Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניתן ,חברת פאאס אבולושן לא קיימת כיום היא נירכשה על ידיי מאק אודיו.

וגם אם היה ניתן מחירו היה מעל 1500 שח כמשומש בפורום יד שניה דורשים עליו כ-2000 שח

מדובר במגבר שהוא "ספינת הדגל" של החברה 170X4 ובגישור 500 RMS.

פורסם

אתה יודע שהאינפיניטי והJBL 75.4 הוא אותו מגבר.

שניהם תוצרת חברת הרמן. גם ה1004. באותה רמה

 

ההיפוניקס טיטן נחות מהם.

 

אתה מחפש מגבר חדש בתקציב נמוך יחסית. ואתה רוצה להגביר סט איכותי שצריך כוח.

לדעתי או שתחסוך עוד כסף ותעלה את התקציב לסביבות ה 2000- 2500 שקל

או לקנות מגבר משומש. כמו הפייז אופוס. סאן דאון 100.4. P4. ועוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני מבין את העניין של היעילות בקניית יד שנייה אבל מצד שני מה קורה אם אני קונה את המגבר וחודש אחרי זה הוא נשרף עקב עבודה מאומצת במשך כמה חודשים/שנים. אם הוא חדש תהיה אחריות מלאה וייתכן ואף יחליפו לי לחדש בהתאם לנסיבות. יד שנייה סביר להניח שנדפקתי ובעצם חסכתי רק כדי לשלם יותר בסוף

פורסם

אתה מדבר שטויות.

 

מגבר שנבדק ועובד. יעבוד עוד הרבה זמן.

ובמקרה הגרוע ביותר. תקח אותו למעבדה. תתקן. והוא יעבוד שנים רבות נוספות.

 

ומגבר חדש שישרף. לא תקבל חדש! הוא פשוט יתוקן בחינם במעבדת היבואן / מעבדה אחרת.

 

אז מה ההבדל. מגבר משומש של חברה טובה. יעבוד טוב הרבה שנים. מאשר מגבר פשוט חדש.

ואני מדבר מנסיון של מספר של עשרות מגברים משומשים שמכרתי והעברתי דרכי.

והתקנתי לחברים.

 

לפני כשנתיים הגיע אליי מגבר של אודיסון! מגבר משנות ה 90 או ה 80. אני לא זוכר בדיוק.

פתחתי אותו. ניקיתי אותו. והוא עובד עד היום. ומאז הוא עבר לפחות 2 ידיים!.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...