Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר אסטרונומי בכל מקרה. עוד 100K לפה ולשם.

מעניין מה קרה עם הבחור שהזמין LP560-4 חדשה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
.

מעניין מה קרה עם הבחור שהזמין LP560-4 חדשה.

 

ככל הנראה נכון לעכשיו נשארת באירופה ואנוכי ככל הנראה ינהג עליה במסלול עוד חודש 8)

 

יהיה עידכון :-)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
מה הייתם עושים לולא החתימה שלי הא...

אני רק לא מבין דבר 1. אולי מישהו יכול להסביר לי?

אפשר לייבא את ה-R8 בייבוא אישי?! היא הרי נמכרת בישראל... כנ"ל ה-RS6.

למה לקנות דרך צ'מפיון?

 

למה לעודד לפגוע בפרנסה של ייבואן רכב?

 

כנראה שהשירות בצ'מפיון עושה את שלו.

שאנשים קונים רכב הם מחפשים רכב שיהיה לו "אמא ואבא".

עובדה שהמכירות של גרסאות ה-S רק בעלייה, עלו כבר גם 2 גרסאות RS ו-5 R8, חוץ מ-Q7 לא רואים שום אאודי אחרת בייבוא אישי.

 

ובתור דוגמא לפגיעה בפרנסה, ב-2008 הגיעו הרבה יותר גרסאות AMG בייבוא אישי מאשר דרך הסוכנות (למשל נמכרת CL63AMG אחת ב-2008, אבל יצא לי לראות 4 כאלה בייבוא אישי), הייבואן מפסיד כסף בזה שהוא מוכר מכוניות בתקינה אירופאית מלאה ומחוייב להעניק לה שירות לעומת זאת איזה סוכן "ייבוא אישי" בארץ מייבא מכונית משומשת שנמכרת אצל דילרים בארה"ב במחירי "רצפה" יחסית למחיר החדש ואחרי שהוא מוסר לך את הרכב, הוא לא חייב לך כלום.

 

בינינו...אם לא היו סוכנויות לייבוא אישי הכמות לא היתה גדולה כמו שיש היום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
צריך לשמור אותה במחסן מתחת לאדמה עם אזעקות ומצלמות שומרים וכלבים :shock:

 

יש לי רעיון יותר טוב בשבילך , פשוט תשאיר אותה בסוכנות וזהו.

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

אחלה אאודי. התמונות יפות אבל אני מת לראות אותה במציאות.

 

כבר אומר לאבא לקנות לי :wink:

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם
יש לך GT3 997, למה אתה צריך R8? :wink:

 

רציני? :shock::shock::shock:

 

 

אגב, בדר"כ מי שקונה רכבים כאלה הוא עשיר, אז זה לא משנה לו אם זה בייבוא אישי או מהיבואן הרשמי, אז זה עולה כמה מאוד אלפים בודדות יותר... ביג דיל. יש לו "עוד כמה" מאות אלפים....:-)

 

יש מישהו שפורום שאמר שמכוניות יוקרה לא קונים מחסכונות, אלא מלוטו (זכייה)/משכורת מאוד מאוד גבוהה/ירושה גדולה וכו'...

כי מעבר לקניית מכונית נטו יש את עניין התחזוקה הכללי הגבוהה במיוחד: ביטוח מקיף, דלק, צמיגים, תיקונים ועוד...

 

ומשהו שלא קשור, מכונית החלומות שלי:

 

אני עדיין מחכה לזכייה בלוטו.

ושייעבור לעזאזל חוק הספורט המוטורי ונבנה מסלול כבר ראבאק!

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

טוב, אני עדיין לא סגור על זה, אבל מהתמונות שעומר העלה, הג'אנטים נראים הרבה יותר טוב. משום מה חשבתי שהצבע הפנימי שלהם בצבע שחור. אני טועה? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

431 החדש. תענוג :-D

 

מה עם נס הרים? והכביש ליד בירנית בגבול לבנון?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
431 החדש. תענוג :-D

 

מה עם נס הרים? והכביש ליד בירנית בגבול לבנון?

 

נס הרים זה קצת כביש מסוכן, יש לו עליות/ירידות ולפעמים יש דברים שמסתירים בעת המבט.

אז אם כבר רכב כזה נוסע שיידע לרסן את רגל ימין...:-)

 

אאהה וכבוד לעומר על התמונות, הג'אנטים בהחלט מוציאים עין.:wink:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
אם אתה לא רואה את ההבדל בין 4 אגזוזים במכרז לבין צמד בצד שמאל אולי הבעיה לא ברכב ידידי :)

 

אה.. אוקיי.. הבנתי.

פתאום זה לא משנה הצורה של האגזוז אלה המיקום שלו.

 

אז גם בR8 המיקום שונה מאשר בסתם S6/RS6.

בR8 האגזוזים נמצאים במרחק של 4.38 סנטימטר מקצה הרכב בעוד בS6/RS6 הם נמצאים במרחק של 13.7 סנטימטר מקצה הרכב.

 

 

תעשה לי טובה... :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...