Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה 2001 1600 - חנוק ולא מניע טוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה לי אותה בעיה, הרכב גימגם מידי פעם ולפעמים נחנק בהילוכים הראשונים, וכמו שכבר אמרו פעמיים, ניקוי מצערת פתרה לי אותה, תזהר ממוסכים של שיטת "מצליח" הרוב מנסים לעשוק אותך.

ד"א רון ממוסך רון עלה על הבעיה רק משיחת טלפון שעשיתי לו.

שודד בנקים בפוטנציה8)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר הרבה הרהורים בקשר לבעיה שקיימת אצלי ברכב אני מסכם את הדברים כי השתגעתי עם הבעיה הזאת...

כשהאוטו קר אני מניע אותו והוא לא ממש מניע חלק, צריך מידיי פעם לעזור לו עם לחיצה בדוושת הדלק, ההענה מסתכמת בכמה פעמים של סטרטר.

כשהוא מניע ועומד על טורים אני לוחץ על דוושת הדלק בקטנה, הטורים עולים וכשיורדים חזרה הם יורדים מתחת ל1 אלף טור , הרכב רועד טיפה ועולה שוב ל1 אלף טור.

בנסיעה עם הרכב בהילוכים הראשונים בטורים נמוכים הוא מגמגם ומשמיע רעשים של פלוצים מהאגזוז ואז נפתח ונוסע מעולה, בטורים גבוהים (4.5 5 אלף טור ) הרכב בהילוך שני כבר נחנק ולא מעלה טורים מעל 5 אלף טור.

באוטו הופיעו שני תקלות, חיישן למדה וחיישן קראנק, שניהם הוחלפו, חיישן למדה מפירוק וחיישן קראנק חדש.

משאבת דלק הוחלפה גם היא למשאבה מפירוק. חוטי הצתה הוחלפו לחדשים.

הרכב מגמגם מידיי פעם, לא תמיד, יום ככה יום ככה.

הרכב נכבה מידיי פעם שמגיעים לטורים נמוכים לקראת צומת כאשר אני מוריד הילוך לסרק.

הרכב אמור לעבור טיפול אוטוטו, טיפול אחרון בוצע לפני 15000 ק"מ.

אני כבר לא מוצא את עצמי עם הדברים שהוחלפו ברכב.

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך באזור צפת?! או לעזור לי להגיע לפתרון הבעיה?

אני מודה לכם מאוד על העזרה!

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם
לאחר הרבה הרהורים בקשר לבעיה שקיימת אצלי ברכב אני מסכם את הדברים כי השתגעתי עם הבעיה הזאת...

כשהאוטו קר אני מניע אותו והוא לא ממש מניע חלק, צריך מידיי פעם לעזור לו עם לחיצה בדוושת הדלק, ההענה מסתכמת בכמה פעמים של סטרטר.

כשהוא מניע ועומד על טורים אני לוחץ על דוושת הדלק בקטנה, הטורים עולים וכשיורדים חזרה הם יורדים מתחת ל1 אלף טור , הרכב רועד טיפה ועולה שוב ל1 אלף טור.

בנסיעה עם הרכב בהילוכים הראשונים בטורים נמוכים הוא מגמגם ומשמיע רעשים של פלוצים מהאגזוז ואז נפתח ונוסע מעולה, בטורים גבוהים (4.5 5 אלף טור ) הרכב בהילוך שני כבר נחנק ולא מעלה טורים מעל 5 אלף טור.

באוטו הופיעו שני תקלות, חיישן למדה וחיישן קראנק, שניהם הוחלפו, חיישן למדה מפירוק וחיישן קראנק חדש.

משאבת דלק הוחלפה גם היא למשאבה מפירוק. חוטי הצתה הוחלפו לחדשים.

הרכב מגמגם מידיי פעם, לא תמיד, יום ככה יום ככה.

הרכב נכבה מידיי פעם שמגיעים לטורים נמוכים לקראת צומת כאשר אני מוריד הילוך לסרק.

הרכב אמור לעבור טיפול אוטוטו, טיפול אחרון בוצע לפני 15000 ק"מ.

אני כבר לא מוצא את עצמי עם הדברים שהוחלפו ברכב.

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך באזור צפת?! או לעזור לי להגיע לפתרון הבעיה?

אני מודה לכם מאוד על העזרה!

 

עוד משהו ששכחתי להוסיף זה שכשהאוטו חם זה גם קורה, ואם אני מוסיף גם מזגן האוטו ממש קשה לנסיעה.

Seat Ibiza MK3 :twisted:

פורסם

שמע ידידי- ניסית הכל אבל ניקוי מצערת שהוא בסיסי וזול לא ניסית?

בצפת אינני מכיר, אך בפקיעין ישנו המוסך של קרלוס שמכיר את הרכב היטב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שמע ידידי- ניסית הכל אבל ניקוי מצערת שהוא בסיסי וזול לא ניסית?

בצפת אינני מכיר, אך בפקיעין ישנו המוסך של קרלוס שמכיר את הרכב היטב.

 

עידן

 

אני מקווה בעזרת ה' ובתמיכה של מוסכניק לפתור את הבעיה הזו אחת ולתמיד כי היא מתרידה אותי, וגם להחליף מוסכניק!

 

לנקות מצערת אפשר לבד?! צריך איפוס מחשב אחרי ניקוי מצערת?

Seat Ibiza MK3 :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...