Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההבדל היחיד מבחינתך בין הפולו למיטו הוא עלות הקנייה שלהם, כך שאני לא מבין למה על אחת "תפחד" ועל השנייה לא. בכל מקרה יש ביטוח כך שאם יקרה משהו, תקבל החזר. ואם אתה רוצה רכב שלא תפחד עליו, אז קודם כל אתה צריך לעשות שינוי בחשיבה - לא להתפרע על הכביש, לנסוע בזהירות וללמוד לאט לאט לנהוג טוב יותר. לכן אני ממליץ לך להמנע מרכב ראשון ספורטיבי אלא ללכת על סופר-מיני רגילה, להחזיק אותה שנתיים-שלוש ואז להתקדם הלאה. אני מניח שאתה ממילא מתגייס בתוך שנה כך שזה מתאים. עוד המלצה - בעוד שלושה חודשים לערך, אחרי שתתפוס בטחון על הכביש, קח קורס נהיגה מתקדמת שישפר את יכולות הנהיגה שלך.

 

לסיכום - ההמלצה שלי היא לקנות סופר-מיני חדשה בכ-100 אלף שקלים, ולשמור את שאר הכסף לעוד שנתיים-שלוש בכדי שתוכל להתקדם לרכב ספורטיבי.

 

רוני

 

רוני שאפו לשינוי בקו המחשבה.

 

לצערי רק לפני שבוע חזינו בכביש 38 מה הפירוש של רכב ביד לא נכונה. 6 הרוגים.

 

לפותח השרשור קרא את האמור בלינק הזה וקבל ממנו את הצורך לרכוש רכב לפי יכולותיך הנהגיות ולא הכספיות, ולאט לאט להתקדם.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=265115&highlight=%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95+%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98

 

חיכית 17-18 שנה לרגע הזה של קבלת רישיון אל תהרוס לך את חייך ברגע.

 

כולנו היינו שם וכולנו היינו כאלה!

מה, כל מי שנוהג היום טוב יודע לנהוג ככה בגלל קורסים בנהיגה מתקדמת? לא. זה מוסיף, אבל בטח לא הסיבה העיקרית.

יודעים לנהוג טוב בגלל נסיון עבר, בגלל דברים (ולא מעט שטויות) שעשינו. זה לא בא ככה סתם ולא אחרי קורס נהיגה של כמה שעות. יש כאלה שמסכנים חיים של אחרים בשטויות שלהם ויש כאלה שמסכנים רק את עצמם או אפילו את זה לא, וזה הבדל עצום.

 

נכון שנהג חדש לא צריך STI, אבל הרכבים שהוזכרו ונכנסים בתקציב לא קרובים לזה.

 

יש כאן צעירים שחושבים שאם יש לך כסף השמים הם הגבול אבל לא STI. למה גיל לא STI? הרי הוא מינימום שומאכר!!

 

יש כאן צעירים שחושבים כי יש להתקדם עם הרכב. להתחיל ברכב פחות תזזיתי פחות ספורטיבי ולאט לאט להתקדם ולעבור לרכבים חזקים יותר, כמו למשל המלצתו של רוני. רוני לא דיבר על גרוטאה הוא דיבר על סופר מיני חדשה שיש בה את כל אמצעי הבטיחות המודרניים ועדיין היא ברת שליטה קלה יותר. ותן לו את הקרדיט של כתב רכב מקצועי .

 

והסטטיטיסטיקות לא משקרות לצערינו. נהגים חדשים עושים בין פי שניים לבין פי שלוש תאונות מאלה שיש להם וותק של יותר מעשר שנים. בין אם הצעירים נוסעים על טרנטה ובין הם נוסעים על STI.

 

ואתה יכול להגיד שהנהג הוא הגורם הקובע והאחריות שיש לו או אין לו. הבעיה הגדולה ברכב חזק היא שהנהג חושב שהוא יודע. וכאשר הוא עושה טעות פטאלית ברכב חזק לפעמים התוצאה היא קטלנית. ברכב יותר חלש אפשר לעשות טעויות רק מרווח הבטחון יותר גדול.

 

זה ההבדל בגישה וההבדל הזה הוא לפעמים ההבדל בין לחיות או לא. ונכון חיים רק פעם אחת אבל רצוי שאלה יהיו חיים ארוכים.

 

אם הייתי בטוח כי רק הנהג הלא מיומן היה נהרג , עצוב , אבל זו בחירתו. הבעיה היא חבריו שברכב ושאר המשתמשים בדרך.

תזכורת התאונה של 6 הרוגים , רק אחד אשם עוד 4 חברים מעודדים התוצאה 3 הרוגים ברכב אחד 3 הרוגים ברכב השני שכל אשמתם הייתה כי נסעו על הכביש באותו רגע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חלאס כבר להקצין. קשה לי להבין אותך ואת מה שאתה מנסה להעביר בהודעות שלך. מה אתה רוצה?

סך הכל דיברנו על גולף לנהג חדש ואתה קופץ כאילו הבן אדם הולך להרוג את עצמו מחר בבוקר.

גולף! פאקינג רכב משפחתי סטנדרטי לחלוטין שכמעט כל סוגי הנהגים נוהגים בו כיום.

 

חלאס.

פורסם

עוד לא הגעתי להחלטה, את כל הדברים שאמרתם כאן אני כבר ידעתי, לדוגמא שהייתי מת לגולף GTI שנת 08-07 שתעלה 120 אבל זה 200 כ"ס זה מוגזם לנהג חדש, יש לי מודעות בקטע הזה אני לא קיר שחושב 150 אלף ש"ח אז יאללה כמה שיותר כוח ופוזה. אבל בכל זאת פתחתם קצת את עיני..

 

האופציות שלי נשארו אותו דבר בינתיים, גולף TSI חדשה (120 כ"ס), איביזה FR חדשה (120 או 150 אני לא כ"כ זוכר), או פולו GTI שנת 2008-2007 (150 כ"ס). אני ידוע שאלו מנועים גדולים (יחסית כמובן) אבל אילו רכבים בטיחותיים ואני יודע שאם אני יכנס בקיר ב100 קמ"ש חס וחלילה התוצאה תהיה כמעט זהה, אבל אני מקווה שאדע להשתלט על עצמי, ולכן אני גם יקח קורס כדי ללמוד קצת לשלוט באוטו כמו שהמלצתם לי.

 

אה ושכחתי לציין שאת תקופת המלווה אני מעביר על טוארג V8, שיש לו 450 כ"ס (מפני שזה הרכב היחיד בבית), אמנם זה לא אותו דבר כי אין לי את האפשרות להתפרע כי אמא יושבת לידי ומציקה לי, אבל עדיין אולי אני ירגיש\ילמד איך זה לנסוע על רכב על מנוע ענק..

 

תודה על כל התגובות!! ושיהיה לכם שבוע מצויין :)

פורסם

350 כ"ס התבלבלתי טעות שלי

 

ואבא שלי ז"ל נפטר לפני 5 שנים, ככה שזה רק אני אמא שלי ואחותי, אחותי בת 19 ועוד לא הוציאה רישיון מסיבות לא ברורות.

בעצם יש גם את הרכב שהיה של אבא שלי ז"ל, יגואר XJS קבריולט שנת 96, ולא נראה לי שאני אנהג עליו בכמה שנים הקרובות, שמרנו את הרכב בגלל ערכו הסנטימנטלי.

פורסם

לפחות לך נשארה מזכרת בסטייל. גם לי כשאבי נפטר נשארה מכונית שנת 96. איביזה 1400 בלי מזגן שצבע שלה התקלף.

שמור על היגואר מכל אותן סיבות.

פורסם
הגיעה כבר הפולו GTI החדשה?

 

לא אבל בכל מקרה נראה לי היא לא תהיה יפה :S למרות שמנוע 1.2 ו2 מגדשים (לפי מה ששמעתי) יכול להיות מאד נחמד חחח

פורסם

דיל מעולה

 

לא בשבילך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...