Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי חנות באיזור מגורי המוכרת את המחשב הבא:



טושיבה מסדרת Satellite A300 (המארז עם הרמקולים של הרמן קרדון)

מעבד- intel core 2 duo T5800 2.00 GHz



מישהו יכול לספר לי על טיב המעבד?

 

זכרון- 4096MB

דיסק קשיח 250 GB. (5400 RPM)

 

המפרט המלא של המחשב -כאן.

 

המחיר המבוקש כרגע הוא 800$ (קנדה)

מכיוון שזהו האחרון בחנות ומתצוגה, תיתכן עוד הנחה של 5-7%.

בעברית- מחיר המחשב יהיה כ2800-3200 ש"ח.

מה דעתכם?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

בשורה תחתונה המפרט לא מדהים.

המעבד הזה די ענתיקה.

הרמקולים בסדרת DV של HP יותר טובים ויותר חזקים.

כל המחשב בצבע מבריק ומהר מאוד מתמלא בטביעות אצבע.

לדעתי אפשר לקבל תמורה טובה יותר לכסף, לפחות בארה"ב לא יודע מה לגבי קנדה.

אני אנסה לתת ביקורת שתעזור לך:

אם אתה הולך על מחשב מולטימדיה, הייתי הולך על DV5 או DV4 של HP כי לפחות בארה"ב המחירים זהים ומקבלים

הרבה יותר פורטים למולטימדיה,HDMI וכו'. מה גם שהוא בא סטנדרד עם T6500 שהוא יותר חדש ויותר מהיר וגם הרחבת זיכרון עד 8GB (אין לי מושג מה אפשר לעשות עם זה היום אבל לך תדע... זה עלול לקנות למחשב שלך עוד כמה שנים של רלוונטיות)

מה שכן הוא באמת מחשב יפה.

הכל תלוי במה אתה רוצה ממנו. אפשר לקבל חומרה יותר טובה מdell באותו כסף (סדרת inspiron או studio) מעבד יותר מהיר וכרטיס מסך יותר חזק אבל רק סדרת ה-DV של HP תתן לך רמקולים כאלה.

בסך הכל טושיבה נחשבים בתחום כמחשבים מאוד טובים עם פחות תקלות מהממוצע בשוק.

הכי חשוב תקרא קצת ב cnet ן laptopreview לאור זה שהמחשב נמצא בשוק כבר כמה שנים ויש עליו מידע ברשת.

שוב, הכל תלוי במה אתה צריך אבל אפשר ללא ספק אפשר למצוא מפרט יותר טוב.

תבדוק גם כמה שעות אפשר לקבל מהבטריה והאם זה חשוב לך או שרוב הזמן הוא יהיה מחובר לחשמל.

שים לב שלפעמים משלמים יותר מ-100$ יותר עבור מעבד חדש יותר יותר אבל עם 10% יותר ביצועים, מה שלא בדיוק תרגיש ולא בטוח ששווה להוציא את הסכום הנ"ל.

עם המחשב שהצעת היה זול יותר ב-100$ הייתי קונה.

פורסם

כשהגענו לחנות ע"מ לברר מה יהיה המחיר הסופי נאמר לנו שהוא יהייה 15% הנחה, מה שמביא אותו ל680$.

לא קנינו אותו בכל מקרה, מכיוון שמבירור שעשיתי המחליף של הדגם הזה יגיע בעוד כשבוע לחנויות ומחירו יהייה סביב ה850$- מה שבקלות יביא אותו ל800$ לאחר טיפה "היסוס".

סדרת הDV תלקח בחשבון ואני בהחלט אברר עליה למרות שאני די מחבב את הרמן-קרדון (לאחר ששמעתי מע' קולנוע ביתית עם הרמקולים שלהם התחלתי לדבר שווודית).

 

אגב, מישהו יוכל לומר מתי בערך נזכה לראות בלפטופים מעבדי core 2 quad ?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

הבעיה עם core quad היא שכרגע אין לו שום תועלת חוץ ממשחקים מאוד כבדים.

מצד שני זה מאוד יקר וגרסת המעבד ללפטופים יקרה עוד יותר.

בכל מקרה על תקנה מעבד פחות מ-t6500.

אני גם חשבתי שהרמקול של הרמן קרדון יהיה מצוין אבל בדקתי את שניהם אחד מול השני בחנות והופתעתי מהרמקולים של altec lansing על הDV

אולי בגלל שהרמן קרדון לא מומחים ברמקולים אלה במגברים ובגלל ש altec lansing כבר שנים מתמחים ברמקולים למחשבים.

אם אתה מוכן להתפשר על הרמקולים יש מחשב מאוד נחמד של sony vaio מסדרת SR http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&categoryId=8198552921644647989&parentCategoryId=16154

במחירים שווים לכל נפש בניגוד לשאר המחשבים שלהם.

פורסם

סוני ירד מהפרק ולו רק בגלל המחירים האסטרונומיים שלהם. גם אם המחשב יעלה מחיר סביר, עלות התיקונים (ומספיק תיקון אחד) תוריד את יחס הכדאיות.

 

בכל מקרה, לאחר שחשבנו ובדקנו מס' דגמים נרכש לבסוף המחשב הבא:

 

HP Pavilion dv3-2154ca

 

בגודל המתאים, כמעט כל מה שביקשתי.

 

אגב, היה שם לפטופ (אם עדיין אפשר לקרוא לזה ככה) core 2 quad מסך 18.4", 8GB זיכרון ב 2000$.

אם הגודל הייה סביר, עוד מילא. באותו מחיר הייתי מעדיף לקנות מחשב שולחני עם Core i7 כולל מסך סבאבה לגמרי וכונן של טרה בית. (והייה נשאר לי עודף.)

תודה למסייעים :)

גמר חתימה טובה לכולם

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

×
×
  • תוכן חדש...