Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במילים אחרות אפשר להפסיק לדאוג ופשוט לקנות מאזדה 3 לדחוף לה שבלול סט צמיגים איכותיים

לוחית רישוי מתחלפת ולהתחיל בחגיגות

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

משטרת ישראל מצפה לרכש של כמות ניידות נכבדת לטובת משטרת התנועה העירונית והבין עירונית.

 

עד להגעת הרכבים הקבועים המשטרה השכירה רכבים ושמה להם מדבקות של משטרת התנועה בגדול.

הסיבה? שקצינים לא יספחו את הרכבים הללו הביתה.

 

מכאן כל המטרקיסים וכו' שאתם רואים.

כל רכב שנמצא אצל אלדן בקטגוריה הזאת הוא אופציה. הרכבים לא מסויים.

 

בנוגע לברלינגו -

zihoic.jpg

 

ראית כזאת חדשה, עם צקלקה כחול-אדום ולמטה כתוב משטרת תנועה.

שוב, הרכבים הללו הרבה זמן בשירות משטרת התנועה, בד"כ כרכבי בוחנים, גם אם לא רשום עליהם בוחן-תנועה.

 

בבדיקה עם חבר שמשרת במתנ"א הוא טוען שלא נכנסו ברלינגואים לשירות כניידות שגרה אצלהם וגם טען שזה לא סביר, ברלינגו לא עונה על הקריטריונים של המכרזים לרכבי מתנ"א, אבל הכל יכול להיות.

 

בכל מקרה, עצה למי שרוצה:

יש לי ניסיון עשיר עם המשטרה.

אני רוצה לומר לכם שאולי כלפי חוץ הכל נורא מסודר ומחולק. משטרת תנועה, סיור, בוחנים, חבלן.

האמת היא שבסופו של דבר, הסדר הוא בעיקר כלפי חוץ.

מכיר קצין מג"ב שנוהג בניידת של מתנ"א, שוטרי סיור שעובדים בניידות תנועה ואנשים שקיבלו דו"חות משוטרי מג"ב ומחבלנים.

 

בסופו של יום כל שוטר הוא שוטר וכל שוטר יכול לתת לך דו"ח, השאלה כמה הוא רוצה.

 

אותו חבר ממתנ"א היה פעם בטיול לצפון עם היחידה. הטיול היה ברכב משטרתי גדול (טרנזיט), בקיצור הם היו בדרך לצפון והיה לידם נהג שנסע עם פלאפון ליד האוזן, בלי חגורה ולא שם זין על הניידת כי זה טרנזיט וטרנזיט זה מנהלה וגם יש בפנים איזה 10 אנשים וכולם על אזרחי.

אחרי כמה זמן פשוט נמאס להם הם עצרו אותו בצד ונתנו לו דו"ח (הם יצאו לטיול אחרי משמרת בוקר והפנקס היה בתיק עבודה שהיה בניידת). הם לא יכלו להבליג אחרי שהבן אדם פשוט יורק להם בפרצוף.

 

אני מכבד את החוק בלי קשר, וגם את המשטרה (לא יודע אם תמיד מגיע לה).

 

אבל שוב, עצה שלי, אל תתחילו יותר מדי לחשב עם הרכב הוא כזה והצקלקלה היא כזאת אז זה מותר וזה אסור.

נכון, זה יכול לעבוד, אבל יכול גם לא.

 

תנהגו בבטיחות ובזהירות.

×
×
  • תוכן חדש...