Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, לפני 10 ימים עברתי טסט (מזל טובבב :-)). אז כבר התחלתי לחשוב רציני יותר על רכב לנהג חדש, וככל שחשבתי על זה החלטתי שצריך לצאת מהפנטזיה של איזה שירוקו, מיטו או גולף חדשה, מבחינת הכסף הן בתקציב (חוץ מהשירוקו), התקציב שלי הוא בערך כ150K ולאחרונה החלטתי שאני רוצה אוטו שיהיה אוטו ראשון לנהג חדש, אוטו שאני לא יפחד עליו. חשבתי ללכת על פולו GTI שנת 2008-2007, תעלה בערך 100, ולא עולות לי עוד אופציות לראש, אז בואו תעזרו לי

 

המטרה היא לא לקנות רכב יד שניה ב150K כי אז עדיין יהיה חבל לי עליו אז בלי A3ים וסדרה 1 למיניהם

 

תודה ושבת שלום ומבורך :)

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההבדל היחיד מבחינתך בין הפולו למיטו הוא עלות הקנייה שלהם, כך שאני לא מבין למה על אחת "תפחד" ועל השנייה לא. בכל מקרה יש ביטוח כך שאם יקרה משהו, תקבל החזר. ואם אתה רוצה רכב שלא תפחד עליו, אז קודם כל אתה צריך לעשות שינוי בחשיבה - לא להתפרע על הכביש, לנסוע בזהירות וללמוד לאט לאט לנהוג טוב יותר. לכן אני ממליץ לך להמנע מרכב ראשון ספורטיבי אלא ללכת על סופר-מיני רגילה, להחזיק אותה שנתיים-שלוש ואז להתקדם הלאה. אני מניח שאתה ממילא מתגייס בתוך שנה כך שזה מתאים. עוד המלצה - בעוד שלושה חודשים לערך, אחרי שתתפוס בטחון על הכביש, קח קורס נהיגה מתקדמת שישפר את יכולות הנהיגה שלך.

 

לסיכום - ההמלצה שלי היא לקנות סופר-מיני חדשה בכ-100 אלף שקלים, ולשמור את שאר הכסף לעוד שנתיים-שלוש בכדי שתוכל להתקדם לרכב ספורטיבי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם תנהג בזהירות אז לא יקרה לרכב כלום, ולמה אתה חושב שעל רכב חדש אך פחות יוקרתי יהיה פחות חבל מאשר על אחד ישן ויותר יוקרתי?

 

ואם זה השיקול היחיד שלך אני ממליץ בחום על קנגו/ברלינגו/דובלו/טורניאו או סאוואנה משומשת.

על כאלה רוב הסיכויים שלא יהיה חבל

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

רכב שלא תפחד עליו זה יהיה רכב ישן שלא יהיה לך אכפת לדפוק אותו.

גם אם תיקנה סופר מיני בסביבות ה100 אתה עדיין תפחד עליה.

פורסם

רוני שאפו לשינוי בקו המחשבה.

 

לצערי רק לפני שבוע חזינו בכביש 38 מה הפירוש של רכב ביד לא נכונה. 6 הרוגים.

 

לפותח השרשור קרא את האמור בלינק הזה וקבל ממנו את הצורך לרכוש רכב לפי יכולותיך הנהגיות ולא הכספיות, ולאט לאט להתקדם.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=265115&highlight=%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95+%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98

 

חיכית 17-18 שנה לרגע הזה של קבלת רישיון אל תהרוס לך את חייך ברגע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני אקצין את מה שרוני אמר עוד יותר.

 

אל תשקיע אפילו 100. אם יש לך 150, סגור 100 בחסכון ל-3 שנים (בהנחה שאתה מתגייס ל-3 שנים). קנה רכב ב-50, בשאיפה עם ESP וציון בטיחות סביר (4/5), אולי גם אחד שכבר נסרט קצת פה ושם. לא ספורטיבי מדי ולא כזה שיעשה עיניים לאנשים (לך תדע לאיזה מקומות תגיע איתו בצבא, בהנחה שלא תמיד תסע בטרמפים...).

 

תצבור ניסיון, תלמד נהיגה מתקדמת.

 

עוד 3 שנים תמכור אותו בכמה תמכור, תפתח את החסכון שלך ותקנה בכיף מיטו או מה שיבוא לך...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

נהג חדש שהוציא רישיון לא צריך בשלב כזה רכב ספורטיבי. אני ממליץ לך רכב קטן מהיר כמו הTSI יספק אותך מעל הראש.

פורסם

אולי אני קצת "זקן", והתשובה שלי לא תמצא חן בעיניך. אבל אחד מנהגי הראלי הטובים בארץ (שגם חבר בפורום), קיבל כרכב ראשון מאביו (בעל מוסך) וולבו ישנה. רק אחרי שריסק אותה, והבין את הסכנה הגלומה בהשתוללויות, קיבל רכבים מהירים יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כן, כי כל מי שכותב כאן, אם היה לו תקציב של 150K לקנות רכב כשהוא קיבל רשיון היה אומר לעצמו "לא, אני לא אקנה רכב שאני חולם עליו כבר 10 שנים, אלא גורטאה כי אני נהג חדש". אני מוכן לשים כסף שאף אחד כאן לא היה קונה גורטאה מרצונו. קצת צבוע ;)

 

אני לא מסכים איתכם.

לפותח השרשור, אם אתה לא צריך להפוך עולמות בשביל ה100-150 אלף האלה, אין סיבה שלא תקנה רכב שתאהב, שתהנה ממנו ושאתה ממש רוצה. זאת בהנחה שאתה כן יודע לשלוט בעצמך (כי ברכב אתה עדיין לא יודע) ולא סתם תשתולל על הכביש ללא נסיון. אחרי הכל גם עם גורטאה אפשר להשתולל ורכבים חדשים בטיחותיים יותר.

 

אני אישית דיי אוהב את הפולו GTI. גם המיטו והגולף שנכנסות בתקציב שלך הן אופציות טובות.

יש גם את האיביזה FR החדשה, אך לדעתי השתיים האחרונות הנ"ל עדיפות.

על כל רכב חדש אתה תפחד ולכן תבחר את מה שאתה הכי אוהב והכי טוב בתקציב שלך.

הדרך הטובה ביותר - נסיעות מבחן.

פורסם

לא הייתי ממליץ על רכב מוגדש /ספורטיבי, אבל על רכב חדש דווקא כן.

מאזדה 2, סוויפט, איביזה 3 דלתות- כולן יתאימו.

תתפנק, תפנק ותהנה, אח"כ תתקדם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני די מסכים עם gil. די צבוע. אולי בגלל שגם אני הייתי כזה.

גם לי בגילך היה אוטו ספורטיבי 3 דלתות. אין מה לעשות. זה משפר חיי המין של מתבגר.:wink:

אבל מאוד לא פרקטי.

לכן הייתי הולך על גולף TSI ג'נריישן. אידאלי מכל הבחינות.

גם יש עליו פוזה,גם לא חסר לה כוח וגם ניתן להעמיס שלוש בחורות מאחורה.

פורסם
אני אקצין את מה שרוני אמר עוד יותר.

 

אל תשקיע אפילו 100. אם יש לך 150, סגור 100 בחסכון ל-3 שנים (בהנחה שאתה מתגייס ל-3 שנים). קנה רכב ב-50, בשאיפה עם ESP וציון בטיחות סביר (4/5), אולי גם אחד שכבר נסרט קצת פה ושם. לא ספורטיבי מדי ולא כזה שיעשה עיניים לאנשים (לך תדע לאיזה מקומות תגיע איתו בצבא, בהנחה שלא תמיד תסע בטרמפים...).

 

תצבור ניסיון, תלמד נהיגה מתקדמת.

 

עוד 3 שנים תמכור אותו בכמה תמכור, תפתח את החסכון שלך ותקנה בכיף מיטו או מה שיבוא לך...

 

 

יש סיכוי לא רע שאם הוא ייסגור 100K ב"חיסכון" הוא ייקבל 95K תוך 3 שנים.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
אני די מסכים עם gil. די צבוע. אולי בגלל שגם אני הייתי כזה.

 

כולנו היינו שם וכולנו היינו כאלה!

מה, כל מי שנוהג היום טוב יודע לנהוג ככה בגלל קורסים בנהיגה מתקדמת? לא. זה מוסיף, אבל בטח לא הסיבה העיקרית.

יודעים לנהוג טוב בגלל נסיון עבר, בגלל דברים (ולא מעט שטויות) שעשינו. זה לא בא ככה סתם ולא אחרי קורס נהיגה של כמה שעות. יש כאלה שמסכנים חיים של אחרים בשטויות שלהם ויש כאלה שמסכנים רק את עצמם או אפילו את זה לא, וזה הבדל עצום.

 

נכון שנהג חדש לא צריך STI, אבל הרכבים שהוזכרו ונכנסים בתקציב לא קרובים לזה.

פורסם
כן, כי כל מי שכותב כאן, אם היה לו תקציב של 150K לקנות רכב כשהוא קיבל רשיון היה אומר לעצמו "לא, אני לא אקנה רכב שאני חולם עליו כבר 10 שנים, אלא גורטאה כי אני נהג חדש". אני מוכן לשים כסף שאף אחד כאן לא היה קונה גורטאה מרצונו. קצת צבוע ;)

 

אני לא מסכים איתכם.

לפותח השרשור, אם אתה לא צריך להפוך עולמות בשביל ה100-150 אלף האלה, אין סיבה שלא תקנה רכב שתאהב, שתהנה ממנו ושאתה ממש רוצה. זאת בהנחה שאתה כן יודע לשלוט בעצמך (כי ברכב אתה עדיין לא יודע) ולא סתם תשתולל על הכביש ללא נסיון. אחרי הכל גם עם גורטאה אפשר להשתולל ורכבים חדשים בטיחותיים יותר.

 

אני אישית דיי אוהב את הפולו GTI. גם המיטו והגולף שנכנסות בתקציב שלך הן אופציות טובות.

יש גם את האיביזה FR החדשה, אך לדעתי השתיים האחרונות הנ"ל עדיפות.

על כל רכב חדש אתה תפחד ולכן תבחר את מה שאתה הכי אוהב והכי טוב בתקציב שלך.

הדרך הטובה ביותר - נסיעות מבחן.

נהג חדש לא צריך רכב ספורטיבי בטח שיש אלטרנטיבות כמו גולף TSI או C4 עם המנוע של BMW שלא פחות מהירה מרכב ספורטיבי. אין צורך ברכב ספורטיבי מובהק.


×
×
  • תוכן חדש...