Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, טל שביט אינו הולך שבי אחרי פיאט קופה.

רוצה לנסות פעם נוספת?

 

נראה לי אני יודע, זה גיא פרומצ'נקו או דני פרומצ'נקו.:-)

 

(נוטה יותר לדני)

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא יודע מה כל הדיבורים פה על פוזה לא פוזה..אבל לדעתי גם R8 "רגילה" יש עליה די והותר פוזה.

בכל אופן פחות או יותר כל הדגמים החדשים של אוודי הם יצירות אומנות..אפילו הTT שבדרך כלל ממש לא מצאה חן בעיניי נראית פשוט מיליון דולר.

כנראה שאני יהיה בעמדת מיעוט אבל לדעתי כל הדיבורים על "פוזה" קצת מיותרים, אין לה כל כך הרבה מזה.

לא, בעצם כנראה שבארץ יהיה לה הרבה "פוזה", אבל היא פשוט לא כזאת יפה.

אולי אודי הצליחו לגרות אותנו קצת עם תמונות יצרן של רכב שנראה מעט שונה אבל אחרי שרואים אותה במציאות בין אם בתערוכה או על הכביש ההתלהבות לא ממש עולה. העיצוב שלה פשוט מאופק מדי, חסר לה משהו, קשה לי להצביע על מה בדיוק אבל היא יכלה להראות יותר טוב.

לדעתי סדרה 6 נראית יותר טוב בכל מצב ומכל זווית, גם פיאט קופה ואלפא GT (ועוד לא מעט מכוניות קופה).

DSC04001.jpg

פורסם

סדרה 6 נראית יותר טוב ???????

 

ממש לא !(לפחות בעיני) .

 

והרכב נראה גם טוב וגם יוקרתי בהתאם לרמה שלו .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
פרוש בשיא.

 

טוב אני פורש, מי זה?:-o

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

נראה חבל על הזמן!!! בחצי שנה האחרונה ממש התחלתי להתאהב באודי. אבל בשבילי אני יסתפק אפילו בS5 :-D

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

רוני? גדול עיתונאי הרכב של ישראל?!

מה נהיה איתכם?! :shock:

 

אני מדבר על הגדול מכולם - האיש שחייו לא היו חיים ללא פיאט קופה.

האיש שלא היה מוצא סיבה לקום בבוקר ללא אונו טורבו.

האיש שבגיל בי"ס, במקום להיות בשיעור חיבור, הבעה ולשון, הלך להגיר ריר בשירותים על קטלוגים מנייר כרום של מכוניות, אותם היה קונה בסתר וללא ידיעת הוריו.

אל תגידו לי שאתם לא יודעים מי הוא האיש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
רוני? גדול עיתונאי הרכב של ישראל?!

מה נהיה איתכם?! :shock:

 

אני מדבר על הגדול מכולם - האיש שחייו לא היו חיים ללא פיאט קופה.

האיש שלא היה מוצא סיבה לקום בבוקר ללא אונו טורבו.

האיש שבגיל בי"ס, במקום להיות בשיעור חיבור, הבעה ולשון, הלך להגיר ריר בשירותים על קטלוגים מנייר כרום של מכוניות, אותם היה קונה בסתר וללא ידיעת הוריו.

אל תגידו לי שאתם לא יודעים מי הוא האיש.

 

שוב הימור - און יעקובסון.

הוא מהבולטים שיש בתחום הזה.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

רמז נוסף: "עליכם לדעת ולהפנים שאני (השלם את החסר) עיתונאי רכב-נקודה. אני עיתונאי רכב מכובד-כן כן תפנימו את זה כבר לא אחד שמתיימר להיות,חולם להיות או דומה לזה אני עיתונאי רכב המוכר כך ע"י כל עמיתיי למקצוע"

פורסם

אילן פייביש! :-)

 

אבל תהרגו אותי או לא, השם הזה לא מוכר ברמה של טל שביט-און יעקובסון-דני פרומצ'נקו ועוד...

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
רוני? גדול עיתונאי הרכב של ישראל?!

מה נהיה איתכם?! :shock:

 

אני מדבר על הגדול מכולם - האיש שחייו לא היו חיים ללא פיאט קופה.

האיש שלא היה מוצא סיבה לקום בבוקר ללא אונו טורבו.

האיש שבגיל בי"ס, במקום להיות בשיעור חיבור, הבעה ולשון, הלך להגיר ריר בשירותים על קטלוגים מנייר כרום של מכוניות, אותם היה קונה בסתר וללא ידיעת הוריו.

אל תגידו לי שאתם לא יודעים מי הוא האיש.

 

קצת חוש הומור. :lol:

פורסם
א

אם תוכל להסתכל על האגזוזים של הV10 באופן אובייקטיבי ולהגיד שהם לא נראים כמו יונדאי או כמו משהו שעשו בשתי דקות בחדר האחורי בשביל להיות שונים, אשרך.

 

האגזוזים של הV10 נראים בדיוק כמו האגזוזים של כל דגם RS אחר של אודי.

 

0902_04_z+2010_audi_r8_v10+rear_three_quarter_view_in_motion.jpg2009AudiRS6SedanRear400.jpg

 

האגזוזים של הV8 נראים בדיוק כמו האגזוזים של כל דגם S אחר של אודי.

2007AudiS6BeautyRearFlat01FixedSmall.jpgaudi_r8_rear.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ואללה אתה צודק (בדגמים החדשים). אבוי, זה מכוער בכולם !

 

וכמובן שבמקרה כזה נשאלת השאלה למה הR8 לא מופרדת מהעם ? למה היא כמו כל RS?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...