Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם גמר חתימה טובה וצום קל,אני מעוניין לשדרג את הסאב שיש

לי כרגע ברכב לאחד יותר חזק ומדוייק שמעתי היום את הרוקפורד P1 שנשמע מיפלצת לעומת מה שיש לי

המתקין המליץ לי על קיקר CVR12,מה זה הסאב הזה?

התקציב הוא 400 שח סופי!

הסאב הנוכחי הוא רד סאונד 650 וואט.

תודה ולילה טוב.

imprza new age

פורסם

המגבר שלך מאוד לא משהו

הסאב (RED) הכי לא משהו :wink:

 

P1 לא חזק ולא איכותי לגבי אחרים אבל לעומת הRED - נשמע טוב ממנו (וזה בערך ההבדל בין סאב פשוט מחברה טובה לבין זבל סיני\העתק וכ"ו)

 

המגבר שלך לא יזיז את הCVR בצורה שתנצל אפילו מחצית ממה שהוא מסוגל לתת,הC12 עדיף

zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=130349

 

הP2 (הכסוף,סדרה מעל הP1 השחור שנחשב לא טוב) זה סאב טוב,מאוד מדויק ופאנצ'י ולדעתי יהיה שילוב נחמד

zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=36750

 

סרווין ווגה HED12 גם ואפילו יותר מומלץ - וזו ההמלצה שלי מבין כולם

zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=12375

 

בכול אופן הייתי חושב ברצינות על החלפת המגבר,מגבר איכותי יותר (ולא יקר) יתן לך הרבה יותר איכות והרבה יותר עוצמה - גם לקומפוננט וגם לסאב ויפתח לך את האפשרות לשדרג לסטים\סאבוופרים אחרים שינוצלו בצורה טובה יותר

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

שלום לכולם,אתמול שמעתי את הסאב של הרוקפורד P1 כולל תיבה מקורית ופשוט נדהמתי איזה חזק הוא

וכמה באס חזק הוא מפיק,המוכר דרש עליו 350 שח יד שניה

רק לא הבנתי משהו,למה בווליום חזק הסאב רד סאונד נחנק ביותר והP1 נשמע מעולה אפילו בווליום גבוה?

ההיתלבטות שלי היא בין הפיוניר לרוקפורד על מה ללכת?

שוב התקציב שלי הוא 400 שח ואני רוצה סאב שדופק!!! כמובן במיגבלות שהזבל סיני שיגביר אותו V12

תודה וצום קל.

imprza new age

פורסם

גמר חתימה טובה,מה לדעתכם עדים סאב של רוקפורד יד שניה P1 או פיוניר חדש?

שאלה נוספת בבקשה איזה דגם של סאב פיוניר נחשב לחזק ביותר?

imprza new age

פורסם

תחת הגברה כזו במחיר שהוצע לך הייתי לוקח את הרוקפורד .

 

 

כמה רמות למעלה מהסאב עם הסאונד האדום שיש לך :wink:

פורסם

הפיוניר זבל? כן יכול להיות אבל דופק הוא יודע לדפוק , אם כי לא הכי מדוייק!

 

הP1 נותן אחלה תמורה יחסית ל150RMS כמדומני הוא דופק כראוי והרבה הרבה יותר מדוייק מהפיוניר!

:roll:

פורסם

מהכרות עם רד סאונד.

סאבים חמודים. לתקציב נמוך מעוד.

תבדוק את התיבה שלך. אני בטוח שהיא הבעיה של הסאב שלך.

תבקש מהמוכר לבדוק את הסאב שלך. בתיבות אצלו.

(ללא כיווונים במגבר!!!!)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בוקר טוב לכולם,תודה על העזרה אחלה פורום הסאב רד סאונד שיש לי יושב

בתוך תיבה של סוני אקספולד שלא ניראה לי מקורית אים זאת הבעיה אני לא יודע

מה שכן מאד אהבתי את הרוקפורד p1 למרות שהרבה ממכם נוטים לשלול אותו

אז שוב כרגע יש ברשותי מגבר v12 פלטיניום אדיו 1000 וואט 4 יציאות 2 סאב,

2 של 9\6 אחוריים של jbl אני צריך רק סאב חזק כי אני חולה על הבאסים.

מה אתם אומרים רוקפורד p1 או משהו אחר?

האים 350 שח מחיר סביר ליד שניה בשביל הרוקפורד?

imprza new age

×
×
  • תוכן חדש...