Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

משום מהי האייקון של תיבת ההודעות נעלם, ואיתו האייקון שבו רשום שם המשתמש שלי(צביקה ברוך הבא, או משהו בדומה לזה).

אודה למי שידריך אותי כיצד ניתן להחזיר את האפשריוות האלו.

זמנית אני נכנס לתיבת ההודעות הפרטיות דרך תיבת הבקרה, אך הדבר לא נוח לי כמובן.

תודה מראש.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עידכון !

מצאתי את האייקון, מתברר שהסרגל העליון התארך לפתע פתאום, והאייקון עם שם המשתמש ומספר ההודעות נמצא בקצה הסקאלה של הדף, ורק בעזרת הסטת הדף עם העכבר יש גישה לאיקון. .

מדוע זה קורה והאם ניתן לקצר את הסרגל העליון?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יש מצב שעברת ל-IE8?

 

אלעד שלום רב !

אפשר לשאול מה זה IE8?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אלעד שלום רב !

אינטרנט אקספולר 8 בני הצקין כבר מזמן, כך שאני משער שלא זאת הסיבה.

יש לציין כאשר אני מסיר את סרגל המועדפים , אשר נמצא דרך קבע, מצד ימין של המסך, הסרגל מתישר לכל רוחב הדף, והבעייה נעלמת, כלומר הסרגל חורג הצידה, רק כאשר סרגל המועדפים קיים בצד ימין של המסך.(בעייה שלא היתה קיימת בעבר.).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

משום מהי האייקון של תיבת ההודעות נעלם, ואיתו האייקון שבו רשום שם המשתמש שלי(צביקה ברוך הבא, או משהו בדומה לזה).

אודה למי שידריך אותי כיצד ניתן להחזיר את האפשריוות האלו.

זמנית אני נכנס לתיבת ההודעות הפרטיות דרך תיבת הבקרה, אך הדבר לא נוח לי כמובן.

תודה מראש.

צביקה

 

אותה בעייה גם אצלי

פורסם

סביר להניח שאתם עובדים ברזולוציה של 800 PX, אני ממליץ בחום לעבור ל 1024 , רוב האתרים בעולם בנויים לפי הרזולוציה הבסיסית הזו.

 

איך בודקים ?

כפתור ימני על ה Desktop .

לחיצה על properties

לחיצה על settings

בוחרים בסקאלה שיש שם 1024 (לפחות).

 

והחיים נראים טוב יותר.

פורסם

שלומי, תן בבקשה גם הוראות שינוי רזולוציה למערכת DOS, עד שה-485 שלי חוזר מתיקון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
סביר להניח שאתם עובדים ברזולוציה של 800 PX, אני ממליץ בחום לעבור ל 1024 , רוב האתרים בעולם בנויים לפי הרזולוציה הבסיסית הזו.

 

איך בודקים ?

כפתור ימני על ה Desktop .

לחיצה על properties

לחיצה על settings

בוחרים בסקאלה שיש שם 1024 (לפחות).

 

והחיים נראים טוב יותר.

שלומי שלום רב !

מכיוון שהבן שלי אחראי על על שינוי הפרמטרים במחשב, הוא אמר לי שהרזולצייה במחשב כעת היא מעל ל1024 פיקסלים, והיא לא שונתה לאחרונה, והוא טוען שהבעייה היא באתר.

מכיוון שהבעייה החלה גם אצלי וגם אצל משתמש נוסף שכתב מעליי, ואני מניח שקיימים עוד עשרות או מאות משתמשים שנתקלו בבעיה, אודה לך באם תבדוק את המצב לעומק, ויתכן שיסתבר היא בעייה בשרת של קארס פורום, או בשני הגדרות אחרת במערכת, ולא אצל חברי הפורום.

בברכה

ובתודה מראש.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלומי שלום רב !

מכיוון שהבן שלי אחראי על על שינוי הפרמטרים במחשב, הוא אמר לי שהרזולצייה במחשב כעת היא מעל ל1024 פיקסלים, והיא לא שונתה לאחרונה, והוא טוען שהבעייה היא באתר.

מכיוון שהבעייה החלה גם אצלי וגם אצל משתמש נוסף שכתב מעליי, ואני מניח שקיימים עוד עשרות או מאות משתמשים שנתקלו בבעיה, אודה לך באם תבדוק את המצב לעומק, ויתכן שיסתבר היא בעייה בשרת של קארס פורום, או בשני הגדרות אחרת במערכת, ולא אצל חברי הפורום.

בברכה

ובתודה מראש.

צביקה

 

אם הבן שלך יודע הכל אז אולי שיתקן את הבעיה בפורום? :idea:

פורסם

צביקה היקר, אין פה שום בעיה.

 

במסכים קטנים מסוג CRT עד 17 אינץ' העובדים על רזולוציית מסך 1024X768 יש חוסר מקום משמעותי, כל יישום שתעלה על חשבון המסך יגרום לדף האינטרנט להצטמק.

 

הבעיה שלך נובעת מנעיצת סרגל המועדפים הימני. אם רשימת המועדפים שלך קטנה יחסית, בקש מבנך לסדר לך סרגל מועדפים עליון ובכך לפתור את הבעיה. בכל אופן, לביטול הנעיצה (של הסרגל הימני) לחץ על ה- X הקטן שמצד שמאל למעלה ברשימת המועדפים. הרשימה תיעלם לחלוטין ודף האינטרנט ינצל את כל השטח הזמין. בפעם הבאה שתחזיר את סרגל המועדפים הימני פשוט אל תנעץ אותו וכך לא תאבד שטח מסך.

 

בכל אופן כדי לראות שאנו מדברים על אותו הסרגל, בקש מבנך להעלות לכאן צילום מסך כאשר הסרגל מפריע וכאשר דפדפן האינטרנט פתוח על אתר מסויים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום רב לכל המנהלים , ולכל אלה שניסו לעזור.

 

הבעייה הסתדרה מאליה, כמו שהיא הופיעה פתאום, ללא כל הסבר היא נעלמה, ובא לציון גואל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...