Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל הם לא מחקים את האגזוזים של הסקודריה.

בעוד בין הV8 וV10 של האודי ההבדל הוא בעיקרו בסופית האגזוז (במקום צמד עגולים, אליפסה בודדת),

בין הF430 הסטנדרטית לF430 סקודריה יש הבדל משמעותי;

לא מדובר רק על סופית האגזוז או מיקום היציאה של האגזוזים (כפי שניתן לראות בתמונות שצירפתי) - בסקודריה יש מערכת פליטה שונה לחלוטין (

).

 

F430_press-rear.jpg848691599_67c4029117.jpg

 

נכון, על זה בדיוק "התלוננתי", שהם לא עשו כלום חוץ מסופיות. בהתחלה העלתי הנחה שהם כאילו חשבו לחקות את פרארי ששינו מ4 ל2 אבל אודי שינו רק את הסופיות. אחר כך התברר שכל הRSים ככה.

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה עולה R8 עם וי 8 ? +- כמובן מחיר התחלתי בארץ

 

לא להתחיל עם משפטים כמו "אם אתה שואל כמה זה עולה כנראה שאתה לא יכול להרשות לעצמך"

פורסם

לפני עליית המס בשל תוכנית המיסוי הירוק

הV8 עולה כ1.250 מליון שקל (לפני תוספות ומיקוח).

הV10 עולה כ1.5 מליון שקל (לפני תוספות ומיקוח).

 

אחרי המיסוי החדש המחיר מחירון שלהן צפוי לעלות ב~10 אחוזים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פאק!!! בארץ?? לא יאמן, ראיתי את הכותרת לא הבנתי, חשבתי התכוונת ראשונה בעולם וזה היה נשמע לי קצת מוזר, לא האמנתי שתהיה אחת בארץ, אוטו מדהים :shock:

פורסם

אם לשכן שלך יש R8 V10 ועוד של אשתו, מעניין אותי על מה אתה נוהג...

ניחוש: רנג'-רובר?

שתבוא לאיזה מפגש יהיה מעניין.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לדעתי גם בלבן היא יפה.

מה עלויות בארץ?

 

ועוד - חוץ מלהיסתכל לתוך תא מנוע ולספור - איך עוד אפשר לזהות את V10 מבחוץ?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אגזוזים אליפטיים במקום כפולים וג'נטים מאוטו דיפו :)

 

ויש לנו מכוניות יקרות יותר בשכונה, אבל לא נראות ככה (במיוחד עכשיו אחרי מסודרים שכולם חושבים שR8 זה פרארי).

פורסם
אגזוזים אליפטיים במקום כפולים וג'נטים מאוטו דיפו :)

 

:lol::lol::lol:

 

אתה ממש אנטי אאודי :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מדהים !

רכבים כאלו , הם החלום הרטוב שלי !

 

ברכות לקונה המאושר :) רק תיזהר ממשטרת ישראל ...

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

היה אחד V8 באוטודיל,הוא עדיין באתר אבל העבירו אותו מקום

₪ 1,608,000

למה לקנות בסכום כזה ולא ביבוא אישי במאות אלפי שקלים פחות?

הייתם מוציאים ₪ 1,608,000 בלי לקבל אחריות?

 

אין אף כביש באף מקום בעולם שמתאים למכוניות יותר חזקות ממזדה 3 1.6 אוטו'.

אבל כייף לנהוג במכונית ספורט.

משעמם לנהוג במכוניות כמו RS6,יש הספק ,אין מה לעשות איתו ואתה יושב במכונית משפחתית משעממת.

 

איך אמרו בFIFTHGEAR :

אודי הוציאו את ה R8 כגרסה רגוע של הלמבו אז למה לקנות את זה עם המנוע העצבני?

אייל

פורסם
היה אחד V8 באוטודיל,הוא עדיין באתר אבל העבירו אותו מקום

₪ 1,608,000

למה לקנות בסכום כזה ולא ביבוא אישי במאות אלפי שקלים פחות?

הייתם מוציאים ₪ 1,608,000 בלי לקבל אחריות?

 

אין אף כביש באף מקום בעולם שמתאים למכוניות יותר חזקות ממזדה 3 1.6 אוטו'.

אבל כייף לנהוג במכונית ספורט.

משעמם לנהוג במכוניות כמו RS6,יש הספק ,אין מה לעשות איתו ואתה יושב במכונית משפחתית משעממת.

 

איך אמרו בFIFTHGEAR :

אודי הוציאו את ה R8 כגרסה רגוע של הלמבו אז למה לקנות את זה עם המנוע העצבני?

 

אומנם לא יצא לי לנהוג באחת כזו אבל אני מאמין שיש הרבה מה לעשות עם ההספק של הRS6/4.

פורסם

לא חסר...

 

אומנם לא כמו מה שאפשר לעשות איתו בגרמניה.

אבל אם יש את הכסף, הסיבה שיש פחות מה לעשות עם הרכב בארץ לא צריכה לעצור אותך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...