Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש נורת H4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות נורת פיליפס דיימונד וייז'ון (הדגם של הדמויי קסנון) בפורמט H4,

מקום הקניה המבוקש חייב להיות מהצפון (חיפה,עפולה,נצרת)

האם מישהו מכיר מקום שמוכרים את הנורות האלה במחיר סביר ?

פורסם

ליאור למה שלא תביא מאי-ביי פשוט? החשמלאי שלי בנצרת ישמח לעשות לך הזמנה אבל באי-ביי זה יהיה זול בהרבה ויגיע עד הבית

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אני יעלה את זה כאן שוב, אני גרוע באנגלית מישהו יכול למצוא לי מכרז לזוג נורות פילפס דיימונד ויזון בזול?

עם זמן הספקה מהיר ומשלוח עד הבית? אני הודה לו רבות

 

רציתי לדעת לגבי רפלקטורים ברכב, האם עם הזמן הם מתחלשים? ניתן להחליף אותם?

כמו שהבנתי יש להם חלק מאוד נכבד בעוצמת אלומת האור .

פורסם
יש ביד 2 בחור שמוכר ב 100 שקל

כנס ותראה ,אני חושב שלאלה אתה מתכוון.

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=166770&Code=37c7b983146b264eec321da91b1cd319

 

 

 

אמר הכל הבחור,המנורות היו מורכבות , מאיפה לי לדעת שהוא הרכיב ולא נגע בהם ביד?

כמו האלה שמוכרים טרקטורון ....

למכרה פהפהפהפהפ "לא ראה שטח בכלל! " לא סליחה הוא ראה פורנוגרפיה מצרית

אגב הואמ וכר בלו ויזון ולא את הדיימון, איך הם ביחס לדיימון?

פורסם

אין לי מושג איך הם,יש מלא סוגים,גם לדים,אני יש לי את הנורות H4 של Osram 4000K

http://img.villagephotos.com/p/2009-1/1332419/H4_Osram_Cool_Blue.jpg

והם ממש אחלה.חברה גרמנית,לא חסר תאמין לי,כל הזמן יוצאים חדשים,אל תחפש את הכי טוב

ובזול,כי הזול עולה בסוף ביוקר!!! מנסיון אישי. ולפני שקונים בדרך כלל בודקים,או שקונים ממקומות

מכורים עם אבא ואמא למוצר.

×
×
  • תוכן חדש...