Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

הלווייתנים ידועים באינטלגנציה הגבוהה שלהם, שמנוצלת לעתים על ידי האדם [סטפן למשל, טוב איתמר, צחקתי.. עזוב, למה ככה? :) ] למופעי ראווה..

 

בחייאת אדי, תסדר קצת את החווט שם.

DSCN0586 (Large).JPG

DSCN0587 (Large).JPG

DSCN0589 (Large).JPG

DSCN0590 (Large).JPG

DSCN0591 (Large).JPG

DSCN0592 (Large).JPG

DSCN0593 (Large).JPG

DSCN0594 (Large).JPG

פורסם
לא. תמיד אני מסתבך בלצלם את עצמי מרחוק.. :)

:).

מי זה הבחור עם החולצה האפורה שידברתי עליו? ראיתי אותו בכמה מפגשים ואני לא יודע איך קוראים לו :wink:.

אתה היית עם ג'קט טרנינג שחור לא ? זיהיתי את הרכב שלך לפי האלפיינים.

פורסם

אופיר, זה בשבילך.. :lol:

 

מוטי, אני צילמתי את התמונות, אז לא צילמתי את עצמי מן הסתם..

 

אתה מדבר על הבחור שיושב בגולף עם המחשב? זה גורל [עתיד]

 

אני הייתי עם ג'קט עור הפוך בז' בהיר של סרסורים. אני לא יודע מי זה שמצולם יושב אצלי ברכב ומנסה לחבר אייפון, אבל הוא בחור נחמד..:lol:

DSCN0595 (Large).JPG

DSCN0596 (Large).JPG

DSCN0597 (Large).JPG

DSCN0602 (Large).JPG

DSCN0603 (Large).JPG

DSCN0604 (Large).JPG

DSCN0607 (Large).JPG

DSCN0608 (Large).JPG

פורסם

מי קרא לי?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אחרי סידרה של מפגשים לא מדהימים

זה התחיל במפגש דרום עם נוכחות רדודה, 2 פיתות ו200 גרם חומוס, (ופחמים שלא נדלקו)

זה המשיך במפגש שישי מרכז שהסתיים בלי על האש בכלל - ועם נוכחות של חצי בן אדם

 

אבל הגלגל נעצר במפגש מרכז מעולה, נוכחות יפה, היה הכל מהכל (עם כי עדיין כמויות המזון לא עומדות עם כמויות האנשים, ובהחלט יותר מידי אנשים הגיעו בידיים ריקות)

אז תודה לכולם על אחלה מפגש

פורסם

אחלה של מפגש

 

גורל, תודה על אלבומים

צביקה, תודה על אפצ'י :wink: תהיה בריא

אליקו, מערכת פשוט פאנטסטית

 

תודה לכולם

 

היה מפגש מהנה מאוד, לא היה חסר באמת כלום.

אסיף - הרגת אותי מצחוק :) עוד אחרי שפירקתי הכל אדגר שכנע אותך לפתוח עוד ראש.

שבוע טוב.

 

תודה על הנרגילות, ראש האחרונה היתה במקום :wink:


×
×
  • תוכן חדש...