Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, שלום לכולם.

 

אני מחפש להביא מחו"ל מגבר מונו עד 100$

לסאב של פיוניר 400rms לא מחפש משהו בשמיים אלא משהו שיוכל לתת בראש לסאב

מצאתי את המגבר הזה:

 

Jensen Power 1050

 

Power Series Class AB Monoblock Car Amplifier

RMS Power Rating:

  • 4 ohms: 290 watts x 1 chan.
  • 2 ohms: 430 watts x 1 chan.

Max power output: 1050 watts x 1 chan.

MOSFET power supply

Wired remote bass level control included

LED power and protection indicators

Tuned Bass EQ (0-12 dB bass boost at 45 Hz)

High current bipolar output transistors

Preamp RCA outputs

Short circuit, DC offset, thermal, and overload protection circuitry

Variable low-pass filter (40-150 Hz, 12 dB/octave)

Subsonic Filter (12 dB at 15-55 Hz)

CEA-2006 compliant amplifier

Frequency response: 5-150 Hz

Fuse 25Ax4

Maximum Input Gauge Size 4

Minimum Impedance Unbridged 2 ohms

Minimum Impedance Bridged N/A

THD at Rated RMS Power 1%

Speaker Level Inputs No

Preamp Outputs 1 pair

Built-in Crossover N/A

High-Pass Crossover Frequency N/A

Low-Pass Crossover Frequency 40 - 150 Hz

Subsonic Filter 15 - 55 Hz

Signal-to-Noise Ratio 100 dB

Channel Separation N/A

Bass Boost 0 - 12 dB

Bass/Gain Remote Yes

Fan Cooled No

 

מישהו מכיר את החברה? מומלצת? להתרחק?

 

תודה.

life starts at 2 bar

--------------------

:My First Love

http://www.imcdb.org/i009551.jpg

פורסם

נכון מדובר במגבר איכותי וחזק ,אבל כדי שמחירו יהיה 100$ אז חסכו קצת ,בהנחה שיש לך כבר קרוס חיצוני

עוד אופציה טובה היא המגבר הנ"ל :

http://www.sonicelectronix.com/item_9343_MB+Quart+RAB+1450.html

הוא איכותי ויכול לעבוד ב-1 אום ,ויש עליו קרוס מובנה +סאבסוניק פילטר

×
×
  • תוכן חדש...