Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2001 1600 - חנוק ולא מניע טוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המוסך עובד בשיטת "מצליח" ואתה משלם בגדול, ההצעה שלי היא שתעזוב את המוסך הזה, ותפנה למוסך רון הוא הכתובת האמיתית.

 

אני מצפת :/

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

לדעתי והיה לי תקלה דומה גם באיביזה כמו שלך חיישן קראנק שלך מזייף, הוא גורם שהנעה קשה ומאחר/מקדים הצתה כך שאתה לא מצליח להעלות טורים+צריכת דלק גבוה, אם יש לך אפשרות לבקש מפירוקיה חיישן כזה לצורך ניסיון אז תחליף אותו לצורך ניסיון כמובן, הוא נמצא טיפה מתחת לפילטר שמן( בשרטוט שהעלו בעמוד הקודם הוא נמצא במספר 23)אצלי הבעיה הסתדרה, החיישן רק זייף ככה שפעמים הרכב התנהג רגיל פעמים לא, אבל התנעה תמיד היתה קשה.

האם אתה מרגיש בסרק שפתאום המנוע מקבל מין רעידה כזאת חזקה יחסית?

פורסם
לדעתי והיה לי תקלה דומה גם באיביזה כמו שלך חיישן קראנק שלך מזייף, הוא גורם שהנעה קשה ומאחר/מקדים הצתה כך שאתה לא מצליח להעלות טורים+צריכת דלק גבוה, אם יש לך אפשרות לבקש מפירוקיה חיישן כזה לצורך ניסיון אז תחליף אותו לצורך ניסיון כמובן, הוא נמצא טיפה מתחת לפילטר שמן( בשרטוט שהעלו בעמוד הקודם הוא נמצא במספר 23)אצלי הבעיה הסתדרה, החיישן רק זייף ככה שפעמים הרכב התנהג רגיל פעמים לא, אבל התנעה תמיד היתה קשה.

האם אתה מרגיש בסרק שפתאום המנוע מקבל מין רעידה כזאת חזקה יחסית?

 

בהילוך סרק האם אני לוחץ על דוושת הדלק טיפה הוא עולה וכשהוא יורד הוא יורד מתחת ל1 טור ורועד ושוב עולה ל1.

לפעמים בצמתים שאני מגיע בהילוך שני ומאט ומוריד לניוטרל הוא ממש על סף כיבוי.

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם
לדעתי והיה לי תקלה דומה גם באיביזה כמו שלך חיישן קראנק שלך מזייף, הוא גורם שהנעה קשה ומאחר/מקדים הצתה כך שאתה לא מצליח להעלות טורים+צריכת דלק גבוה, אם יש לך אפשרות לבקש מפירוקיה חיישן כזה לצורך ניסיון אז תחליף אותו לצורך ניסיון כמובן, הוא נמצא טיפה מתחת לפילטר שמן( בשרטוט שהעלו בעמוד הקודם הוא נמצא במספר 23)אצלי הבעיה הסתדרה, החיישן רק זייף ככה שפעמים הרכב התנהג רגיל פעמים לא, אבל התנעה תמיד היתה קשה.

האם אתה מרגיש בסרק שפתאום המנוע מקבל מין רעידה כזאת חזקה יחסית?

 

החיישן עצמו הוא על המנוע עצמו? בורג מידה 12 שמסביבו פלסטיק שחור ויוצא ממנו צמת חוטים?

 

בתמונה הראשונה רואים שיש חוט שלא מחובר לכלום! קשור להצתה אני מביק מכך שהוא יוצא מאותה הצמת חוטים.

ככה זה אמור להיות?

http://img9.imageshack.us/i/27100915041.jpg/

 

בתמונה השניה מופיע החיישן קראנק? מה שסימנתי בכתום?

http://img193.imageshack.us/i/27100915031.jpg/

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם
האם נבדק מק"ט הפלגים שעל המנוע שלך אם תואם לדגם מנוע?

לפני שאתה מכניס את עצמיך להוצאות תעשה זאת.

 

לא נבדק אבל שנה שלמה הרכב עבד מעולה עם הפלאגים האלה.. עדיין נחוץ לבדוק פלאגים?

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

החליפו לך את חיישן הלמבדה? לאיזה חברה החלפת?

כמו שאמרתי אני מציע לך להחליף את הצינורית ואקום, זה יעלה לך כמה שקלים למטר אולי זאת הבעיה, כמו כן באותה הזדמנות תבצע ניקוי לבית מצערת(לא מסובך, עם קצת רקע טכני ואתה תוכל לבצע בעצמך, אם אתה רוצה תעלה תמונה ואני יסביר לך)

במידה וזה לא עוזר תבדוק את חיישן הMAF, אל תתפתה להחליף אותו מהר כמו שעושים לך במוסך כי הוא עושה לא מעט כסף.

קובי

פורסם

לפני חצי שנה הגיע אלי רכב למוסך לטיפול והחלפת טיימינג לצורך העניין פולו 1.6 מודל 97. האוטו היה אצל הבן אדם חודש מאז הקנייה האוטו נסע מצוין וגם כשהגיע אלי לפני הטיפול נסע מצוין.

עשיתי לו טיימינג וטיפול פלגים בדקתי נראים כמו חדשים (אך לא בדקתי אם המק"ט מתאים לרכב זה).בקיצר השארתי לו את הפלגים. אחרי הטיפול האוטו נסע מצוין בלי בעיות.

יומיים אחרי הבן אדם מגיע כועס האוטו מקרטע לו נכבה ובקושי נוסע אולי 50 קמ"ש לכל מהיותר.

אני בודק את האוטו ואני לא מכיר תופעה כזו (זה היה סוף יום והראש לא בעבודה כבר) מתקשר לאבא שלי מסביר לו את התופעה ומבקש עצה מה לעשות. הוא אומר לי בדוק חוטים ופלגים. ואז נדלקת לי נורה אדומה ואני מחליט לבדוק אם המקט מתאים לאוטו (ספק הפלגים שלי דנסו סיפר לי פעם שבVW אם טועים במקט הפלגים האוטו משתגע). בסופו של עניין אני בודק את הפלגים והם לא מתאימים לרכב הזה אלא לVW ישן יותר. מחליף את הפלגים למק"ט המתאים והאוטו נוסע מצוין בלי בעיות.

זו לא הפעם היחידה שנתקלתי בתופעה זו היו עוד פעמיים.

לבדוק את מק"ט הפלגים זה הדבר הכי זול שאני יכול להציע לך אם לא עשית זאת עדיין.

פורסם
לפני חצי שנה הגיע אלי רכב למוסך לטיפול והחלפת טיימינג לצורך העניין פולו 1.6 מודל 97. האוטו היה אצל הבן אדם חודש מאז הקנייה האוטו נסע מצוין וגם כשהגיע אלי לפני הטיפול נסע מצוין.

עשיתי לו טיימינג וטיפול פלגים בדקתי נראים כמו חדשים (אך לא בדקתי אם המק"ט מתאים לרכב זה).בקיצר השארתי לו את הפלגים. אחרי הטיפול האוטו נסע מצוין בלי בעיות.

יומיים אחרי הבן אדם מגיע כועס האוטו מקרטע לו נכבה ובקושי נוסע אולי 50 קמ"ש לכל מהיותר.

אני בודק את האוטו ואני לא מכיר תופעה כזו (זה היה סוף יום והראש לא בעבודה כבר) מתקשר לאבא שלי מסביר לו את התופעה ומבקש עצה מה לעשות. הוא אומר לי בדוק חוטים ופלגים. ואז נדלקת לי נורה אדומה ואני מחליט לבדוק אם המקט מתאים לאוטו (ספק הפלגים שלי דנסו סיפר לי פעם שבVW אם טועים במקט הפלגים האוטו משתגע). בסופו של עניין אני בודק את הפלגים והם לא מתאימים לרכב הזה אלא לVW ישן יותר. מחליף את הפלגים למק"ט המתאים והאוטו נוסע מצוין בלי בעיות.

זו לא הפעם היחידה שנתקלתי בתופעה זו היו עוד פעמיים.

לבדוק את מק"ט הפלגים זה הדבר הכי זול שאני יכול להציע לך אם לא עשית זאת עדיין.

 

טיפול הקרוב בעזרת ה' אני יחליף פלאגים לפי המקטים שאמרת, חוץ מזה, איפה זה המצערת?! מה זה איפה זה ממוקם? אני שומע על זה הרבה

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם
כמה ק"מ הרכב נסע? האם ניקו את המצערת?

בתמונה של החיישן שצילמתה יש עוד קונקטור בצבע לבן נכון? כלומר התחתון מבינהם תעקוב אחרי הצמה שלו הוא טיפה למטה הוא חיישן קראנק.

 

הקונקטור הלבן הזה הוחלף, אבא שלי היה במוסך ואמר לי שהוחלף! יכול להיות זה הפלאגים או המצערת כמו שאמרו פה כבר.

 

 

בעיות הסחיבה בטורים הנמוכים והגבוהים יכולות לנבוע מקלאץ' גבוה שיכול להיות כבר מחליק?!

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

אתה מציג פה כמה בעיות:

קלאצ' מחליק- אתה תרגיש עליה בטורים ומהירות נמוכה.

מצערת לא מתפקדת כתיקנה- נפילות טורים, כיבוי הרכב, סלד רוקד,(באיור בעמוד הקודם תסתכל על 26)

אתה טוען שהרכב נחנק- זה ודאי לא קשור לקלאצ'.

לדעתי אתה חייב להחליף מוסך, ולבצע בדיקה מחשב יותר מעמיקה, לדעתי זה משהו שקשור להצתה(פלאגים, חיישן נקישות(קראנק) אפילו כוהל)


×
×
  • תוכן חדש...