Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

לאחר שהחלטתי להזמין רכב ביבוא אישי

וחשבתי בכיון מ פורד מוסנג ועד bmw x6

התחלתי לחפש חברות יבוא אישי, לאחר כמה פגישות אצל כמה אנשים,אני יחסוך את הפרטים

החלטתי ללכת בעקבות המלצה של חבר, לסכנות יבוא אישי שניקראת N.R.S מכירים?.

לאחר שבדקתי איזה רכבים אני רוצה ביקשתי הצעת מחיר,קיבלתי הצעה במחיר סבבה.

שאלתי עם יש סיכוי שיהיה מותר ליבוא מוסטנג בחצי שנה הקרובה הבחור מ N.R.S אמר עם

אני חושק במוסטנג הוא יכול להביא לי עכשיו, עם בא לי.כמובן שאמרתי לו עם הוא מודע לאיסור יבוא

שיש כרגע על הרכב ,והוא אמר שזה לא נוגע לו,כמובן שזילזלתי ביכולות שלו. והוא אמר לי בגלל שבאת

דרך מישהו שקנה הרבה רכבים אצלי (חבר שלי) אני מוכן להביא לך פורד מוסטנג עד הבית עם כול הניירות

והכול תקין 100% .ואתה תשלם לי רק שהרכב אצלך ובדקת שהכול תקין ולפי רצונך,כמובן שהוא גם יחתים אותי

על הסכם,הסכם סטנדרתי לחלוטין רק יש בו תוספות שכתוב בה שאני ישלם את הסכום המלא של הרכב

רק שהוא יגיע לארץ במקום חצי בהתחלה וחצי שהרכב בארץ.

 

אני חייב לציין שהרכב שאני רוצה זה שנת 2010 חדש מהחברה.עם זה משנה

איך זה נשמע לכם?,אני יכול להיפגע מכזה דבר?

פורסם

שים לב- אתה היבואן. לא הוא. הוא לא יכול להביא לך אפילו לא רבע רכב אם הרכב לא נמצא בארץ לאחר שהסכמת שלא תמכור אותו שנתיים וכל האחריות עליך (את התשלום הוא יקבל אחר כך זה לא משנה, זה לפי ההסכם. אם נגיד לא תהיה מרוצה? יהיה לו ביד רכב על שמך שהוא לא מוכן לתת לך, לא ניתן להעביר בעלות שנתיים ותהיה מחויב לשלם גם אם לא תהיה מרוצה רק כדי שלא יהיה למישהו אחר כלי על שמך) כל זה יהיה כמובן אחרי שתגלה בדיעבד שקיבלת את הדגם הישן שכן עומד בתקינות הפנסים (מה שהביאו עד עכשיו ועולה כיום גרוש וחצי בארה"ב) ולא את הצורה החדשה (2010) שלא עומדת בתקינה ולא ניתנת ליבוא.

פורסם

אני נאלץ לתקן אותך

גם שנת 09 לא עומד בתקינה של הפנסים,וכנ"ל כול שנות הדגם שיבואו לארץ.

והוא לא יכול לעשות כלום עם הרכב כי הוא על שמי אז ככה אני נימצא במצב

שאני רק יכול להרוויח ולא להפסיד שוב זה לפי דעתי אני שואל את חברי הפורום בנושא.

 

ובעניין הסכם בהסכם יהיה כתוב שאני רוצה רכב שנת 2010 חדש מהחברה 0 מייל

+תאריך היצור של הרכב וכו. ככה שהנושא הזה סגור.

ויהיה גם דגשים על אופן התשלום ולמה וכו ככה שאני יהיה מכוסה מכול

הבחינות ומידה והרכב יעצר במכס וכו,זה לא אחריות שלי לשחרר אותו

או לשלם לחברת N.R.S אפילו לא שקל אחד.

 

אז אני בדילמה

פורסם

אולי כדאי שתתיעץ עם עורך דין בנוגע להסכם?

בכל זאת, אתה לא הולך לקנות בקבוק שתיה מחנות, ואני מניח שלא תרצה לרדוף אחרי אנשים במקרה של בעיה.

פורסם

בכול מצב אני יתן לעורך דין שלי לעבור על הסכם

 

אני רוצה רק הצעות או נסיון אישי של חברי הפורום ותודה רבה לכם

אתם עוזרים לי.

פורסם

אחח הקמרו

חשבתי ללכת בכיון שלה אבל הרכב יהיה יותר קשה להחזקה שוטפת מאשר המוסוטנג לא?

 

וכמובן ידני וכרגע לא החלטתי עם 6 או 8..

אשמח לשמוע דעה בנושא!.

 

תודה והמשך יום טוב

פורסם

מדוע אתה חושב שהתחזוקה תהיה יקרה יותר?

 

הקאמרו לטעמי מעוצבת טוב יותר (בפנים ובחוץ) והיא גם חזקה יותר.

 

נהגתי על הקאמרו עם V8 ותיבה ידנית ואוט' על הV6 אוט'.

על המוסטנג נהגתי כמעט על כל שילוב של מנוע וגיר, לפני מתיחת הפנים. בחדשה נהגתי רק על הV8 עם תיבה אוט'.

 

אבל שוב מדובר על טעם אישי, אישית אני אוהב את הקאמרו יותר.

 

ולשתיהן יש חרא של פתח הטענה מאחור, אם אתה רוצה להעמיס קניות מחצי חינם, תתכונן להכניס פריט פריט.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...