Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
העבודה לא אותה עבודה, כי אם אין לבעל הרכב מפתח תקין נוסף, אין למנעולן אפשרות לשכפול מפתח חדש.

לכן, הוא חייב להגיע פיזית ליחידת הבקרה שקוראת את הכרטיס ולחלץ את הקוד ממנה, "לדחוף" לה קוד חדש או לאפס אותה להגדרות היצרן.

 

צוין שמפתח/כרטיס חדש מהחברה עולה 1100 ש"ח, מענין כמה חסכת כאן, אם לוקחים בחשבון את מחיר העבודה שהיה גובה המוסך בנוסף לחלק.

 

העבודה אותה עבודה. הוא לא השתמש במפתח שלי. הוא התחבר עם מחשב לקונקטור שנמצא ליד קורא הכרטיסים.

הרווח הוא כ-150 ש"ח פחות לעומת המחיר בחברה (1100 ש"ח לא כולל מע"מ) + שרות עד הבית ושכפול מידי לעומת שבועיים לחכות עד שיגיע מפתח מצרפת (שבועיים צרפתיים יכולים להתארך לחודש בתקופת הקיץ...)

פורסם

היה שלב בהתחלה שבו הוא בדק שהכרטיס שלי אכן מניע. בדיעבד הבנתי שלפי זה הוא מתמחר את העבודה.

בסוף התהליך שאלתי אותו אם הוא השתמש בכרטיס שלי או שהוא שיכפל מפתח בלעדיו. הוא אמר שהוא לא השתמש ואין לו צורך במפתח מקורי כדי ליצור מפתח חדש. יש רק הבדל המחיר לפי הנואשות של הלקוח.

  • 9 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לי תיקנו את המפתח כרטיס ונתנו אחריות שלושה חודשים. בינתיים כבר מחזיק 6 חמסה חמסה...

 

העבודה לא אותה עבודה, כי אם אין לבעל הרכב מפתח תקין נוסף, אין למנעולן אפשרות לשכפול מפתח חדש.

לכן, הוא חייב להגיע פיזית ליחידת הבקרה שקוראת את הכרטיס ולחלץ את הקוד ממנה, "לדחוף" לה קוד חדש או לאפס אותה להגדרות היצרן.

 

צוין שמפתח/כרטיס חדש מהחברה עולה 1100 ש"ח, מענין כמה חסכת כאן, אם לוקחים בחשבון את מחיר העבודה שהיה גובה המוסך בנוסף לחלק.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לי תיקנו את המפתח כרטיס ונתנו אחריות שלושה חודשים. בינתיים כבר מחזיק 6 חמסה חמסה...

 

אפשר פרטים? שני מפתחות לא מניעים...

תודה

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אולי זו לא בעיה של המפתחות? כמו שאני מבין, כרטיס המפתח במגאן אמור להניע גם בלי סוללה, רק לפי קרבה. ככה שאין הרבה מה שיתקלקל שם ועוד בשני מפתחות. לי התקלקלו מספר מפתחות במגאן ובסניק, הבעיה בד"כ הייתה במגעים של הסוללה ושל הלחצנים. השלט לא פתח את האוטו, אבל הניע

פורסם

בפעם הראשונה שילמתי מעל 1000 שח למנעולן ,על מפתח חדש

פעמיים נוספות שלחתי את הכרטיס לתיקון באנגליה. לקח מספר שבועות, ונדמה לי שעלה בסביבות 400 שח עם המשלוח.

בפעם האחרונה, קניתי את כרטיס הפלסטיק עם הלחצנים, מעלי אקספרס. העברתי את המנגנון והכל עבד. עלה כמה עשרות שח

פורסם

במקרה שלי זה קולאוס, אבל אותו פרנציפ. אני די בטוח שאלה הכרטיסים כי כשהשתמשתי בשיטה החצי-ברברית של ה

באחד זה עבד.

יש את השירות הזה, משיהו מכיר? 530 לתיקון כרטיס אחד, 420 אם שניים. אני מהצפון להגיע לת"א לא פשוט.

בנוסף יש ביוטיוב מדריך איך לפתוח

את הקונטקט שנשבר, לא הצלחתי להבין אם זה מסובך ו פשוט (ההלחמה פשוטה, אבל פתיחת הכרטיס מסוגלת להרוס אותו).

יש גם זה. אבל אין לי שלושה שבועות לחכות (וממילא מנעולן יצטרך אז לקדד).

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

הייתי מנסה לפתוח ולהלחים. גם אם ישבר קצת הפלסטיק, את הכרטיס תצליח לתקן. ואז אפשר להזמין ב 50 שח כרטיס מעלי אקספרס (רק הפלסטיק, בלי הבפנים) ולהעביר את המנגנון לשם. https://m.aliexpress.com/item/32890908394.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32890908394&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=1935amp-GjV1RYEoPb_ghORv9j-a5Z5SFwhiOSMHyPgYCSUtJLfGffZmOD_TJaVwrxUaVXu11552766831606

פורסם

לא מזמן הזמנתי מנעולן שעושה גם שכפול מפתחות במחירים טובים תבדוק כמה הוא רוצה

נתן לי אחלה שירות

גיל: 050-9616160

פורסם
לא מזמן הזמנתי מנעולן שעושה גם שכפול מפתחות במחירים טובים תבדוק כמה הוא רוצה

נתן לי אחלה שירות

גיל: 050-9616160

 

תודה אבל באיזה אזור? לא יעזור הרבה אם אתה בבאר שבע...

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
תודה אבל באיזה אזור? לא יעזור הרבה אם אתה בבאר שבע...

מאיפה אתה בצפון? יש כמה טובים שמתקנים בזול בכפר הורדים, בראמה, בכרמיאל


×
×
  • תוכן חדש...