Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי קומפוננט של מורל דגם מילניום, 5 ורבע אינץ'- ב400 שקל.

חדש בקופסא עם אחריות כמובן!

איך המחיר ? שווה?

ואיך הרמקול עצמו- מבחינת איכות?

הוא יעבוד עם מגבר של 50 על 4 RMS....

תודה רבה!

פורסם

פתאום כולם קונים מורל, יחי התוצרת הישראלית !!!

 

המחיר שווה.

 

הרמקול יעבוד גם בלי מגבר... עם 50 RMS הוא יעבוד טוב מאוד (אם באמת זה 50 RMS).

 

בבקשה.

פורסם

המגבר 50 RMS- לא מקס...

איך האיכות שלהם?

אמרו לי שהסדרה הזאת מיוצרת בסין ולא בארץ זה נכון?

תודה.

פורסם

הבנתי שזה 50 RMS העניין הוא שלפעמים חברות מגזימות בנתונים שלהם ולפעמים ממעיטות קצת... איזה מגבר זה בכלל ?

 

בקשר לארץ המוצא של הרמקולים, מה זה משנה לך ?

פורסם

בקשר לארץ ייצור- אמרו לי שהאיכות של הרמקולים של מורל המיוצרים בסין הם על הפנים, לעומת הרמקולים שמורל מייצרת פה בארץ, זה נכון?

תודה.

פורסם

לא יודע אני לא כל כך מתמצא....

יכול להיות שבסין הם משתמשים בחומרים אחרים פחות טובים...

לא יודע, הרבה אמרו לי את זה לא רק בן אדם אחד...

פורסם

המורל פולס מיוצרים בסין (לפי השמועה) - ולא המורל מילניום!

 

המילניום יעבדו בקושי רב בלי מגבר (אין טעם לקנות אותם בלי מגבר) ועם 50 RMS הם יהיו בסדר גמור.

הם עומדים לפי הנתונים הכתובים בעד 100 RMS (אם אני זוכר נכון) לכן אם תגשר את המגבר רק לקומפוננט לדעתי תוציא את הפוטנציאל שלהם הרבה יותר טוב.

 

מקסימום נשרף - יש אחריות...

פורסם

בדיוק, אם אתה חושש לחיי הרמקולים, פשוט תוריד את הגיין.

 

אגב יש מישהו מישהו בת'רד אשר מחזיק ברכבו את ה-"מורל הייבריד" ורוצה לתת לי להתרשם מהם?

 

8)

פורסם

מי שאמר פה שמורל מילניום לא מיוצרים בסין, טועה, ובגדול

אני לא יודע בקשר לשאר הסדרות..אבל המילניום מיוצר בסין, בוודאות

ולכן המחיר שלו גם בהתאם..

אני לא מדבר על האיכות עדיין כי אני לא יודע. שבוע הבא ביום חמישי אני אדע..

כשהוא ירכיב לי ת'מערכת סופסוף

אבל בוודאות המילניום מיוצרים בסין

היום הייתי ב"סאונדבלאסטרס" בפ"ת

(אגב נראית כמו אחת הסדנאות המקצועיות בארץ. בלי שום פוזה..עבודה נטו..)

http://www.soundblasters.co.il שם יש עבודות שלו. נראות אדיר..

ואלו באמת עבודות שלהם ראיתי בסדנא בעיניים שלי.

וביקשתי ממנו לראות את המילניום, הוא מוציא לי ארגז ענק סגור חדש..שרשום עליו

Made In CHINA בגדול וליד זה MOREL Milenium

ומתוכו הוציא 5 או 6 קופסאות של מורל מילניום.

אבל..שמסתכלים ביחס של תפוקה פר מחיר... אני לא מאמין שב450 שקל יש קומפוננט יותר טוב. או יותר איכותי...

פורסם

ישנו מכס של 36 אחוז (ועכשיו קצת פחות) שהיה לפני חודש אפילו 72 אחוז על מוצרי אודיו למיניהם. בגלל שאת הקומפוננט הללו מייצרים בארץ - אין עליהם מכס ולכן הם משתווים לקומפוננטים אחרים (באיכות) במחיר של עוד 72 אחוז.

כלומר לרוקפורדים, MBQ, Kicker, וכו' שעולים בסביבות ה-1000 שקל וטיפה יותר אפילו (רווח של החנות).

 

בגלל זה ממליצים הרבה על המילניום (ועל מורל בכלל) - כי הם משתלמים בארץ.

 

רצוי גם לציין שאף אחד לא מוריד מחירים בהתאם למסים החדשים... (כלומר להוריד בערך שליש מעלות המוצרים) כי אז החנויות והיבואנים יכנסו להפסדים מהמלאי הקודם עם המסים הגבוהים.

×
×
  • תוכן חדש...