראל,יש טויוטה ויש את כל השאר,פשוט כך,אין תקלות,כל הנאמר הוא לפי דעתי כן...

 

 

 

מדהים אותי העיוורון שלך ושל מקהלת הטויוטה הקבועה פה.

היצרן הודה לאחר שנתפס בבעיות מהותיות של בטיחות , בעיה נוספת נחקרת , ואצלכם אין שום בעיה.

היצרן קרא לריקול ש של 8.7 מליון רכבים, לא מזיז לכם. (אחרי שסיפר על בעיות שטיחים, ואחרי שממשלת יפן עלתה על בעיות עקב תאונות בפריוס).

 

אצלך זה לא מערער את הביטחון בטויוטה, הם אמינים ..

גם מיצובישי היו אמינים עד אשר נתפסו בשקרים ובהסתרת מידע מהותי.

 

ואם אתה מדבר על ציי רכב, אז תרשה לי לתקן אותך, הצי המשטרתי המבצעי היום רובו אירופאי המורכב מאוקטביות וגטה , הצבא מוציא לפנסיה את רכבי הקנגו ולקח במקומם ברחינגו ויש עוד דוגמאות לרוב.

 

חברות ההשכרה והליסינג לוקחות את הרכבים אשר נרכשים במחירים הטובים ביותר שניתן להשיג, לכן מאזדה גם היום מוכרת הכי הרבה בעיקר לשוק הליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה בטויוטה זו לא התקלה או הריקול על כל הסכנה שבו אלא על זה שהיו צריכים התערבות של ממשלות (יפאן בפריוס וארה"ב בשאר) כדי לבדוק ולהוציא ריקול.

 

מכל יצרן שמכבד את עצמו, בין אם הוא מייצר קיסמי שיניים ובין אם טילי שיוט, אנטי מצפה שיבדוק תלונות לקוחות ברצינות ולא יזלזל בלקוחותיו כמו שטויוטה עשתה.

 

נכון מאד. זו כאן הבעיה האמיתית ולא החומרה - המוגזמת לדעתי - של התקלות.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהדקה השנייה:

 

ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

נאמר בסרטון שהבלמים אינם יכולים להתגבר על כוח המנוע. מעניין שכאשר אני ניסיתי את זה, התוצאה היתה הפוכה: הבלמים התגברו על המנוע בקלות. גם אצל מגיב נוסף (ג'רמי אם אני לא טועה) התוצאה היתה שהבלמים מנצחים, בהתאם להגיון.

 

לא מובן לי למה אומרים מה שאומרים בסרטון, ולמה לא מראים בבירור את התופעה. כמו שאמרתי, ניסיתי וזה ממש לא כך.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא נהגתם באותו רכב? (או שגם לך יש טויוטה ונזה עם 270 כ"ס ליד הבית? כי ג'רמי בכלל לא ביצע את הניסוי על טויוטה...)

(העיקר שבסוף הסרטון הוא מדגים את היתרון של הג'טה ;-) )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי נרתע מצ'מפיון בדיוק ?

 

הרבה מאוד אנשים וזו גם הסיבה שהאוקטביה למשל שהיא אחד הרכבים היותר טובים בקב' 2 לא מספיק נפוצה בשוק הפרטי. מחלקת המוניות שלהם נותנת שירות אחר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים אותי העיוורון שלך ושל מקהלת הטויוטה הקבועה פה.

היצרן הודה לאחר שנתפס בבעיות מהותיות של בטיחות , בעיה נוספת נחקרת , ואצלכם אין שום בעיה.

היצרן קרא לריקול ש של 8.7 מליון רכבים, לא מזיז לכם. (אחרי שסיפר על בעיות שטיחים, ואחרי שממשלת יפן עלתה על בעיות עקב תאונות בפריוס).

 

למה שהמספר "יזיז" לנו? אתה מתייחס ל-8.7 מיליון מכוניות כאילו שזה אומר משהו למעט נתוני המכירה של טויוטה בשנים האחרונות והעובדה שהם השתמשו באותה דוושה לכל הדגמים. 8.7 מיליון מכוניות. Boo fuckin hoo. וכאשר פיאט עושים ריקול "רק" ל-500 אלף מכוניות זה אומר שהתקלה פחות חומרה? לא! זה אומר שהם מכרו רק 500 אלף מכוניות גרנדה פונטו בין השנים 2006-2008. (מכובד, אני מוכרח לציין)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שהמספר "יזיז" לנו?

 

 

לא הבנתי, מי עשה מספר עם היזיז שלו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...