Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין רכב בוחן מכונית עם טורבו, אך לא שם לב לכך, וכותב, שהיא אטמוספרית


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בגיליון "הגה" של החודש יש מבחן קצר לברלינגו הארוכה, עם 7 מקומות.

 

הגיליון הגיע אלי היום, וקראתי רק את הכתבה הזו בינתיים, כי אני מתעניין בסוג זה של מכוניות.

 

 

רשום שם, בין הייתר "מנוע 1.6 דיזל, שאינו מוגדש (!), תפוקת הסוסים בהתאם, 75 כוחות סוס, ומומנט עדין יחסית 17.7 קג"מ.

 

אני רוצה לראות מישהו מפיק ממנוע דיזל אטמוספרי בנפח 1.6 מומנט של 18 קג"מ. זה בילתי אפשרי, ועיתונאי רכב אמור לדעת את זה.

 

קשה לי לקבל את העובדה, שעיתונאי רכב, שניגש לבצע מבחן דרכים, לא קורא את דף הנתונים של היצרן, ולפחות - המינימום שבמינימום - לא פותח מכסה מנוע של מכונית, אותה הוא בוחן.

 

אם היה פותח מכסה מנוע, הדבר הראשון, שהיה רואה זה מגדש טורבו, ואינטרקולר די גדול לצד הרדיאטור.

 

קשה לי גם לקבל את העובדה, שעיתונאי רכב לא יודע להבדיל, על סמך תחושת הנהיגה, בין מנוע טורבו לאטמוספרי, מי שאי פעם נהג על שני סוגי המנועים, יודע ששהבדל הוא ענקי, גם אם ההפרש בכ"ס המוצהרים הוא קטן.

 

מבחינתי, נשבר כאן שיא חדש של חוסר מקצועיות.

 

בכתבה יש עוד כמה "הברקות", אני ארחיב בהמשך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזכותו של המנוע הזה יאמר שהמומנט שלו באמת מורגש בכל הילוך וכל סל"ד

לדעתי בחירה הטובה ביותר לקבוצה 2 עם 7 מקומות.

לרעתו של המנוע...יש לו רעש חזק במיוחד ולא נעים לאוזן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש במבחן עוד מס' הברקות, למשל -

 

"מהשנה הבאה יחוייבו המכוניות שיגיעו ארצה ב ESP, שאינה חלק מההיצע כיום, ולכן מקומו של ברלינגו יפקד מההיצע."

 

קודם כל מכוניות מסחריות (וברלינגו היא מסחרית ) יחוייבו ב ESP רק מ 2011, שנית, יש לברלינגו בחו"ל אופציה ל ESP, ואפילו יש כפתור "דמה" של ESP בכל המכוניות שמסתובבות בארץ. לא חושב, שתיהיה ליבואן בעייה להזמין ESP בעתיד.

 

הלאה :

 

"בנסיעה הברלינגו מבליט מאוד את שורשיו הטנדרוניים"

 

על איזה שורשים מדובר ? זהו טנדרון המקורי, גירסת 7 מושבים זהה לחלוטין לגירסת 5 מושבים, כולל בסיס הגלגלים, לא שונה בה כלום, ואף אחד לא התכוון להפוך אותה למיניוואן שקט ומפואר.

 

כיתוב לתמונה של סביבת נהג : "סביבת נהג התחליתית מזכירה את מוצאו של הברלינגו"

 

גם כן לא הצלחתי להבין את הרעיון - מי יצא מאיפו ומה בדיוק סביבת הנהג מזכירה ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי,

לפני שבועיים ביצעתי נסיעת מבחן על ברלינגו 7 מקומות.

להגיד את האמת? לא התלהבתי.

הרעש של המנוע חזק מדי , מזכיר לי את הפולו SDI מן העבר הרחוק - בידוד רעשים לא מספיק טוב (אני לא משווה למיניוואן מפואר - רק לקנגו DCI שלי, עם כמעט 100 אלף ק"מ).

ההילוכים 1-3 ארוכים מדי , אבל על 110 קמ"ש המנוע מתחיל "לצרוח".

מראות צד לא מוצלחות - יש איזורים מתים די גדולים בשני הצדדים.

למרות שהכל מצופה בפלסטיקה (די זולה, עם רעש של הרכבה לא משהו בכלל וחסרת כל אסטטיקה בסיסית), ההרגשה של רכב מסחרי יותר גדולה משל קנגו.

ולקינוח - המזגן, שבדומה למה שרשמת בעבר, בקפיא את הרגליים ללא שום אפשרות לבטל את זה (אגב, סידרת את העניין של מיזוג לרגליים?).

על היופי של הגרסא הזאת אני כבר לא מדבר -לטעמי התוספת לאורך מאחור נראית כמו בנייה בלתי חוקית.

ועוד דבר, למרות שיש לרכב הזה 7 מקומות, כאשר מקפלים את השורה האחרונה, נשארים רק 4. הבעיה הגדולה היא שאין אפרשות לקפל רק חלק מהמושב האחורי.

אין מדף למעלה, אבל יש מגירה מתחת למושב של הנוסע מקדימה, תא כפפות קטן, אבל בשתי הדלתות וליד השורה האמצעית יש הרבה מקומות איכסון.

 

ארבעה דברים טובים יש לי להגיד :

המזגן מצויין,

הרכב מרגיש מוצק, איך להסביר -בנוי טוב,

מושב הנהג נח מאוד,

מרחב פנים גדול מאוד, למרות שהחלוקה מוזרה ולא נוחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרשמת נכון, הרכב בפירוש מיושן והיום מרגיש בינוני למידי, ואכן הגירסה המוארכת לא נראית מי יודע מה :roll: . אני לא הייתי קונה.

 

לי מפריע גם בור בין הילוך שני לשלישי.

 

קשה להאמין, שרק לפני 9-10 שנים בערך, כשיצא לי לנהוג בפעם הראשונה בברלינגו, אחרי הנסיעה אמרתי "וואו" והתרשמתי עמוקות (אחרי רנו אקספרס). איך הזמנים משתנים.

 

 

בשירשור הזה, אני לא בא לשבח או למתוח ביקורת על הרכב.

 

אני מדבר על רמת הכתבה בלבד.

 

נ.ב. את המזגן לא סידרתי, זה עם הזמן איכשהוא הסתדר מעצמו, וכמעט לא יוצא משם אוויר. כנראה הטריס נסגר יותר טוב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...