Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

'צ'מפיון מוטורס' השקת סיאט וגולף GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הבוקה נגרה נראית הרבה יותר מרשימה בתמונות.

אולי יתחילו סוף סוף לקנות את האיביזה הזאת בכל זאת. קצת מוזר כל השוחר הזה מקדימה.

 

אני דווקא חושב שהתמונות עושות לה עוול, על הכביש היא תסובב המון מבטים והיא נראית קרבית מאוד.

האיביזה החדשה היפה ביותר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שימושיות סבירה מאוד, בהתחשב. הניהוג דומה לפי מבחנים. הGTI עדיין זולה יותר, משתמשת במנוע חדש יותר, מרווחת משמעותית ותא הנוסעים שלה מוצלח יותר. אפילו פער המשקל הצטמצם. אבל לא משנה; אני עדיין שמח על הדמוגרפיה. מי יקנה GTI עכשיו, בכל מקרה? מקודם, היו שלושה סוגים: ערסים, ילדות של אבא ואני. אני בהחלט יכול לראות - ואף רואה - את הראשונים עוברים לשירוקו, הילדות זה ככה-ככה ונשארתי רק אני. סידור די מוצלח, לדעתי. אתה יכול להנות עם הניהוג האינטימי של השירוקו כל הדרך על איילון ב9 בבוקר - תן לי מרחב ראש נורמלי, דיסקרטיות כלשהי ובידול חברתי ואני מרוצה. אם חסר ריגוש, את ה30 אלף שקל הפרש תמיד אפשר להוציא על סמים וזונות.

 

:lol:

כנ"ל , נהנה מהאנונימיות :)

 

אני מקווה שאתה זוכר מי הראשון שאתה מרים לו טלפון כשאתה משדרג לדור 6 ורוצה למכור את הדור 5 כן ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא מובן לי התימחור של צ'מפיון.

כמובן ש-200K על GTI זה אחלה מחיר וזול משמעותית בכ-20K מה-GTI היוצאת ועל זה אין לי תלונות, מהלך מבורך להפתעתי.

הבעיה היא המחיר השערורייתי של הגולף 160, מחיר של 180K (!!!) שכנראה באותה רמת האיבזור כמו של ה-GTI, בכולה 20K הפרש?! המחיר שלה חייב לרדת בלפחות 15K אם צ'מפיון עוד מצפים לקהל יעד בשבילה.

לגבי השירוקו? זו כבר נישה אחרת שלא אגע בה בכלל.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

גם לדעתי כל הכיף ברכב הוא שהרכב לא מנקר עיניים, ורק מי שמבין דבר או שניים יודע שזאת GTI.

שירוקו מושכת יותר מידי תשומת לב, לכן האוטו לא בשבילי.

המחיר של ה-GTI החדשה באמת נמוך משמעותית מה-GTI היוצאת כנראה בגלל עלויות היצור הנמוכות.

אישית אני לא רואה סיבה להחליף MK5 ב-MK6 חוץ מרצון להתחדש, כי ההבדלים שוליים אם קיימים בכלל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
שכנראה באותה רמת האיבזור כמו של ה-GTI, בכולה 20K הפרש?!

 

אני מקווה שזה באמת רק 20 אלף הפרש כי אז אולי הרבה קונים יקנו דווקא את הGTI.

התוצאה תהיה כמו עם ה-VR6 ובמידה פחותה הוולקן של סיטרואן. הרבה אנשים מהיישוב קנו אותם (הVR היתה הגולף הכי נמכרת בזמנה). כלומר בשוק יד2 יהיה אפשר למצוא יחסית הרבה רכבים טובים ושמורים.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
:lol:

אני מקווה שאתה זוכר מי הראשון שאתה מרים לו טלפון כשאתה משדרג לדור 6 ורוצה למכור את הדור 5 כן ?

 

ככה? יורד מ-5 ל-3דלתות? וכי למה? 8)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני הכי אוהב 3 דלתות.

הרכב הנוכחי הוא הרכב הראשון שהיה לי שלא היה 3 דלתות.

אין מה להשוות מבחינת זווית ראיה לכביש ויופי.

הבעיה כשאתה קונה יד 2 אתה לא יודע מה תמצא קודם, ובמצב טוב יותר : 3 או 5.

 

נ.ב. המרבדים והכסאות האחוריים שלי עם "0 ק"מ". מעולם לא ישבו מאחורה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
roee, אל תתלהב, אתה לא לבד, גם אני פה.

במחיר כזה, אני מתחיל לחסוך, כבר מאתמול בערב.

 

נלך ביחד, נקבל הנחת כמות ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בתמימותי חשבתי שיפסיקו עם הGTI בתצורת ה3 דלתות.

מעצבן לקנות GTI בתצורה של 3 דלתות כאשר השירוקו 2.0 קיימת. (רק בתמחור מקסימלי רצחני)

(אם כבר מגבילים בשימושיות אז שיילכו עם זה עד הסוף.)

 

לדעתי ברור שאם כבר GTI אז 5 דלתות ושייתנו אפשרות לגיר ידני, למישהו יש מושג מה יהיה המחיר?

(עוד ייפול ההאסימון לצי'מפיון ויביאו שירוקו 2.0 ידנית ללא כל התוספות ובתמחור סביר ומי שקנה את הגולף ב3 דלתות יישאר עם שוק דל עוד יותר).

פורסם

לאו דווקא. אני ניסיתי את השירוקו והיא פשוט שברה לי את הגב. גם ממש אין הרבה מקום מאחורה, למרות שצהלחתי לדחוק לשם כסא תינוק ISOFIX.

ה- GTI 3 ד' נראית אמנם פחות "סקסית", אבל עדיין נראית טוב. מצד שני, היא נוחה יותר, ואני יכול (אם תהיה לי) להסיע שם את הילד :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בתמימותי חשבתי שיפסיקו עם הGTI בתצורת ה3 דלתות.

מעצבן לקנות GTI בתצורה של 3 דלתות כאשר השירוקו 2.0 קיימת. (רק בתמחור מקסימלי רצחני)

(אם כבר מגבילים בשימושיות אז שיילכו עם זה עד הסוף.)

 

לדעתי ברור שאם כבר GTI אז 5 דלתות ושייתנו אפשרות לגיר ידני, למישהו יש מושג מה יהיה המחיר?

(עוד ייפול ההאסימון לצי'מפיון ויביאו שירוקו 2.0 ידנית ללא כל התוספות ובתמחור סביר ומי שקנה את הגולף ב3 דלתות יישאר עם שוק דל עוד יותר).

 

לך תכניס את זה בשירוקו ;) טוב שהשאירו את האופציה לשלוש.

GTI חמש דלתות ידנית היא 205K. האוטו הזה לא שלם בלי הDSG. זו הייתה דעתי כשקניתי וזו דעתי אחרי כמעט שלוש שנים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...