Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא נמסר ללקוח עדיין.

הרכב הגיע שלשום ונראה מיליון דולר!!!

 

לבן זה הצבע לדעתי במיוחד עם קרבון שחור..

 

נ.ב: הקרבון בצד בV10 מנופח יותר מהV8...

 

התמונות שהועלו לפורום עושות עוול לרכב.. כשרואים את המפלץ הזה בLIVE מבינים בדיוק במה מדובר!

Not the sound of silence -ABARTH

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כדאי לו מאוד שיראה מליון דולר, זה לא רחוק מהמחיר שרוצים עליו בארץ :-):p

 

מצידי שתהיה ורוד עם נקודות ירוקות, העיקר שברשיון הרכב יהיה כתוב "בעלים: DrorZi" ואמרו אמן.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
תוכל אולי להצביע על הדומה ? פשוט אני לא מצליח לראות על מה אתה מדבר.

 

פרארי עברו מזה-

Ferrari_F430_rear_end.jpg

 

לזה-

ferrari_430_scuderia_rear.jpg

 

משיקולי אוירודינאמיקה בסקודריה.

אודי בטח חשבו שזה מגניב אז עברו מזה-

2008audir8rear2.jpg

 

לזה-

0902_02_z+2010_audi_r8_v10+rear_view.jpg

 

הם רק שכחו לשנות גם את הדיפיוזר ולעצב מחדש אז מה שיצא דומה יותר לזה-

lk_07azera_rearview.jpg

 

כלומר, סתם פגוש עם אגזוזים מעוגלים לפי צורתו.

פורסם

לא יודע מה כל הדיבורים פה על פוזה לא פוזה..אבל לדעתי גם R8 "רגילה" יש עליה די והותר פוזה.

בכל אופן פחות או יותר כל הדגמים החדשים של אוודי הם יצירות אומנות..אפילו הTT שבדרך כלל ממש לא מצאה חן בעיניי נראית פשוט מיליון דולר.

פורסם
יש סיכויים שהאודי R8 לוקחת את ה-Carrera S אבל מ-0 ל-100 הפורשה לוקחת.:twisted:

 

לא משנה איזה נתון - אובייקטיבי או סובייקטיבי - יראו לך, אתה מראש פוסל כל אפשרות שלא מופיע בסמל שלה סוס צוהל והמילה שטוטגראט.

היה פה פעם אחד כזה. היום הוא גדול עיתונאי הרכב של ישראל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

 

הם רק שכחו לשנות גם את הדיפיוזר ולעצב מחדש , סתם פגוש עם אגזוזים מעוגלים לפי צורתו.

 

 

טוב, אז אל תקנה :roll:

 

אוטו פשוט מדהים. אין מילים.

פורסם

הבעלים פראייר, במאית מהסכום היה משפר איביזה ומגיע לאותו הספק :)

נראת מעולה בלבן!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא משנה איזה נתון - אובייקטיבי או סובייקטיבי - יראו לך, אתה מראש פוסל כל אפשרות שלא מופיע בסמל שלה סוס צוהל והמילה שטוטגראט.

היה פה פעם אחד כזה. היום הוא גדול עיתונאי הרכב של ישראל.

 

אני נאלץ להסכים איתך... אבל נא לא להגזים.:-)

 

אגב, מי זה העיתונאי הזה?

סתם ניחוש פרוע - טל"ש?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
פרארי עברו מזה-

Ferrari_F430_rear_end.jpg

 

לזה-

ferrari_430_scuderia_rear.jpg

 

משיקולי אוירודינאמיקה בסקודריה.

אודי בטח חשבו שזה מגניב אז עברו מזה-

2008audir8rear2.jpg

 

לזה-

0902_02_z+2010_audi_r8_v10+rear_view.jpg

 

הם רק שכחו לשנות גם את הדיפיוזר ולעצב מחדש אז מה שיצא דומה יותר לזה-

lk_07azera_rearview.jpg

 

כלומר, סתם פגוש עם אגזוזים מעוגלים לפי צורתו.

 

למה לי לא כל כך נראה שהם סתם עשו פגוש ?

במכוניות הללו אין טעם ''סתם'' לעשות דברים הכל עניין של חישוב לא זורקים למכוניות סתם פגושים.

אני מוכן להתערב שהרכב נראה פצצה במציאות ,היו כמה שטענו שהתמונות הן אלה שאשמות ואני מצתרף אליהם . ראיתי את הR8 בחיפה ואת האמת אין עוד רכב (לפחות בארץ) שאנשים מרותקים אליו ככה, ילדים קטנים לא מפסיקים להצביע עליו, מבוגרים מסתכלים עליו בקנאה ואפילו זקנות וזקנים שאני רואה בהדר פשוט נעמדים ולא מבינים מה פשר היצירה הזאת .

בהרבה מקומות בעולם בתערוכות האאודי נראית ומושכת צומת לב יותר ממכוניות אקזוטיות אחרות .

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם
טוב, אז אל תקנה :roll:

 

אוטו פשוט מדהים. אין מילים.

 

אתה חושב\כותב\מתנהג כאילו שזה מדע בדיוני להיות בעל אמצעים לקנות רכב שכזה. אז תן לי להציע לך הצעה גדולה בחינם- תמיד תחשוב קדימה ותשאף להגיע להיות בעל אמצעים מתאימים. הצעד הראשון הוא- להתחיל לחשוב בגדול. למשל, "למה לעזאזל האגזוזים על הרכב ב1.6 מליון שח שלי נראים כמו יונדאי קופה? למה הם לא השקיעו בדיפיוזר? האם יש מתחרות אחרות במחיר הזה שאוכל לקנות? האם הם כן השקיעו בדיפיוזר? האם הם נראים כמו יונדאי או כמו רכב במחיר כזה?תנו להם (ליצרנים) להתחרות על הכיס שלי". אתה צריך לשאול את השאלות. ולא לקבל הכל no questions ask.

 

אם תוכל להסתכל על האגזוזים של הV10 באופן אובייקטיבי ולהגיד שהם לא נראים כמו יונדאי או כמו משהו שעשו בשתי דקות בחדר האחורי בשביל להיות שונים, אשרך. אגב בדיוק אותו דבר לגבי הג'נטים שאכן נראים כמו אוטו דיפו (כמו שצוין כאן), למרות שהם בטוח איכותיים.

פורסם

tt for ever- הפגוש של הV8 והV10 הוא בדיוק אותו דבר. משמע- הם "סתם" עשו אגזוז שונה בעוד בסקודריה זה משיקולים של דינאמיקה.

 

וכמובן, אין ספר שהR8 רכב מרשים מאוד בעיקר בגלל שהוא רחב ומאיים לבלוע אותך.

 

ואין ספק שבמחיר הזה הוא אופציה כמעט יחידה (למי שלא אוהב פורשה) לרכב ברמה כזאת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...