Jump to content

rossro

  • פרסום הודעות

    74
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות rossro

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. באמת לא בוכים על קודנית, אבל יכולתי למצוא שימוש יותר טוב ל 400 ש"ח לגבי הטיפול, התלוננתי לשירות לקוחות, והבטיחו שיתנו לי (עדיין לא קיבלתי, אולי האימייל שלהם פשוט איטי 😏). בכל מקרה מנסים לערבב אותי שם. בהתחלה טענו שהקודנית והטיפול מגיעים ביחד ואני לא זכאי. עכשיו אומרים שאקבל את הטיפול, אבל לגבי הקודנית יש להם סיפור ממש מוזר. לרכבים זולים הם נותנים קודנית, כי גם הקודנית זולה, אבל לרכבים יקרים הם לא נותנים, כי הקודנית יותר יקרה...
  2. קצת על חווית הקניה באלבר... הובטח לי קודנית וטיפול ראשון חינם. כשבאתי לקחת את הרכב, לא קודנית ולא טיפול חינם 😒 מסתבר שהמוכר טעה, והבטיח לי הטבות שמיועדות לרכב שנקנה במחיר מלא, ולא לרכב שנקנה בהנחת 0קמ. למוכר היה ברור, שמכיוון שמדובר בטעות, לא מגיעות לי ההטבות. לי זה היה פחות ברור... על הרכב כבר שילמתי, וההבטחות הובטחו שחור על גבי ווטסאפ. באופן די מזלזל, לא נאמר לי שום דבר מראש על הטעות. את הקודנית החסרה ראיתי מיד, אבל לקח לי שבוע להבין שגם את הטיפול אני לא אקבל. מדובר בהטבות בסך של כ 1000ש"ח - לא סכום זניח. 400 ש"ח ששילמתי לקודנית (ע"פ דרישת הביטוח) + 650 ש"ח עלות טיפול ראשון (בירור
  3. סיכום קצר אחרי אחרי 500 ק"מ: הרכב מרגיש קצת רך, לי זה מרגיש נוח. לא מרגיש כמו מחלת ים כשעולים בסל"ד, הרכב לא הכי שקט, אבל לא כ"כ יצא לי להתקל ברכבים שכן שקטים ב 1000 קמ הראשונים, אני משתדל לא להעמיס יותר מדי על המנוע, אז קשה לי לדעת איך הוא סוחב. די ברור שלא מדובר ברכב על סטרואידים, אבל גם בלי להעמיס על המנוע, לא הייתה בעיה לשייט בעליות בעליות לירושלים עם 6 אנשים (בלי מזגן ואנשים רזים...) המערכת מולטימדיה היא לא משהו להתגאות בו. הבנתי שזה המצב בחלק גדול מהרכבים בארץ לגבי העיצוב - אם מיושן אומר לחצנים פיזיים, במקום תפריטים במולטימדיה, אז אני מעדיף מיושן. לא כ"כ מתאים לי
  4. סגרתי על האאוטלנדר באלבר. 165.5K כולל אגרת רישוי. אספקה תוך 3 ימים, אולי נספיק לטייל בסופ"ש. תודה לכל המגיבים 😃
  5. תודה לכל המגיבים. אני אנסה לסכם מספר נקודות: ל C4 מחיר התחלתי גבוה, וירידת ערך מטורפת של קרוב ל 50% תוך 3 שנים. ירד מהפרק ל SCENIC יש לכאורה מכירה ב 0 קמ. ניסיתי למצוא מכירה בפועל ולא הצלחתי. ירד מהפרק ל 5008 יש מכירה ב 0 קמ. לא ברור אם מדובר במתיחת הפנים. ניסיתי לברר אבל לא חזרו אלי. כרגע אני מניח שמדובר בדגם המיושן. ירידת ערך של כ 35% תוך 3 שנים - בינתיים ירד מהפרק לקודיאק ביזנס יש מבצע של חבר. לא כ"כ רלוונטי לאזרחים פשוטים לאאוטלנדר מחיר טוב ב 0 ק"מ, וירידת ערך של 30% תוך 3 שנים. צריך לצאת דגם חדש שיגרום לירידת ערך לא ברורה (ניחוש שלי - עדיין פחות מה 5008) -
  6. המודעה על C4 ספייסטורר היא בלי כיסוי. אין להם את הרכב לפי מה שהבנתי בסוכנות, האאוטלנדר החדש יגיע ב 2022. אני כנראה לא אחכה. ה 5008 היא כנראה לפני מתיחת הפנים, אני עדיין מנסה לוודא. נראה לי שעם ההתקדמויות הטכנולוגיות המואצות בשנים האחרונות, רכבים הופכים מהר מאוד למיושנים. קצת מזכיר טלפונים סלולריים...
  7. מתלבט בין שני הרכבים... מבחינת שימוש: נוסע 15-20K בשנה, 5 בוגרים ומתבגרים + כלב / נוסע מזדמן. לא מתכנן נסיעות בשטח. מתכנן להחזיק את האוטו 5+ שנים מבחינת מחיר: את האאוטלנדר אפשר לקנות מליסינג 0 ק"מ, בגרסת הפרימיום 2.0 ב 165K. זה אותו המחיר כמו ה C4 ספייסטורר 1.2 טורבו בנזין מהיבואן (לא מצאתי מ 0 ק"מ) שני הרכבים מציעים מערכות בטיחות די דומות, עם יתרון קל ל C4 האאוטלנדר מציע פינוקים כמו גג שמש, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור וכו' לפי התרשמות מחיפושים ברשת: 1. הנסיעה ב C4 כנראה תהיה נוחה יותר. אבל בכמה יותר? 2. האאוטלנדר כנראה יהיה אמין יותר, ויותר
  8. המוכר ביטל את ההזמנה... אומר שלא מצא חברת שילוח שמסכימה לשלוח את זה לארץ. כנראה שכבר אי אפשר להזמין בוסטרים מסין.
  9. בדקתי עם הרנו סניק שלי 2012. זו הפעם הראשונה שהשתמשתי במגביל מהירות, ואכן יש תחושה מאוד לא נעימה כשמגיעים להגבלת המהירות. לדעתי, זו התנהגות סבירה של מגביל המהירות: הדוושה לחוצה -> המהירות עולה -> המערכת מנתקת את הדוושה -> המהירות יורדת -> המערכת מחברת את הדוושה -> המהירות עולה -> וחוזר חלילה אני מניח ששימוש יותר מתאים למגביל המהירות, זה לא לכוון אותו למהירות הרצויה, אלא לכוון אותו למהירות גבוהה יותר. לדוגמא: אם אתה מתכוון לנהוג ב 100 קמ"ש, כוון את מגביל המהירות ל 110 קמ"ש. ככה, תוכל להמנע, מלמצוא את עצמך נוסע 130 בלי ששמת לב.
  10. ניסיתי במיילים, אבל בנימוס... רציתי לברר לפני שאני צועק. מעניין אם זה באמת הנחיה של חברת הביטוח, או יוזמה מקומית של סוכנות הביטוח. מישהו נתקל במקרה דומה? זה נפוץ? אני יודע שהם אוהבים לעשות את הקטע של "אין לך את תעודת הביטוח המקורית? כמה חבל שלא נוכל להחזיר לך", אבל זה משום מה חוקי. לא לשלם בגלל שנשאר פחות מחודש, סיפור אחר לגמרי.
  11. בשעה טובה מכרתי את הרכב השני. עדיין לא קניתי רכב במקומו, ולכן החלטתי לבטל את הביטוח. מדובר בביטוח חובה + ג' שנשארו לו 20 ימים עד סיומו. פניתי לסוכנות הביטוח שלי, ונאמר לי שהביטוח יבוטל, אך ע"פ ההנחיות מחברת הביטוח, מכיוון שנשאר פחות מחודש לתום הביטוח אינני זכאי להחזר. לא מדובר בהרבה כסף, (בערך 100ש"ח), אבל מכיוון שחברת הביטוח לא הייתה מוותרת לי בקלות על 100 ש"ח, החלטתי לבדוק את הנושא... לאחר בירור קצר בגוגל, קיבלתי רושם שחברת הביטוח אמורה להחזיר את הסכום היחסי ללא קשר למספר הימים שנשארו. ע"פ הכתוב באתר משרד האוצר: לגבי ביטוח החובה: "אם הביטול נעשה על ידי המבוטח עקב מכירת הרכב,
  12. נראה שבתקציב שלי אין משהו אטרקטיבי. סה"כ הסניק נותן לי תמורה למחיר שקשה לקבל ממכוניות אחרות. אני אשאר עוד שנה עם הסניק, ואז אבדוק עוד הפעם
  13. מאוד נהניתי מהרנו סניק 2012. אבל עכשיו שוקל להחליף. מעדיף לא לחרוג מ 70K תכונות ההכרחיות: 2016+ צריך להכיל בנוחיות 2 מבוגרים + 3 ילדים ונוער בטיחות טובה אמינות סבירה (יש לי דעה קדומה ונסיון לא מוצלח עם סיטרואן, פג'ו ויונדאי) מרגיש גדול ויציב בנסיעה בין עירונית אפשרות נוחה להכניס ציוד גלישה לאוטו: 5 דלתות, עם אפשרות לקפל את המושבים האחוריים. גם המושב הקידמי צריך להתקפל קדימה או לרדת עד הסוף אחורה תכונות רצויות: גבוה יותר ממשפחתית - לטובת שדה ראיה משופר מערכת בלימה אוטונומית עירונית שעובדת לא רע תכונות לא כ"כ חשובות: צריכת דלק - לא עושה קילומטרז' גבוה התנהגות כבי
  14. הייתי מנסה לפתוח ולהלחים. גם אם ישבר קצת הפלסטיק, את הכרטיס תצליח לתקן. ואז אפשר להזמין ב 50 שח כרטיס מעלי אקספרס (רק הפלסטיק, בלי הבפנים) ולהעביר את המנגנון לשם. https://m.aliexpress.com/item/32890908394.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32890908394&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=1935amp-GjV1RYEoPb_ghORv9j-a5Z5SFwhiOSMHyPgYCSUtJLfGffZmOD_TJaVwrxUaVXu11552766831606
×
×
  • תוכן חדש...