Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה לרכישה של רנו מגאן משנת 2006 יד ראשונה עם 70000 ק"מ.

המחיר הוא 55000 ש"ח.

אני מתכוון לקחת מחר את הרכב לבדיקה.

הרכב מיועד בעיקרון לשמש את אישתי שנוסעת בו המון ויש לנו שני ילדים. קוסם לי הבטיחות של המגאן והמרווח והנוחות שלו.

מה דעתכם?

האם המחיר לא נמוך בצורה מחשידה?

בהנחה שהאוטו יצא נקי בבדיקה האם כדאי לקחת?

אני אשמח לחוות דעת על הרכב עצמו מאנשים שבאמת החזיקו (בין אם פרטי ובין אם בליסינג)במגאן מהשנים הרלוונטיות ויכולים להתייחס לחוויית ההחזקה והאחזקה של הרכב באופן כללי (להבדיל מכל אלו שמעולם לא נסעו במגאן וכל מה שהם יודעים לעשות זה לחזור על המאנטרה שזה זבל של אוטו והוא לא אמין וכו' וכו').

תודה מראש לכל המסייעים.

פורסם

אני אוהב את הרכב אז דעתי אולי משוחדת...

נוח,מרווח יחסית,בטיחותי מאד.בגא'ז ענק,ו...חסכוני מאד בדלק!

אין טוב בלי רע :wink: אז-איטי וכבד,ויקר לאחזקה.חלקים יקרים .שם גרוע בשוק וקשה למכירה.

כרכב פרטי-ממליץ על יפניות.

בהצלחה!

פורסם

ראשית תודה.

נדמה לי דרך אגב שבמחיר הזה ביפניות אני אזרק אחורה עוד שנתון אחד או שניים לפחות ואקבל "פחות" רכב.

בכל מקרה שאלה נוספת: מישהו מכיר את מכון קומפיוטסט ברמלה לצורך בדיקות לפני קניה? אפשר לסמוך עליהם (בדקתי שם לפני כמה שנים ואני חושב ללכת אליהם שוב מחר)?

פורסם

יש לי את הרכב כמעט שנתיים.

יתרונות:העיצוב נעים,מרווחת(תא מטען ענק)בטיחותית,מנוע עם ביצועים סבירים+"ישיבה"טובה לטעמי על הכביש.

חסרונות:פלסטיקה פנימית באיכות ירודה,הגיר הידוע לשמצה+הגה לא מתקשר.

 

אני נוהג על הרכב בצורה אגרסיבית(בלשון המעטה)ובינתיים הוא ספג את הכל(85000 קילומטר)

כשהרכב היה חדש נקרעה לי רצועת אביזרים במנוע אשר הוחלפה ומאז טפו טפו.

 

מקווה שעזרתי

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

המחיר לא מחשיד - אלה המחירים שבהם נסחרות מגאן 2006, אפילו יותר זול מזה.

תראה בעצמך:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1299&FromYear=2006&UntilYear=2006&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

מבחינתך מחיר זול ברכישה זה יתרון.

אם בראש סדר עדיפויות שמת את הבטיחות (אישה והילדים) והנוחות - זה הרכב בשבילך.

הטיפולים אכן לא זולים, אבל הם במרווח של 30 אלף ק"מ .

הביטוחים למגאן כן זולים.

מה אתה רוצה לשמוע? הסיפורים על התקלות בלי סוף או הסיפורים על 200 אלף ק"מ ללא תקלות?

 

בעבר הלא רחוק נפתחו עשרות דיונים בנושא האמינות של מגאן.

כל אחד נשאר בשלו - אף אחד לא שינה את הדיעה שלו בנושא.

אתה מוזמן להכנס למעמקי החיפוש ולקרוא שעות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אכן ידוע לי שמדובר ברכב שנוי במחלוקת.

תודה על ההתייחסות.

האם אין מישהו שמכיר את אומפיוטסט ברמלה?

פורסם

לגבי קומפיוטסט רמלה הם עושים בדיקות בין השאר עבור אוויס כך שאם אתה מתכוון לקנות את הרכב מאוויס אז לא כדאי לבדוק שם את הרכב ולו בגלל צל צילו של חשד של היכרות בין המכון למוכר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...