Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דיבור כזה שפוקוס זה רכב אירופאי להתפנק איתו כשהוא חדש, אבל בכזה שנתון, 01 או 02 הוא פחות אמין מלאנטיס או יפניות דומות.

 

במחירון הם די דומים למרות שפוקוס נמכר קצת פחות ממחירון.

 

מה דעתכם.

פורסם

דעתי היא שאם הרכב הוא טוב ושמור, זה לא משנה אם מישהו שהגה את הרעיון שלו לפני 5-6 שנים היה מלוכסן או לא. ברכבים מהשנתונים האלה צריך לחפש רכבים במצב טוב, ולא לחפש 'מציאות' מבחינת מחיר.

 

הפוקוס בטיחותי, גם אמין אבל מרגיש קצת כבד. אבל האמת שאין לי ניסיון ישיר עם פוקוס כנהג, עם לנטיס כן. דעה אישית שלי אם תמצא לנטיס במצב טוב וזאת בכלל לא משימה פשוטה, היא עדיפה

פורסם

בשנת 05 קנינו פוקוס מודל 03,היום אחרי 4 שנים ו80 אלף ק"מ היא עדיין מפגינה אמינות מצוינת.

כמו שנאמר,תבחר רכב עפ"י זה שהוא מטופל מסודר ובמצב טוב ולא עפ"י ארץ המוצא שלו.

V5

פורסם
דעתי היא שאם הרכב הוא טוב ושמור, זה לא משנה אם מישהו שהגה את הרעיון שלו לפני 5-6 שנים היה מלוכסן או לא. ברכבים מהשנתונים האלה צריך לחפש רכבים במצב טוב, ולא לחפש 'מציאות' מבחינת מחיר.

 

הפוקוס בטיחותי, גם אמין אבל מרגיש קצת כבד. אבל האמת שאין לי ניסיון ישיר עם פוקוס כנהג, עם לנטיס כן. דעה אישית שלי אם תמצא לנטיס במצב טוב וזאת בכלל לא משימה פשוטה, היא עדיפה

הפוקוס בגרסאות שנמכרו לליסינג בשנתונים האלו ממש לא בטיחותי וכלל כרית אוויר אחת בלבד ! גם איכות הייצור והחומרים של תא הנוסעים (למרות העיצוב המתקדם לשעתו) ממש לא משהו. אבל כמי שנהג הן על הפוקוס והן על הלנטיס - אני ממליץ על הפוקוס, ורצוי מאוד רכב מבעלות פרטית ללא עבר ליסינג.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

תודה על העזרה.

 

השאלה אם פוקוס שונה מהותית מסיטרואן קסארה שהמחירון שלה צונח לתהום אחרי חמש שש שנים וכנראה שהיא מצדיקה את זה.

×
×
  • תוכן חדש...