Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
Gil-c

חוות דעת חיובית על תומר מתומקאר - מושב רינתיה

Recommended Posts

שלום לכולם

רציתי לספר בקצרה על מקרה שקרה לפני מספר חודשים ולא רשמתי בזמנו בפורום.

קומפוננט הרץ אנרג'י צד נהג התחיל לעשות לי רעשים ונשמע כאילו הרמקול ממש הלך. חזרתי לבחור שקניתי והתקנתי אצלו הכל - תומר מתומקאר שיושב במושב רינתיה (www.tomcar.co.il), והראתי לו מה קרה. תומר פתח את הדלת וראה שהרמקול קיבל מכה מהפלסטיק הפנימי של הדלת. במקום להאשים אותי, את אלוהים, את הגורל או את כל העולם, תומר פשוט הוציא סכין יפנית, חתך את הפלסטיק הפנימי בשתי הדלתות, הביא קונפוננט חדש מהקופסא והחליף לי את הצד נהג, וידא שצד הנוסע לא נפגע ועשה את כל זה בלי לקחת שקל. 8)

ההסבר שהוא נתן היה שהמתקין שהתקין לי בזמנו (ובינתיים עזב את תומקאר) לא חתך את הפלסטיק הפנימי כמו שהוא היה אמור לעשות, וכששמעתי בעוצמה גבוהה הרמקול מתישהו קיבל מכה מהפלסטיק ונדפק. זה כמובן אשמת המתקין ולכן הוא תיקן הכל, החליף קומפוננט לאחד חדש ולא לקח שקל.

רמת השירות והאמינות של תומר היא חיובית בצורה יוצאת דופן על רקע הנטייה הישראלית הטיפוסית להאשים את כולם חוץ מאת עצמך, והוא קנה אותי לעד עם האמינות המקצועיות והשירות המדהים שלו. כל מה שקשור לסאונד לאוטו ולדברים שהוא מתעסק בהם אני הולך אליו.

 

אין תחליף לאמינות כזאת.:-D


:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאד

 

רבע שעה לאחר שפירסמתי את הפתיל הזה וממש במקרה החלטת לפרסם.

זה לא ישנה את מה שקרה שם היום לחבר שלי ולא יהפוך את המקום לנפשע פחות.


2012 Ford Fiesta Ambiente

Magenta Workshop

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא ראיתי בכלל את מה שפרסמת ולא קראתי אותו...

פרסמתי את זה בעקבות זה שהייתי באדיר מערכות בהרצליה פיתוח שעשה עלי רושם לא משהו. הייתי צריך לעמוד ליד עובד שלו ולבדוק בדיוק מה הוא בודק, ואשכרה לראות בעיניים שלי שהמרים חולונות באזעקה שלי לא נשרף אחרי שהוא אמר ש"99% שהוא נשרף". מזל שלא האמנתי לו.

אדיר מערכות כמובן ראה מה מותקן אצלי באוטו (קופטוננטס הרץ אנרג'י קדמיים, אינפיניטי רפרנס אחוריים, סאב הרץ סדרה גבוהה ומגבר אודיסון 5 ערוצים) והתחיל לדבר ולא ממש לתת מחמאות אם אתה מבין, על הכיוון של המערכת שלי בלי לדעת שלא תומר כיוון לי את המערכת אלא בחור בשם דרור שעובד גם עם אדיר מערכות... :)

דיברתי עם תומר אחר כך לגבי הכיוון (הוא כמובן הסכים לוודא שהכיוון אצלי בסדר בלי שום תוספת תשלום) ואז נזכרתי שלא סיפרתי את הסיפור הזה לפני כמה חודשים.

 

אני לקוח רגיל ואין לי שום אינטרס נסתר או משהו כזה. מה שאתה מספר על תומקאר נשמע לי תמוה ולך תדע - יכול להיות שבאמת תומר טעה וחשב שיש לו את זה במלאי (הוא בדרך כלל מדבר איתך תוך כדי שהוא עם הראש ברצפה מתקין איזה משהו למישהו חח***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים***).

בכל מקרה אני יכול להגיד בפה מלא ששירות אחרי קניה אצל תומקאר זה משהו שלא ראיתי באף מקום אחר.


:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי. מתנצל על האשמת השווא :-)


2012 Ford Fiesta Ambiente

Magenta Workshop

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בסדר, לא נעלבתי או משהו :)

אגב, לפי ההכרות שלי את תומר אני בטוח שאם תדבר איתו ותספר לו בדיוק מה קרה ומה הנקודת מבט שלך ושל חבר שלך בסיפור, הוא יכה על חטא, יתנצל ולך תדע אולי גם יפצה את חבר שלך או משהו כזה. הוא לא בחור כזה של חארטות וסיבובים לפי מה שאני יודע ובאמת באמת שזה לא נשמע לי מתאים הסיפור שסיפרת שם, אבל לך תדע... אני הייתי מדבר איתו בכל מקרה. להפסיד אתה לא יכול.


:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו זה לא נשמע כאילו "תומר נתן שירות יוצא דופן". אם כי להיפך.. ואני אסביר.

 

אם הוא קורא לעצמו בית התקנות מקצועי והוא לא בדק שיש איזושהי "התנגשות" בין רכיבי הדלת לרמקול שהוא (או המתקין השני שלו) התקין, אז כנראה שהוא לא כזה מקצועי. זה שהוא לקח אחריות על הטעות שלו זה נחמד, כי זה חסך לך קצת טרטורים, אבל זה עדיין לא שירות מעל למצופה.

 

אני אישית לא מכיר אותו ולא שולל, אבל כשיש סיבה להלל מהללים, ולא בגלל דברים שמובנים מאליהם.

 

ולגבי שאלתו של צבי - אני בטוח שכן אפשר לעשות משהו נגד מקרים כאלה, אבל חובת ההוכחה היא על התובע, ואם לא היה איזה הקלטה או עדות ברורה זה בזבוז זמן..


HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא כן בחור של חארטות נקודה. הוא מנסה לדחוף מוצרים של הרץ לכל מי שנכנס אליו בגלל שהוא חבר של היבואן, ויש לו גם המון טענות שקריות לי אישית הוא אמר שמגברי JBL גורמים לרעשי מנוע:roll:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נאור מה רע במוצרים של הרץ

זה שהוא חבר,אח,דוד,בעל,אישתו וכ'ו ויש לו ביד מוצרים שהוא עובד איתם שהוכיחו את עצמם מבחינת איכות ואמינות ואם הוא קונה בכמויות הוא מקבל מחירים יותר זולים אז מה רע בזה הרי גם הקונים נהנים ממחיר יותר מוזל

לגבי זה שהוא אמר לך "שמגברי JBL גורמים לרעשי מנוע" זה משהו אחר

עכשיו היסתבכת עם roni_n :-)


::FEEL THE {XS} power::

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הוא כן בחור של חארטות נקודה. הוא מנסה לדחוף מוצרים של הרץ לכל מי שנכנס אליו בגלל שהוא חבר של היבואן, ויש לו גם המון טענות שקריות לי אישית הוא אמר שמגברי JBL גורמים לרעשי מנוע:roll:

 

 

מחזק!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי מקרה דומה אצלו.

גם אני הרסתי סט קדמי הרץ אנרג'י והוא החליף לי אותו.

בהתחלה אמר ש"התאכזרתי" למערכת אבל החליף את הרמקול הימני. (הממברנה פשוט נקרעה - הוא אמר שאף פעם לא ראה דבר כזה).

אחרי זה כשראינו שהבעיה לא נפתרה הוא החליף לי גם רמקול שמאלי, טוויטרים, קרוסים וכל זה בלי לקחת שקל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

על זה בדיוק אני מדבר. זה שירות מעולה וכל אחד צריך ללמוד ממנו...

 

ברור שהמתקין שהיה אצלו לא היה מקצועי מספיק, בגלל זה הוא העיף אותו לכל הרוחות (וכל פעם שהזכרתי אותו הוא התעצבן ישר :) ).

 

גם אני חושב שאין שום רע בשיווק של מוצרי הרץ, הם מעולים ללא ספק, ואני מרוצה מאוד מהסאב והקומפוננטס שיש לי.

 

נשמע לי הזוי לחלוטין שהוא אמור משהו על רעשי מנוע וJBL :lol::lol::lol: גם אם מישהו - כל מישהו - יגיד משהו רע על JBL, לא נראה לי שהוא חושב שאנשים מטומטמים ויגיד כזה דבר... :-P לי הוא אמר (בצדק) שJBL מורח את הבאס. הוא נתן לי לראות בעצמי בכך שהוא הוציא סאב JBL, סאב הרץ, ועוד כמה סוגים וחיברתי אחד אחד עד שראיתי איזה אני הכי אוהב (הרץ כמובן... מה לעשות).


:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אותו מתקין עבד אצלו דיי הרבה זמן.

לפני שלוקחים עובדים לא אמורים לבדוק אותם ליום יומיים?

רק לאחר שמגלים שהם עשו נזקים צריך לפטר אותם?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

שמע לא אמרתי שהבנאדם מושלם, אמרתי רק שהשירות שלו מדהים :wink:

למרות הפאשלה הזאת אני מרוצה מאוד.


:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...