Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש הסאב אצלי ברכב התחיל לקרטע , כלומר , לעבוד ולהפסיק לעבוד ואז לעבוד בעוצמה נמוכה וכן הלאה. לפני שבוע הסאב חזר לעבוד אבל הקומפוננט הקדמי שמאלי הפסיק מידי פעם (אותם סימפטומים).

לאחר בדיקה אצל המתקין שלי וחיבורים שונים על יציאות שונות במגבר הגענו למסקנה שהוא פשוט נדפק וכנראה נשרפה יציאה , בכל קמרה מקור הבעיות הן מהמגבר.

לכן אני מעוניין בהמלצה של מגבר ארבעה ערוצים חזק (שני ערוצים לקומפוננטים הקדמיים - מורל אלייט ועוד שני ערוצים ברידג' לסאב של MTX 250 RMS) בעלות של עד 1500 ש"ח.

אשמח להצעות ורעיונות רק לא ליד שנייה בבקשה.

פורסם

לא תמצא משהו שיעשה את זה בצורה אופטימלית

אלייט סט שדורש כוח

תנסה להגדיל את התקציב ל2000 תקנה את הסלסטרה 475 FX

סאן דאון 100

יד שניה יתן לך הרבה יותר טובות לסט שלך

אם אתה מתעקש בתקציב הזה

JBL 1004

לא רואה משהו אחר

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

אני יגיד לך את האמת שמעתי את המגבר הזה והוא הפתיע אותי מאוד

לטובה הצליח להרים Q NANO בצורה טובה לדעתי

למרות שמדובר במגבר מהסדרה הכי פשוטה של היפוניקס

ביחס לזה שהוא סדרת פתיחה הוא יקר.

לך על JBL 1004 תחסוך לעצמך 500 שקל יתן לך תוצאה לא פחות טובה מהטיטן.

או שתעלה את התקציב קצת

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

שמע המגבר שהיה לי עד עכשיו היה אינפיניטי 7541A שהוא פשוט מאוד יחסית והוא היה מעולה שמעו מדהים.

אני בטוח שעם מגבר טוב יותר ישמעו אפילו יותר טוב אבל זה לא כל כך חסר לי...

הגי בי אל באמת משתווה להיפוניקס הספציפי הזה?

פורסם

מתעלה עליו

אם אתה חושב האינפינטי ניצלו את האילייט אז אתה לא יודע על מה אתה מדבר.

JBL ספציפית הזה יספק אותך ועל הדרך תחסוך 500 שקל

אם תחליט לעלות קצת ברמה ולהיות פתוח ליד 2 תנסה לחפש אודיסון LRX בהמלצה.

NAKAMICHI 4100

סאן דאון 100.4

פחות או יותר על התקציב שלך רמה גבוהה יותר מהאינפיניטי שהיה לך והJBL וTITAN של היפוניקס

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

רוצה לזמבר את האילייט כמו שצריך ? רוצה לחבוט בהם כהוגן ? רוצה לגרום לסאב שלך לרקוד סלסה? והכל במחיר שפוי?

 

פייז אופוס 170WRMS לערוץ ו500WRMS בגישור.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
לפני כחודש הסאב אצלי ברכב התחיל לקרטע , כלומר , לעבוד ולהפסיק לעבוד ואז לעבוד בעוצמה נמוכה וכן הלאה. לפני שבוע הסאב חזר לעבוד אבל הקומפוננט הקדמי שמאלי הפסיק מידי פעם (אותם סימפטומים).

לאחר בדיקה אצל המתקין שלי וחיבורים שונים על יציאות שונות במגבר הגענו למסקנה שהוא פשוט נדפק וכנראה נשרפה יציאה , בכל קמרה מקור הבעיות הן מהמגבר.

לכן אני מעוניין בהמלצה של מגבר ארבעה ערוצים חזק (שני ערוצים לקומפוננטים הקדמיים - מורל אלייט ועוד שני ערוצים ברידג' לסאב של MTX 250 RMS) בעלות של עד 1500 ש"ח.

אשמח להצעות ורעיונות רק לא ליד שנייה בבקשה.

 

 

תקציב של 1500 שח הוא תקציב שנופל בין הכיסאות ביחס לאלמנטים שאתה מעוניין להגביר

אם אתה לא מעוניין ביד שנייה ,אז גם אני הייתי מציע לך ללכת על JBL1004 הוא נותן תמורה גבוהה לכסף

וב-1500 שח לא תמצא משהוא יותר טוב חדש.

פורסם

חבל להגביר אילייט ועוד פסיבית עם מגבר של 100W (לא בטוח שהוא עומד בהצהרות בכלל ) זה פשוט בזבוז , הסט שלך דורש הרבה יותר כוח , תן לו בראש. 

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

ה-JBL1004 עומד בהצהרות ,הוא נימדד תחת סטנדרט CEA -2006

ברור שעם הגברה חזקה יותר הוופרים של האילייט יתפקדו יותר טוב

אבל ב-1500 שח למגבר 4 ערוצים חדש ה-JBL1004 הוא אופציה שנותנת

את התמורה הגבוהה ביותר לכסף ,מלבד זאת לבחור היה מחובר לאילייט עד עכשיו

אינפיניטי 110X4 והוא היה מרוצה ה-JBL1004 לא שונה ממנו משמעותית באיכות או בעוצמה.

פורסם

לא ניתן להשיג מוצרים של פייז יותר , החברה נמכרה למאק אודיו לפני כמה שנים.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

×
×
  • תוכן חדש...