Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים היום נכנסו לשירות ניידות מתנ"א מסוג סיטרואן ברלינגו.

ראיתי כ-3 ניידות שונות במשך היום ולא נסעתי יותר מדי, אז כנראה עלו היום המון.

נא לשים לב ולנהוג בזהירות, אלה לא רכבים של קצינים או זיהוי פלילי, מדובר לניידות לכל דבר!

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

משטרת התנועה קיבלה כ100 ניידות שכורות מדגמים שונים שישמשו אותה באופן זמני, עד לקבלה של 85 ניידות חדשות.

לכן תמצא על הכבישים לא מעט ניידות "משונות" נוספות, כדוגמאת יונדאי מטריקס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראיתי אין ספור ניידות חדשות עם מגנטים כאלה שנדבקים על הרכב שרשום "משטרת תנועה" בכחול לבן.

מה שראיתי היום היה שונה לגמרי, ניידת אמיתית עם הסירנה המלבנית כחול אדום והכיתוב מדבקה המלא על כל הרכב.

ניידות לכל דבר ועניין!

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

כשנראה הודעה סיוויק בתור ניידת אז צריך להתחיל לדאוג :lol:

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

היום עברו מולי בכביש שתי אופנועי קאסטום מדהימים עם צקלקות בצבע אדום כחול שניהם זהים בצבע לבן עם סמלים משטרתיים והדבר שהכי אהבתי שהיה להם רעש ממש ממש יפה. בגלל שהם עברו מולי לא הספקתי להבין מה זה בדיוק אבל הרעש פשוט סחף אותי. מדהימים!

עדיין קשה לי להאמין שזה אופנועיים משטרתיים...

פורסם

באמת זכור לי שראיתי לפני כחודש ברלינגו עם צ'קלקות אדום-כחול. אחרי שהוא פעמיים כמעט נכנס בי כשעבר נתיבים בלי לאותת ובלי להסתכל במראה עקפתי אותו וראיתי בצד של הרכב כיתוב "משטרת תנועה". זה גם לא היה נראה חדש, חלק מהאותיות היו חסרות.

פורסם
היום עברו מולי בכביש שתי אופנועי קאסטום מדהימים עם צקלקות בצבע אדום כחול שניהם זהים בצבע לבן עם סמלים משטרתיים והדבר שהכי אהבתי שהיה להם רעש ממש ממש יפה. בגלל שהם עברו מולי לא הספקתי להבין מה זה בדיוק אבל הרעש פשוט סחף אותי. מדהימים!

עדיין קשה לי להאמין שזה אופנועיים משטרתיים...

 

זה הרלי ספורטסטר של משטרה צבאית. נמצאים בשירות שלה כבר כמה שנים.

 

 

פורסם

אז בגלל זה ראיתי קורולות וB3 סדאן עם מדבקות שקופות על הדלתות שרשום עליהם משטרת תנועה ויש על הגג צקלקלה ניידת. בהתחלה לא הבנתי מזה ואמרתי למה שיהיו קורולות וB3 במתנ"א ועכשיו אומרים פה שזה זמני.

פורסם

טוב יש פה בעיות בהבנת הנקרא כנראה.

סיטרואן ברלינגו 2009 ניידת משטרת התנועה.

לא הרכב המגעיל של הזיהוי פלילי או הבוחנים.

לא ניידת זמנית סמויה מליסינג או משהו כזה.

פשוט קחו ניידת מתנ"א כמו הג'טות החדשות?

יפה, אז ממש חדשה כזאת, מדבקות חדשות ואיכותיות וצ'קלקה מלבנית אדום כחול

ממש כמו של מתנ"א האורגינל!

ניידת שעושה כל מה שניידת B4 או ג'טה חדשה עושות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

ניידות חדשות שנצפו בימים האחרונים - ברלינגו, מטריקס, טידה ו-B3.

 

תזהרו...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...