Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמור להיות עם תקינה- רמוס

 

בקשר להתקנה עצמה זה כבר שינוי מבנה וכידוע, אם תתפס ב"רייסים" ינעלו לך על הדוד ויאמרו לך שהבאת דוד שמש של רנו שנלקח ממרצדס ונצבע ע"י מוסך מורשה של מיצובישי ומכאן קצרה הדרך.

 

אבל בעיקרון זה לא בעיתי

 

לרפי ששאל עוד תמונות של החיישן שבסוף הפרוייקט של הטמבון האחורי ייפך לחלק אינטגרלי שלו.

123_0016.jpg

123_0014.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מה שתראה מהמראה המרכזית- המתקן שמראה על המרחק מהרכב שאחריך ומתריע קולית.

 

בגלל שהייתם נחמדים, מספר תמונות של גבות ושפמים מייצור עצמי.

 

:p

Dscn3410.jpg

hgt_0024.jpg

hgt_0029.jpg

hgt_0028.jpg

hgt_0016.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
שהוא מתכוון לסיבובון קל..

 

בקשר לצהובה היא של עדי

 

והיא אכן מקסימה

 

 

גם הצהובה עברה בסדנא..

סדנת הפוטושופ :)

 

ותגיד, איך עשית את הבנייה העצמית של הגבות? אתה גם בנית את החצאיות?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

כבר אין אמונה?

 

המכונית של עדי !

 

והכל בה אמיתי .

 

החצאיות (אם אתה מתכוון לחצאיות צד) באות עם הרכב.

 

אם אתה מתכוון לבניה על הטמבון זה כבר עבודה של איקרי.

 

זה נקרא ספליטר בשפה המקצועית או סנטר לפעמים.

 

הגבות נבנות מפלסטיק ומקבלות צורה באמצעות ניסור ושיוף ואז פיניש וצבע אמממ בעצם לפני צריך גם לפעמים באמצעות חום לעוות אותן לזוויות הרצויות.

 

הדבקה נעשית ע"י סיליקון או דבק דו צדדי איכותי

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
תגיד אחי, זה חוקי להעביר לאמצע ?!

 

לא.חבר'ה שחזרו מהודו טוענים שמעבירים רק ימינה,אחרת זה דופק את כל הטקס.

 

 

לגבי למה עושים את זה-כי זה נראה נחמד וזה שונה -אם לכל הHGT יש אגזוז בצד-תמיד מגניב שיהיה אחד עם אגזוז באמצע.

 

בח"ול כבר מחוררים ריצפות של תאי מטען ומוציאים אותם מהדלת האחורית במקום של לוחית הרישוי.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בח"ול כבר מחוררים ריצפות של תאי מטען ומוציאים אותם מהדלת האחורית במקום של לוחית הרישוי

 

בחו"ל זה יעיל, תורם לחימום תא הנוסעים בחורף הקר...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שהוא מתכוון לסיבובון קל..

 

בקשר לצהובה היא של עדי

 

והיא אכן מקסימה

 

 

גם הצהובה עברה בסדנא..

סדנת הפוטושופ :)

 

ותגיד, איך עשית את הבנייה העצמית של הגבות? אתה גם בנית את החצאיות?

 

ה HGT של עדי אכן קיימת כך במציאות... מצטער לאכזב אותך , אבל לא כל רכב שנראה טוב בישראל עבר סדנאת פוטושופ.

פורסם

נראה כבר באיזו דרך נבחר.

 

אפשרי הדבקה עם דבק זגגים ואו דבק יעודי שכמעט בלתי אפשרי להפריד את המודבק באמצעותו(אבל עולה יקר).

 

או ברגים קבועים או ברגים עם פרפרים.

 

קודם כל הכנפיים . . . הספוילר זה הדובדבן

 

וכבר הרעיון הבא בדרך(של איקרי לא שלי) להשיג כונסים בצדדים סטייל מוסטנג

 

נו שוין

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...