Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

ברשותי שברולט אופטרה 2007 , עשתה כ 60,000 ק"מ, עדיין באחריות החברה, הרכב לאחרונה עבר טיפול 60,000.

לאחרונה החלה לדלוק לי נורית מנוע (לפחות ככה אני חושב שקוראים לה,בצבע צהב).

הלכתי למוסך UMI ושם החליפו לי חיישן חמצן.

לאחר חודש הנורית החלה שוב לדלוק

שוב חזרתי למוסך והפעם לאחר איבחון של יומיים אמרו לי שיש לי missfire במנוע וצריך להחליך שסתומים משופרים

כמובן שאני לא משלם שקל כי הרכב באחריות אך אני חושב שמנסים לעבר אותי.

אני לא מבין גדול במכוניות.

האם מחליפים שסתומים בדרך קבע, כלומר בטיפול תקופתי ?

האם שסתומים יכולים לגרום לתקלת missfire והאם זה נפוץ ?

 

תודה,

אופק.

פורסם

צהריים טובים

אף אחד לא מנסה לעבוד עליך

עקב בעייה של זיוף מנוע שהופיעה בחלק מהמכוניות ונגרמה מהצטברות פיח בשסתומים

הוציא היצרן שסתומים משופרים שפתרו את הבעיה

כל אפטרה מ2004 שלא עברה 140000 ק"מ, ולא עברה את התיקון הנ"ל בעבר

בעל הרכב זכאי לביצוע התיקון ע"ח היצרן, גם אם הרכב לא באחריות

זו פעולה מורכבת הכוללת פרוק והרכבה של ראש המנוע, ונמשכת לרוב יותר מיום אחד

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

הרכב נוסע כרגיל. ללא בעיות או רעשים.

אני גם לא מבין. אני לא בהכרח אומר שיש קשר בין השניים. רק אומר שזה מה שהמוסך אמר לי

בכול מקרה קיבלנו תשובה מ - glglz

תודה רבה על העזרה

כשאני אקח את הרכב מהמוסך אני אשאל אותם למה החליפו

תודה על הכול

פורסם
איך הרכב נסע מאז שדלקה הנורה?

נשמע מוזר הקשר בין השסתומים ל missfire.

 

MISFIRE פרושו בשפה המקצועית זיוף, שיכול להיגרם מכמה סיבות:

ניצוץ לא תקין, הזרקת דלק לא תקינה, פיח לוהט בראש מנוע שמצית את התערובת לא בזמן

וגם שסתום שנתפס רגעית לא אוטם את תא השריפה ויוצר אפקט של מנוע מזייף

וזו בדיוק הבעיה, היצרן שידרג את השסתומים ובכך פתר את הבעיה

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

האם תיהיה לרכב שלי עכשיו נפילת ערך עקב פתיחת ראש מנוע ?

גם שמעתי הרבה שמועות שלאחר פתיחת ראש מנוע , המנוע לא יהיה כמו שהיה מבחינת ביצועים ... האם זה נכון ?

פורסם
MISFIRE פרושו בשפה המקצועית זיוף, שיכול להיגרם מכמה סיבות:

ניצוץ לא תקין, הזרקת דלק לא תקינה, פיח לוהט בראש מנוע שמצית את התערובת לא בזמן

וגם שסתום שנתפס רגעית לא אוטם את תא השריפה ויוצר אפקט של מנוע מזייף

וזו בדיוק הבעיה, היצרן שידרג את השסתומים ובכך פתר את הבעיה

 

שא ברכה

 

הקשר בין המקרים באמת מוזר אם כי אפשרי.

תגיד מנסיון שלך איך הרכב מתפקד במצב שכזה, האם הסימפטומים דומים לאלו של רכב אם זיוף "סטנדרטי"?

ובכלל איך מאובחן הקשר בין ה missfire לשסתומים מפויחים, זה נראה כמו מקרה לא קל לאבחון.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
שלום ,

 

ברשותי שברולט אופטרה 2007 , עשתה כ 60,000 ק"מ, עדיין באחריות החברה, הרכב לאחרונה עבר טיפול 60,000.

לאחרונה החלה לדלוק לי נורית מנוע (לפחות ככה אני חושב שקוראים לה,בצבע צהב).

הלכתי למוסך UMI ושם החליפו לי חיישן חמצן.

לאחר חודש הנורית החלה שוב לדלוק

שוב חזרתי למוסך והפעם לאחר איבחון של יומיים אמרו לי שיש לי missfire במנוע וצריך להחליך שסתומים משופרים

כמובן שאני לא משלם שקל כי הרכב באחריות אך אני חושב שמנסים לעבר אותי.

אני לא מבין גדול במכוניות.

האם מחליפים שסתומים בדרך קבע, כלומר בטיפול תקופתי ?

האם שסתומים יכולים לגרום לתקלת missfire והאם זה נפוץ ?

 

תודה,

אופק.

 

שאלה - האם עדיין ניתן להחליף שסתומים באחראיות של יצרן אם הרכב עבר 105.000 ק"מ (אופטרה LS 2005).

תודה :-)

פורסם

החלפת השסתומים בשברולט אופטרה ובשברולט אבהו התבצעה לדגמי 2004-2006.מ-2006 היצרן החליף את השסתומים המשופרים כבר בפס הייצור.

מתי ייצרו את הרכב שלך ומתי כתוב לך תאריך מסירה שהוא זה שמכתיב את זמן האחריות?

 

ייתכן שקנית רכב שעמד במלאי ונמכר לך כ-2007 ולמעשה יוצר במהלך 2006.

 

העדכון על החלפת השסתומים ברשת UMI מלווה בהנחייה מסודרת על סדרות הייצור (ממספר שלה X עד מספר שלדה Y) בהן צריך ולא צריך להחליף שסתומים ואפילו איזה שסתומים (יניקה או פליטה).

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

×
×
  • תוכן חדש...