Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הכנסתי את האוטו לטיפול (מאזדה 3, 1.6, שנת 05') ואז אני מקבל טלפון מהמוסכניק שמספר לי שיש לי בעיה עם איזון הגלגלים בציר האחורי, והצמיגים שלי שחוקים לגמרי מהצד הפנימי שלהם.

 

לא הבנתי על מה מדובר, אז לקחתי את הרכב לפנצ'ריה בשביל לבדוק את העניין, וחשכו עיניי.

 

הייתי בשוק שעל צמיגים כאלו אני נוסע, ואני נוסע המון. במיוחד בינערוני.

 

כל הארבע הוחלפו מיד (כי גם בקדמיים היו סימנים דומים, אם כי במצב פחות חמור ממה שאתם רואים בתמונות - אלו האחוריים), ונעשה איזון גלגלים.

 

השאלות הן:

 

1. ממה זה יכול להיגרם? יותר מדי מדרכות? אולי בורות בכביש?

2. האם אני אמור להרגיש משהו בזמן הנהיגה? אני בד"כ מאוד ער למשהו חריג, ולו הקטן ביותר, בזמן נהיגה - וכאן לא הרגשתי בכלום. גם לא נסיעה בכבישים חלקים בגשם, לא בסיבובים, לא בעצירות - כלום.

IMG_0195.jpg

IMG_0196.jpg

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

לא נשמע לי כמו בעיית איזון

יותר משהו בזוויות

אתה אומר שזה הכל ה 4 ? היתי מצפה שזה יהיה רק בקדמיים

אולי הבעלים הקודמים ראה את הבעיה בקדמיים ופשוט כסתח אותה עם הצלבה קדימה אחורה ?

מה תוצרת ודגם הצמיג ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

כמו לדרור.זי -נראה גם לי כמו בעיה של "שפור"- זווית הגלגלים הקדמיים. הבעיה היא כראה בכוון פרונט,אם דרור צודק או מקרה (מוזר) של צורך בכוון סרן אחורי (הוחלפו בולמים אחוריים או חלקים אחרים ממנו במקרה?) ובכל מקרה לא באיזון גלגלים דינאמי שמבצע הצמיגאי.

 

גש לברור במכון פרונטים. חבל על הצמיגים החדשים שקנית.

 

עריכה: דא"ג-אין דרך "לחוש" את הבעיה הזו. צריך מידי פעם פשוט לבצע בדיקה חזותית קפדנית של הצמיגים, "מגובה העיניים שלהם", מה שאומר להתכופף מתחת לרכב...

כבר תפסתי כך צמיג פולני אחד שהדופן שלו החליטה על התחלת "התנתקות חד צדדית" מהסוליה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ייתקנו אותי המומחים במידה ואני טועה אבל מעולם לא שמעתי על בעיה של שחיקת ציגים שנובעת מגלגלים לא מאוזנים.

רעידות? כן. אבל שחיקה? לא!

פורסם

דווקא לכמה חברים שלי שיש להם מאזדה 3 יש אותה "בעיה".

 

אני מאמין שהרכב מכוייל כך מהיצרן.

 

הייתה לנו מאזדה 3 1.6 05 וגם לנו המוסכניק אמר שהגלגלים לא מאוזנים, אני אישית לא הרגשתי כלום גם במהירויות הרבה מעבר לחוקיות.

 

יש לי תחושה שזו תקלה של היצרן,ואולי זה בכלל סוג של כיול שונה מהיצרן שמצביע על TOE IN/OUT שמכוון לאחיזה מרבית בסרן האחורי?

פורסם

רק בשביל לעשות סדר: הרכב שלי מהיום שיצא מהסוכנות. לא תאונות ולא שום שיפורים (שמתי פנסי ערפל...).

 

כשהייתי בפנצ'ריה הוא העלה את הרכב על ה- 'ליפט', הצמיד לכל גלגל מין קולטי אור כאלו ואז על המסך של המכשיר הופיעו הזוויות של כל ארבעת הגלגלים. 2 מהם היו באדום.

 

הוא נכנס מתחת לרכב ועם מפתח פתוח הוא הלך לאיזה 2 ברגים בכל ציר (קדמי ואחורי) שיחק קצת עם הברגים והאיזון הושלם.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

 

כשהייתי בפנצ'ריה הוא העלה את הרכב על ה- 'ליפט', הצמיד לכל גלגל מין קולטי אור כאלו ואז על המסך של המכשיר הופיעו הזוויות של כל ארבעת הגלגלים. 2 מהם היו באדום.

 

הוא נכנס מתחת לרכב ועם מפתח פתוח הוא הלך לאיזה 2 ברגים בכל ציר (קדמי ואחורי) שיחק קצת עם הברגים והאיזון הושלם.

 

וזהו, ידידי, כיוון פרונט אחורי בלשון העם. זויות המתלה לא היו נכונות!

איזון גלגלים הינו תהליך שונה לגמרי!

פורסם

בשביל זה אני גולש פה. בשביל ללמוד...

 

תודה רבה על הבהרת הנושא.

 

ושוב, האם אני אמור להרגיש משהו וממה זה נגרם?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
וזהו, ידידי, כיוון פרונט אחורי בלשון העם. זויות המתלה לא היו נכונות!

איזון גלגלים הינו תהליך שונה לגמרי!

אני מציע לך לקרוא את התגובה שלי וללמוד ממנה משו,לפני שאתה מייעץ לבן אדם דברים לא נכונים.

 

גם אם השחיקה תהיה נמוכה יותר כרגע,זה לא מבטיח את אותה התנהלות של הסרן האחורי .

 

יכול להיות שהרכב יהיה נוח יותר,ואוחז יותר ביומיום - אבל זו לא הגדרת היצרן.

 

ואני לא הייתי נוגע.

פורסם
ייתקנו אותי המומחים במידה ואני טועה אבל מעולם לא שמעתי על בעיה של שחיקת ציגים שנובעת מגלגלים לא מאוזנים.

רעידות? כן. אבל שחיקה? לא!

 

הרעידה מקורה בגלגל לא מאוזן ש'מקפץ' על הכביש במהירות גבוהה.

 

בהכרח זה יגדיל את שחיקת הצמיג, אם כי השחיקה לא תופיע בכל היקפו אלא בנקודה אחת שנמצאת 180 מעלות ממקום הוספת המשקולת החסרה לאיזון הצמיג.

פורסם

בדגם זה מכוונת זוית השפיעה(קמבר)בכיול ספורטיבי על מנת לייצר אחיזה טובה בפניות,החיסרון הוא בשחיקת צמיגים מוגברת כאשר המתלה האחורי מתחיל להתעייף או כאשר הרכב עמוס תמידי.אחרי החלפת צמיגים יש לגשת למכון פרונטים ולכוון שפור של של -2 לפחות בסרן האחורי.

×
×
  • תוכן חדש...