Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לי אליכם ..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב במהלך חיפושיי ל 106 ראלי והסתובבותי ברחובות בשעות הלילה אתמול נתגלה לי באמצע הלילה 106 ראלי (ה 43 במספר ששמתי לה פתק או שאלתי אם הוא מוכר) חונה שנת 97 עם 90 אלף קילומטר צמיגי פירלי פי 4000 ופגיעת פח קטנה במכסה מנוע משהו לא רציני..

בקיצור אני מסתכל על האוטו בלי שום שיפורים בלי כלווווום , טוב משאיר לו פתק עם ניילון ובדרכי חזרה לגרוטעה של אבא עשיתי סיבוב נוסף ברכב ונתקלתי במשהו חדש :

מדבקה של חברה .

מה זה אומר לגבי המחיר של הרכב האם הוא יורד?

האם דבר כזה יכול להוות לי בעיה במכירה?

תעזרו לי בבקשה למה האוטו באמת לא נראה הרוס ו 90 אלף קילומטר בשביל שנת 97 נראה לי דיי סביר...

נ.ב האוטו לא נראה אחרי התעללות למרות שזה דבר שבדרך כלל קורה ברכבים של חברה

עבדכם הנאמן יוני

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

לא ידעתי שיש לנו עבד בפורום! :lol:

 

ראלי רכב חברה? איפה החברה הזאת והאם הם מחפשים עובדים?

 

המחיר כמובן יורד על פי לוי יצחק , אתה יכול להיכנס לאתר שלו ב YNET ולעשות שקלול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

השאלה היא האם בכלל שווה לגעת בדבר כזה?

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

אני אישית היתי שואל אותו בכלל עם זה באמת רכב של החרבה או שזה סתם מדבקה.

 

אם האוטו של החברה אז היתי מוותר כי ממש לא בא לך להשקיע על אוטו שבסוף ימחר במחיר דיי נמוך.(מבאס רצח)-------דעה אישית.

פורסם

אם הוא במצב טוב אז למה לא בעצם?

גם תשלם פחות וגם תמכור אותו בפחות.

ולמכור ראלי במצב טוב זאת לא בעיה, לאנשים לא אכפת ידיים/הסטוריה יותר מדי.

חוצמזה, אתה חי על ספקולציות , מי אמר שהוא מוכר..?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חוצמזה, אתה חי על ספקולציות , מי אמר שהוא מוכר..?

 

"בעל הרכב: ישששששששש!!!!!11 איזה כיף עשיתי בחצי השנה האחרונה 30K ש"ח !!!!!1

יופי טופי אני הולך למכור את העגלה ולקנות עגלה יותר חזקה......306 GTI לבנה עם ספויילר ענק"

פורסם

נחיה ונראה אם הוא באמת יחזור אלייי ..

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

×
×
  • תוכן חדש...