Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצ"ב תמונות של תהליך העברת דוד מסוג רמוס מצד שמאל למרכז הרכב

ע"י שלמה שנמצא בהרצליה מול מוסך סובארו המרכזי.

 

09/9557941

052/451143

מומלץ בחום

 

נ.ב- גם תמונה של איך לא לפתוח סאנרוף:-)

outlet_0008.jpg

outlet_0006.jpg

outlet_0004.jpg

outlet_0003.jpg

outlet_0002.jpg

outlet_0001.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי מספר בעלי HGT בעולם שעשו את ההעברה הזאת.. נראה לי דיי לא אסתטי.

למה אתה עשית את ההעברה? האם רק בשביל היופי?

 

מה זה הבליטות שיש לך על הטמבון האחורי? חיישני חניה לא מקוריים?

פורסם

מה לעשות.

 

 

זה ממש כמעט.

אבל באמצע זה לא.

אמצע אומר סימטרי, מה שיש לך זה טיפה ימינה.

 

 

 

 

 

רון.

-כדאי שתשמע את זה ממנ מאשר ממשהו אחר.-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
מה לעשות.

 

 

זה ממש כמעט.

אבל באמצע זה לא.

אמצע אומר סימטרי, מה שיש לך זה טיפה ימינה.

 

 

 

גם אני ראיתי את זה, ואפשר לזהות זאת בצורה ברורה כאשר משוים את האגזוז עם המנעול של בגאז' :?

SENA לשעבר

פורסם
מה לעשות.

 

 

זה ממש כמעט.

אבל באמצע זה לא.

אמצע אומר סימטרי, מה שיש לך זה טיפה ימינה.

 

 

 

גם אני ראיתי את זה, ואפשר לזהות זאת בצורה ברורה כאשר משוים את האגזוז עם המנעול של בגאז' :?

 

או יותר פשוט... עם המספר

אבל זה לא כזההה נורא

 

בכל מקרה- יפה, אבל...משהו קצת לא מסתדר לי בזה... (כנראה שזה רק אני)

פורסם

אחי בלי להעליב תחזיר את זה בחזרה לצד לדעתי זה ממש מכוער

אבל זאת דעתי ואני לא יכול להגיד לך מה לעשות.

ושלא יבוא עכשיו חכמים ויצעקו עלי כי זאת דעתי ואם אתה אוהב את זה אז סבבה

תתחדש !

פורסם

כן שמתי לב שהאונו התהפכה . . . אתם לא מבינים בדיחה?

:lol:

בקשר למרכז או לא, מאוד ייתכן שאני עמדתי לא בזווית ישרה מאחורי האוטו וקל לראות שהמכונית עומדת בנטיה יחסית אליי בעת הצילום.

 

אל תיקחו את המספר כנקודת השוואה הוא לא עומד באמצע.

 

מעבר לזה אם אחליט להזיז ס"מ לכאן או לשם תמיד אוכל לבקש משלמה לתקן לי .

 

חיישני חניה אינם מקוריים כמו הרבה דברים אחרים ....

 

ורציתי להעביר את הדוד מזה זמן רב , עניין של טעם אישי כמו טוייטרים בדלתות למשל

:-)

 

לא ידוע לי אי חוקיות העברת הדוד לאמצע למי ששאל.

 

והבנייה הזו הינה חלק מתהליך של בניית דיפיוזר אחורי ("חצאית") שכבר נמצאת אצלי ומחכה לזמנה להתקנה.

 

היא כבר לבנה מהקיר במחסן, מה שכן ייתכן ולא אשתמש בה אלא באחרת...ראשית עליי לסיים את פרוייקט הכנפיים והספוילר שלי שאגב נקנה בעזרתו האדיבה של מיכאל(פיתה 100) שגם לו ספוילר כזה.

 

אח החיים קשים ..לא מספיק להיות מהיר ..צריך גם להיות יפה...

3_0004.jpg

ט_0033.jpg

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

חצאיות הן דבר יפה, אבל גם נמוך, מאוד...

ולמע"צ יש היסטוריה ארוכה כבוני מסלולי מרוצים ( מסלולי מוטוקרוס אולי :lol: ) וכבישי הארץ מלאים בורות וגבעות...

ויש מלא אנשים עם חצאיות "חצי תלושות"/מחוזקות עם אזיקונים בגלל זה...

שלא תסים גם ככה את העבודה הניפלאה שלך!!!

 

וכמו שאומרים : עלה והצלח :-)

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מע"צ ומרעין בישין אחרים לא ימנעו ממני את ההנאה שלי...

 

גם עיריות שונות נוהגות לשים באמפרים להנאת רוכבי הטרקטורונים ולסבלנו הרב ומאידך שמות לנו כיכרות להנאה מרובה

:lol::lol::lol:

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...