Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

'צ'מפיון מוטורס' השקת סיאט וגולף GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאו דווקא. אני ניסיתי את השירוקו והיא פשוט שברה לי את הגב. גם ממש אין הרבה מקום מאחורה, למרות שצהלחתי לדחוק לשם כסא תינוק ISOFIX.

ה- GTI 3 ד' נראית אמנם פחות "סקסית", אבל עדיין נראית טוב. מצד שני, היא נוחה יותר, ואני יכול (אם תהיה לי) להסיע שם את הילד :-)

 

ועל הקומבינה הזאת נאמר GTIFIX. :)

 

חייב לומר לך שזה היה הזוי מבחינתי לראות כיסא תינוק בשירוקו. (נותנים אגוזים למי שעוד לא צמחו שיניים?)

 

ואם באמת זה היה קורה, בעסקת רכב אחת היית זורק לפח מיליוני דולרים של פולקסווגן בבניית המותג. :)

ראה פרסומות של טופגיר לשירוקו TDI:

http://www.youtube.com/watch?v=XmJq1shphlM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחירים:

GTI 3 ידנית תעלה 200 אלף שקל. תוסיפו 5 ל-DSG. ולכל אחת מהן תוסיפו 5 ל-5 דלתות (כלומר 205 לידנית ו-210 ל-DSG). זול? אכן :-P

 

עריכה:

ה-TSI 160 עולה "כבר" 173K בלבד.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מחירים:

GTI 3 ידנית תעלה 200 אלף שקל. תוסיפו 5 ל-DSG. ולכל אחת מהן תוסיפו 5 ל-5 דלתות (כלומר 205 לידנית ו-210 ל-DSG). זול? אכן :-P

 

עריכה:

ה-TSI 160 עולה "כבר" 173K בלבד.

 

אתה בטוח שתמחור תיבת הDSG הוא בסביבות ה5K ולא ה15K? :)

פורסם
מחירים:

GTI 3 ידנית תעלה 200 אלף שקל. תוסיפו 5 ל-DSG. ולכל אחת מהן תוסיפו 5 ל-5 דלתות (כלומר 205 לידנית ו-210 ל-DSG). זול? אכן :-P

 

עריכה:

ה-TSI 160 עולה "כבר" 173K בלבד.

 

אחרי "הנחה" או מחיר רגיל? מאיפה אתה יודע על זה?

פורסם
אחרי "הנחה" או מחיר רגיל? מאיפה אתה יודע על זה?

 

מחיר רגיל. תסתכל במחירונים המעודכנים. לא צילצלתי ליבואן אם זה מה שאתה חושב :wink:

וכן, ההפרשים ב-GTI בלבד הם של 5K.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הבוקה נגרה היא מחווה עיצובית לסיאט 1200.

לא ידוע לי מה מיוחד ברכב הזה שעשו לו מחווה.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=34502&g2_serialNumber=2

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הבוקה נגרה היא מחווה עיצובית לסיאט 1200.

לא ידוע לי מה מיוחד ברכב הזה שעשו לו מחווה.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=34502&g2_serialNumber=2

 

אליבא דסיאט, העובדה שזה היה הרכב הראשון של סיאט מתכנון עצמאי. בפועל הוא היה השני. הראשון היה סיאט 850, גרסת 4 דלתות לפיאט 850 המוכרת, שיוצרה רק בשתי דלתות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הבוקהנגרה מכוערת או לא אז על טעם וריח אי אפשר.... והקיט הזה הוא תוספת.

מה שכן אז אחרי שתנהגו בה תבינו סוף סוף מה זו סיאט אמיתית (נגמרו ימי ה.."בוא עם האיביזה ואני אבוא עם הפיזו' ונראה מי יודע להתנהג ,ולא רק בקו ישר" ) ,רכב בן ....

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לא מבין מה יש לכם, הסיאט הכתומה הזאת נראת מעולה.

במיוחד במציאות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

באמת מוזר. גם בקשר ללאון הנוכחית, ודאי בקשר לאיביזה, היו קולות של הקאה לא רצונית בפורום הזה לכשהתפרסמו תמונותיהן לראשונה. נכון להיום להבנתי יש שינוי במגמה. לטעמי מדובר במכוניות מעוצבות להפליא ( לפחות חיצונית, בפנים מעט עצוב ), בלי קשר לאיביזה המצולמת כאן שלוקה בעיצוב יתר.

פורסם

גולף GTI הפתעת החודש:

מנקודת רעות של אלפיסט מכור כיום 159 ולפני זה GT

אני יתחיל בכך שמיבחינתי היצרן ששמו פולקסוואגן לא קיים פשוט יותר נכון אני מפחד מהיצרן הזה, יותר מדי חברים שלי קנו מכוניות של החברה ונפגעו קשה, מזל שיש לפחות מוסך באילת של החברה ששם עברו לגור, אני לא יפרט יותר מדי אני רק יגיד שאין סיכוי בעולם שאני יקנה רכב של החברה.

 

גולף GTI החדשה:

במסגרה ההשקה באילת נהגתי עליה כשעתיים באילת ובהרים.

ובכן הרכב הפתיעה אותי מאוד דבר ראשון מנוע מעולה ביחד עם גיר שמתאים לו בצורה מושלמת, צליל מנוע הכי מחרמן ששמעתי במכונית במחיר סביר (המנוע כל הנסיעה שר) מיתלים שמשלבים נוחות לא רעה בעיר עם ספורטיביות מחוצה לה, סביבת נהג מחומרים מעולים, הנקודה היחידה שחלשה קצת יותר ברכב זה ההגה חסר תחושה וארוך מדי (שילמדו מאלפא) בתוך העיר ההגה מאוד רך וחסר תחושה לחלותין כך שרק ב60-70 ההגה מתחיל להתקשח וגם לא מספיק.

אבל חוץ מההגה התרשמתי לטובה מאוד מהרכב

ואם לא היה לי סלידה כזאת מהמותג... יכול להיות שהייתי פותח הזמנה...

יום טוב

ניב קנדי

אילת

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280


×
×
  • תוכן חדש...