Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה"חבר שהשכיר את הסוויפט לפני זמן לא רב" לקח אותי לשם לפני חודש וחצי. חוויה אחרת לגמרי.

 

ברשותנו נפלה אחותה השחורה של הסוויפט הלבנה של משפחת ק' מאותה חברת השכרה.

הסיבוב הראשוני שבעל העסק עשה לנו OTH היה עם גולף GTI mk5 DSG. מעניין אם זה היה יותר משעשע מהטוראן... :wink:

 

לדעתי, זה בהחלט נבון לבצע נהיגה ראשונה במסלול כזה עם מכונית כזו.

אנחנו שכרנו את האוטו "ליום שלם" כשלחבר היה כרטיס הקפות מביקורים קודמים.

עברנו את מגבלת ה-250 ק"מ/יום, שזה יוצא יותר מ-10 הקפות לשנינו יחדיו.

 

למיטב ידיעתי, הסוויפט מוציאה במקור 130 כ"ס, שזה על הכיפאק בהתחשב בעובדה שהאוטו מופשט לגמרי מקורה B עד הטמבון. :twisted:

IMG_3702.JPG

IMG_3718.JPG

MCS 2008

פורסם

ממש לא סוריאליסטי.

עם כל מכונית אפשר להינות ברינג, וכמו שכתבתי, במכוניות חלשות נהגים כמונו יכולים לנצל אחוז גבוה יותר מיכולת הרכב בתנאים כאלה.

וכמו שציינתי, אנחנו היינו רחוקים מלהיות האיטיים ביותר על המסלול באותו יום.

 

מה שאתה רואה בטלויזיה זה הקצה העליון של הספורט המוטורי.

מתחת לזה יש המון ספורט מוטורי עם כלים הרבה יותר עממיים וזולים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בלי לתכנן מראש, גם אנחנו (אבי, אחי ואני) קפצנו לביקור בזק במסלול במסגרת הטיול האחרון לתערוכת פרנקפורט, לפני כחודשיים. בשל הזמן הקצר שעמד לרשותנו (ביקרנו קרוב משפחה בדיסלדורף והגענו למסלול בערך ב-17:00), לא עלינו על המסלול אבל צפינו במכוניות שהיו על המסלול באותה העת מאחת הפניות (הוכה-אכט?)- חוויה אדירה שהותירה אותי עם פה פעור ולסת שמוטה למשך שארית הטיול. ביקרנו בקומפלקס החדש שנבנה במסלול המודרני ובטריבונה הראשית ונסענו קצת בכפרים שבסביבה (על שמם נקראים הפניות השונות). מרחוק ראינו את טירת ניורבורג המפורסמת.

 

הנוף, הכבישים והכפרים שמסביב למסלול הם מדהימים ורואים ירוק בכל מקום (המסלול נמצא בהרי האייפל). כפרי הסביבה מציעים לינה למבקרי המסלול ומסביב למסלול אפשר לתצפת כל מיני יצירות מיוחדות.

בנוסף, בשנים האחרונות, בעקבות ההאדרה לה זכה המסלול באמצעי התקשרות השונים (ירחונים, תוכניות TV, אתרי אינט'), כל יצרן רכב מחזיק בסדנה וסוכנות מכירה במקום, ממנה יוצאים לבחון את הפיתוחים האחרונים של המפעל-האם ובה מוצגות המכוניות לעיני המבקרים (הספקנו לבקר בסוכנות התצוגה של ניסאן ובחנות המזכרות של אסטון-מרטין ופרארי, כמה דקות לפני הסגירה).

בכלל, האווירה מסביב למסלול מאוד מיוחדת- מאות חולי הגה מטורפים, מכל רחבי העולם, מרוכזים במקום אחד, נותנים בגז, מצלמים, מסתכלים, מחליפים חוויות ונהנים ממה שיש למקום הזה להציע.

תוך כמה שניות אתה מרגיש בבית. או בגן-עדן.

 

אני מקווה לחזור לביקור ממצה יותר כבר באביב-קיץ הקרוב; כרגע התכנון הוא לעצור במסלול למספר ימים, באמצע השבוע ומשם להמשיך לצפיה בגרנד פרי הבלגי בספא, שנמצא במרחק של פחות משעתיים נסיעה (המירוץ נערך, בדר"כ, באוגוסט-ספטמבר).

תכנית חלופית היא להגיע למסלול באמצע השבוע ולהישאר שם לצפות באחד ממירוצי הסיבולת שנערכים בנורדשלייפה הישן. ממה שקראתי, מאות אלפי צופים מגיעים למסלול ויש שם אווירת קרנבל אמיתית לאורך כל השבוע שמוביל לימי המירוץ.

 

שבוע טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

×
×
  • תוכן חדש...