Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלו אנשים.

אני צריך לקנות קומפרסור.

הדרישות הן בסיסיות מאוד. 2כ"ס, 25 ליטר, השימוש הוא מאוד לייט.

חיפשתי ב-ZAP, טווח המחירים נראה לי גבוה, ואני לא יודע מה קורה עם ענייני אמינות של קומפרסורים.

איפה אני יכול לקנות אחד שגם יהיה אמין(+-) וגם יהיה זול?

מה אמורים להיות המחירים?

אין לי בעיה גם לקנות יד שניה, אבל המעט שראיתי היו כמעט באותו מחיר של חדש.

 

אזורים שמתאימים לי: אריאל, ראש העין, כ"ס, הודה"ש, פ"ת, יהוד

 

תודה חברים.

אודי. :-)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

הבדלי המחיר ענקיים כי יש סינים ויש איטלקיים.

לי יש את זה

http://www.polack.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=1808

התמונה ל-א נכונה, בתמונה יש 2 בוכנות, המפרט על בוכנה אחת (לי יש אחת)

שנה הבאה יחגוג 20 שנה ועדין דוחס כאילו הרגע יצא מהמפעל, אני חושב שזה אחד מכלי העבודה שלי שהכי החזירו את ההשקעה בהם.

דבר אחד הוא לא סחב, אקדח מסמרים רציני, אקדחי סיכות עד גודל בינוני, אקדח ניטים, כמובן פיסטולטים ניפוח צמיגים בחניה וסתם אויר בלחץ לניקוי הוא סוחב כאילו כלום.

 

האם הסינים שווים משהו ? לא יודע

האיטלקיים של FINI - שווים כל אגורה לדעתי.

עריכה, נזכרתי בעוד משהו שהוא לא סחב, פותח גלגלים, זה דווקא נורא ביאס אותי שהוא לא סחב.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

תתחיל מלהגדיר תקציב.

 

אני יכול להמליץ לך על אטלס קופקו שהם הרולס רויס של המדחסים אבל תצטרך משכנתא.

 

נסה להשיג קומרסור ישן משופץ של אוהליאב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דבר עם "לוירון" בת"א.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

FINI לא רעים ובהחלט מתאימים לשימוש מזדמן אבל לעבודה מאומצת הייתי הולך על משהו יותר איכותי. אל תשכח שמדחסים בוכנתיים בנויים לפעולה של 50% מהזמן.

 

הניסיון שלי איתם הוא עם מדחס 20 כ"ס 4 בוכנות שחי בקושי 50,000 שעות כשאוהליאב חי אצלי 100,000 שעות ואטלס קופקו (בורגי) חי אצלי כבר 200,000 שעות ועדיין כמו חדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
נו יופי הוא שואל על פריווט ואתה עונה שהסמיטריילר הכי טוב זה FH16

:p

 

בגלל זה המלצתי על אוהליאב משופץ. הם זולים ועמידים מאוד (ראשי יציקה ולא אלומיניום).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מדחס ללא שמן זה כבר סיפור אחר לגמרי ויקר הרבה יותר. לאיזה שימוש אתה צריך (אולי אפשר להוסיף מייבש ומפריד שמן במקום לקנות מדחס יקר מאוד ללא שמן)?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

פה מדובר על יקרים מאוד ואין כאן פשרות. בדוק אצל אסולין, אטלס קופקו ובנימינוביץ'.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
הלו אנשים.

אני צריך לקנות קומפרסור.

הדרישות הן בסיסיות מאוד. 2כ"ס, 25 ליטר, השימוש הוא מאוד לייט.

חיפשתי ב-ZAP, טווח המחירים נראה לי גבוה, ואני לא יודע מה קורה עם ענייני אמינות של קומפרסורים.

איפה אני יכול לקנות אחד שגם יהיה אמין(+-) וגם יהיה זול?

מה אמורים להיות המחירים?

אין לי בעיה גם לקנות יד שניה, אבל המעט שראיתי היו כמעט באותו מחיר של חדש.

 

אזורים שמתאימים לי: אריאל, ראש העין, כ"ס, הודה"ש, פ"ת, יהוד

 

תודה חברים.

אודי. :-)

 

 

בסניפי הום סנטר יש קומפרסור של VOLTA, יש לי אותו והוא עושה עבודה מצוינת.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...