Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהימה.

ומאוד אהבתי את הג'אנטים.

ובלי קשר..אני בטוח שכולכם הייתם מוכנים לקחת אותה לסיבוב גם אם היא הייתה בצבע ורוד זוהר עם נצנצים , ג'אנטים בצבע תכלת ועם ציורים של אש על הדלתות.

אבל כן , גם לטעמי האוטו פחות יפה בלבן , אך עדיין יצירת מופת.

פורסם

יצא לי לראות אחת כזו בסביבה של הרצליה - כפר שמריהו

 

נדמה לי שבצבע כסף, יכול להיות שזו הייתה האודי שמצולמת בסדרה "מסודרים".

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

למה לא לפרגן לרוכש המאושר ? לדעתי נראית טוב מאד. שיתחדש.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
בדיחת השבוע ... היום גם לאלפות כבר אין נשמה .

הרכב מדהים כן ירבו .

 

אתה טועה ידידי, המלל הנ״ל הינו בדיחת השבוע. ראשית אין זה סותר אם גם לאלפא וגם לאודי אין נשמה. שנית הדבר היחידי שנשאר לאלפא זה נשמה. קרי, עיצוב והיסטוריה מפוארת. כל השאר- חסר.

פורסם

משהו בעניין 'נשמה':

אחד שומע באמצע הלילה דפיקות חזקות בדלת הכניסה, הוא פותח אותה ורואה מולו את מלאך המוות.

מלאך המוות: באתי לקחת את הנשמה שלך.

האיש: אין בעיה היא כרגע ישנה בחדר השינה...

 

 

אגב חשבתי שה- R8 הראשונה בארץ כבר נמסרה לתומר לוי - מנכ"ל TML... :lol:

פורסם
יצא לי לראות אחת כזו בסביבה של הרצליה - כפר שמריהו

 

נדמה לי שבצבע כסף, יכול להיות שזו הייתה האודי שמצולמת בסדרה "מסודרים".

 

אלעד

 

במסודרים זה ההאודי הרגילה לפי מה שראיתי.

אלא אם כן עשו שינוי באחד הפרקים החדשים.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
בדיחת השבוע ... היום גם לאלפות כבר אין נשמה .

הרכב מדהים כן ירבו .

 

עוד מומחה לנשמה, עם תת התמחות במכוניות. היו כבר מספיק שרשורים בנושא, ממילא המדובר בהתרשמות אישית של בעל הרכב והאסוציאציות הספציפיות שרכב X מעורר בו, בין אם המדובר באודי R8, אלפא 159 או דייהו מאטיז. חלאס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ברכות לקונה המאושר :)

 

ועל אותו משקל (בערך),לפני 3שבועות בת"א כשהשתדרגתי,עמדה לידי S8 שחורה.

 

הקול שהרכב הזה מוציא בכל רמזור...סימפוניה לאוזניים :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מבדר איך בפגוש האחורי הם ניסו לעשות את זה

ferrari_430_scuderia_rear.jpg

 

ויצא להם כזה-

lk_07azera_rearview.jpg

 

זה מה שנקרא, אין נשמה אבל יש ניסיון :)

 

אגב לא מדובר כאן בחוסר פרגון, זה פשוט הרבה יותר מכוער מהישבן של הV8 האגרסיבית.

 

ag_08r8_rear.jpg

פורסם

כנראה שאני בדעת מיעוט כאן, אך גרסת ה-V8 מספקת בעיני. שיא המומנט שלה מושג בסל"ד סביר יותר(4500 במקום 6500), הצמיגים פחות קיצוניים והמחיר זול ב-200,000 ש"ח.

 

לא יודע מה אתכם, אבל 4.6 שניות למאה ו-301 קמ"ש מירביים בהחלט עונים על דרישותי הצנועות, שלוטוס אליס היתה מספקת בצורה מושלמת :-)

 

נקודה נוספת למחשבה: פורשה קאיימן S עולה חצי מ-R8 עם V8, מספקת 90% מהביצועים(95% ממדידות במבחנים בחו"ל), פאן דומה אך אולי 50% מהפוזה. חצי מחיר, כבר אמרנו?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
כנראה שאני בדעת מיעוט כאן, אך גרסת ה-V8 מספקת בעיני. שיא המומנט שלה מושג בסל"ד סביר יותר(4500 במקום 6500), הצמיגים פחות קיצוניים והמחיר זול ב-200,000 ש"ח.

 

לא יודע מה אתכם, אבל 4.6 שניות למאה ו-301 קמ"ש מירביים בהחלט עונים על דרישותי הצנועות, שלוטוס אליס היתה מספקת בצורה מושלמת :-)

 

נקודה נוספת למחשבה: פורשה קאיימן S עולה חצי מ-R8 עם V8, מספקת 90% מהביצועים(95% ממדידות במבחנים בחו"ל), פאן דומה אך אולי 50% מהפוזה. חצי מחיר, כבר אמרנו?

 

יש סיכויים שהאודי R8 לוקחת את ה-Carrera S אבל מ-0 ל-100 הפורשה לוקחת.:twisted:

 

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
מבדר איך בפגוש האחורי הם ניסו לעשות את זה

 

 

ויצא להם כזה-

 

 

זה מה שנקרא, אין נשמה אבל יש ניסיון :)

 

אגב לא מדובר כאן בחוסר פרגון, זה פשוט הרבה יותר מכוער מהישבן של הV8 האגרסיבית.

 

 

תוכל אולי להצביע על הדומה ? פשוט אני לא מצליח לראות על מה אתה מדבר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...