Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

עתה משסיימתי את ההרפתקאה שלי, הוחלט למכור את הלומינה ולחפש משהו אחר - ואמין יותר.

אז עד עכשיו יש לי לומינה LTZ 1998.

אני אמנם אוהב את העוצמה שלצערי אני נפרד ממנה, אבל לא יכול לוותר על תא מטען גדול (ברור לי שאין לה מתחרים בעניין זה)

ועל מרחב פנימי.

 

יש לי ילדים שיושבים בכיסאות ילדים כך שאני אשמח לשמוע על רכבים שאפשר לנתק כרית אוויר קדמית

ואם אפשר אז גם איזופיקס להתקנה קלה של כיסאות ילדים -אבל פחות קריטי.

 

תקציב - עדיפות לעד 60,000 אבל גג 70,000 אם יש משהו ממש יוצא דופן.

ושוב, אמינות תבוא עכשיו ממש כמעט מקום ראשון.

עד עכשיו רציתי רכב מהנה, עוצמתי... נהנתי מספיק מהקפה במוסך...

 

רכבי 1600 סמ"ק מרווחים עד כמה שידוע לי יש מגאן ואופטרה.

אם יש הצעות לרכבי מנהלים שיענו לצרכים הנ"ל... אשמח. (קשה לרדת מלומינה LTZ לרכב 1600...)

פורסם

אולי הסופרב דור אשון תוכל לתת לך מענה לצרכייך.

היא רחבה וגדולה ,בעלת תא מטען גדול.

השוק שלה לא מי יודע מה כך שהמחיר שלה נמוך ביחס לתמורה הגבוהה שהיא מספקת.

לדעתי תוכל למצוא לך 2003-2004 בתקציבך.

מעבר לכך גם הפורד מונדיאו דור 2 תספק מרווח ותא מטען לא רע בכלל,מהנה מאוד לנהיגה.

פורסם

חברים יקרים !

 

בשעה טובה ומוצלחת, הרכב נמכר !

אתמול פירסמתי את הלומינה שלי ב יד 2 למכירה, מקץ שעתיים קיבלתי טלפון, ובא אדם (שלושה יותר נכון) מנצרת.

דין ודברים מורט, פגישה היום במוסך, והרכב נמכר לשביעות רצון כל הצדדים.

 

אגב, אם מי מבני הפורום מתעניין בלומינה.... הלומינה שהם הגיעו עימה - במצב כמותו לא ראיתי בשום מקום !

יפיפיה אמיתי. הושקע בה המון. אם הייתי עדיין חושב עם הלב ולא עם הראש, הייתי לוקח מהם את שלהם. ולא שהם הציעו.

 

עכשיו.

 

חברים.... זקוק להמלצות. הסקודה סופרב באמת חלום, אבל הבנתי שעלות הביטוח שלה זה חלום בלהות.

לגבי מונדאו - באמת מרווח ותא מטען דיי גדול (הכל יחסי בחיים)אבל מה? רכב כבבבד ולא זז.

פורסם

מאזדה 6 ממודל 2003 נכנסת בול בתקציב שלך, איזור ה- 60,000 ש"ח. נסה גם טויוטה אוונסיס. נתתי את ההמלצות האלו רק משום שכתבת שהאמינות בראש מעינך. ורעיון אמריקאי - שברולט מאליבו מהדור הקודם, למיטב ידיעתי, ולמרות חסרונותיו - הוא רכב אמין וכמובן, שיש לו מנוע חזק.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

שלום חיים.

תודה.

 

מהן החסרונות של המליבו 2006 לדוגמא ?

אגב על הלומינה אמרו לי שזה רכב אמין ביותר .... שלי לפחות הייתה הכל חוץ מזה.

למרות שיש כ"כ הרבה על הכביש(לומינות), אז אולי הנאחס היה שלי בלבד.

 

פשוט בתור חובב אמריקאיות מושבע, אני קצת פחות תחת השבועה כעת.:-(

אמרו לי להתרחק מ C5 למשל ולא משנה איזה שנה.

פורסם

בתקציב שלך אתה יכול לרכוש מליבו

שנת 05 06 אפילו 07

רכב מעולה לחבר יש והוא ממליץ.

חיסרון יחיד זה גיר אוטמטי 4 הילוכים,למרות שזה וכמעט לא מורגש

ואיכות הרכבה ביחס למתחרות.

פורסם

בהחלט הייתי מעוניין במליבו.

אבל אני חושב שאם בביתי אעלה את הרעיון אחרי ההרפתקאה עם הלומינה... אני ארַצָח !

נכון, זה לא ממש קשור, הלומינה ישנה מאד יחסית. אבל אתם יודעים ... לכו תתעסקו עם אנשים שהחליטו כבר.

כולם כבר ירדו על נטייתי לאמריקאיות והרכב האחרון רק הוכיח את טענתם.

 

וה-בעיה. שכ"כ הרבה אנשים אמרו לי שהלומינה ממש אמינה. אז עכשיו שכולם אומרים שהמליבו ממש אמינה.... לא ישכנע

את בני בייתי ובטח לא את אשתי.

 

אוונסיס נראה משהו, אבל השנתונים השפויים, הם מחירים פחות שפויים בשבילי.

 

מה עם רכבי 1600 (חילול הקודש) מרווחים ? מה דעתכם על מגאן למשל ?

פורסם

מגאן רכב מעולה,רכב מאוד מרווח ונוח למשפחה,קח את מנוע ה2000 החזק בהרבה יותר ותוכל להנות גם ממהירות וכח.

פורסם

הייתי מציע שברולט אימפלה אבל אחרי שראיתי חשבונית על יישור קו שעבר הרכב של דוד שלי אז לא נראה לי שכדאי.

אבל יש לציין שהוא קנה את הרכב עם רדיאטור חימום מקולקל וזה לא עניין זול.

המאליבו דור קודם שירתה היטב בציי הרכב והיא נחשבת דיי אמינה.

 

אם כבר חוויה אמריקאית מגובה באמינות, מה עם טויוטה קאמרי?

יצא לי לנהוג רק בדגם האחרון אבל הבנתי שהדגם הקודם מציע חווית נהיגה ונסיעה בסגנון דיי אמריקאי עם אמינות של....טויוטה!

אני מקווה שאולי אחת משנת 2002 תתאים לתקציב, זו השנה בה התחלף דגם. הרכב מצוייד במנוע 2.4 167 כ"ס אם אני לא טועה ותא נוסעים מאוד מרווח. הדגם הקודם ששוק בשנת 2001 צוייד במנוע 2200 עם 130 כ"ס לדעתי ולא הצטיין בשום תחום. הדגם שהחליף אותו עדיף בהרבה.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...