Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת לא קשור :shock:

בכל מקרה אני בדעה של הבחור עם הS3, לך קנה רכב ספורטיבי לייט, תדפוק אותו קצת בחנייה, תעשה קצת פוזות על בנות 16 ותגדיל את הביטחון העצמי שלך :lol:

 

אין לך מה לדאוג זה בסך הכל רכבי הנעה קידמית עם ESP,לא חזקות ובטיחותיות.

אין כמעט הבדל בינן לבין מאזדה 3 ספיריט לדוגמא.

 

אותן שטויות אפשר לעשות עם STI או עם פונטו חבוטה, זה הכל תלוי בבגרות ובחינוך של הנהג.

פורסם
אז בוא אני אקצין את זה לרגע, ומצטער על השפה מראש.

אתה בן 7, אתה יכול לקבל כמה בחורות שתרצה, לזיין כמה שבא לך. אוקיי? עכשיו, כל מה שתוכל לעשות איתן זה לשחק בלגו.

או

לקבל את אותן הבחורות שאתה רוצה, רק בגיל 16, 17, 18, מתי שיתחשק לך.

אני אשחק איתן לגו בגיל 7 ואזיין אותן בגיל 16 17 ו18, מתי שיתחשק לי. סבבה? ;)

פורסם
אני אשחק איתן לגו בגיל 7 ואזיין אותן בגיל 16 17 ו18, מתי שיתחשק לי. סבבה? ;)

אחי, בלי להעליב, אבל בגיל 7 לא ידעת מזה הדבר הזה למטה, חשבת שזה רק לפיפי. לא שאני לא הייתי ככה.

בקיצור, אי אפשר לאכול ת'עוגה, ולדפוק עוד אחת ישר אחריה D:

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

בסך הכל עניתי על מה ששאלת.

ידעתי לשחק לגו בגיל 7, וזה לא היה עם הדבר הזה שעושים איתו פיפי.

ובגלאים האחרים, כבר ידעתי דברים אחרים שכן קשורים לדבר הזה...

וזה כבר ממש לא קשור.

 

אז תפסיק לרשום דברים שלא קשורים, אני חושב שהסברתי את דעתי :)

פורסם

אוקי.

אז בתור אחד שקיבל כרכב ראשון את זה שיש בחתימה, אני מוכן להגיד שהיום במחשבה שניה הייתי מוותר על זה.

אם אתה שואל אותי 150 אלף על רכב בתור רכב ראשון זה בזבוז ענק, במיוחד לאור העובדה שעוד שנה אתה גם מתגייס וסביר להניח שלא תיראה את הרכב יותר מדיי, וחבל. אני עוד פחות מחודש מתגייס, ואצלנו "מזל" שיש מי שינהג ברכב ביומיום, אחרת הוא היה סתם יושב בחניה ( לפחות עד שאני אראה איך יהיו היציאות שלי... )

אם אני הייתי בוחר לקנות היום רכב חדש הייתי הולך על סיאט איביזה החדשה ( אפשר לבקש יותר מזה? ).

גם חסכונית יותר בדלק וגם ביטוח זול יותר.

אין ספק שזה מסוונר שההורים מציעים רכב ב 150K שקל ( אלא אם כן ה 150 אלף הם שלך? ), אבל כמו שאמרתי במחשבה על העתיד זה לא הדבר הכי נכון לעשות.

פולו GTI יד שניה זה רעיון טוב, אבל שוב אני מציע לך לחשוב טוב טוב על העתיד שלך בצבא והשיקולים לגבי הרכב.

 

נ.ב

אם אתה קונה בסוף רכב חדש, רק לא שחור.

פורסם

לדעתי כפי שכבר צויין , זה לא האוטו עושה את הנהג אלא הנהג עושה את האוטו , אני מכיר מספיק אנשים בעלי מכוניות ספורטיביות מגיל צעיר מאוד (ואני מדבר על איוו , קליאו ספורט וגם חבר טוב שקיבל במתנה מאבא שלו הונדה סיויק טייפ R חדשה מהחברה מתנת הוצאת רשיון) , כולם ללא יוצא מן הכלל נוהגים בזהירות ובמתינות (הכל יחסי..) ונכון לעכשיו , וחלפו מאז כמה שנים , לא עברו שום תאונה ב"ה.

מצד שני יש גם חברים בעלי מכוניות הרבה פחות חדישות וכלל לא ספורטיביות (פיאט פונטו לדוגמה..) שהצליחו לעשות טוטאלוס ולצאת בנס בחיים..

אם אתה מרגיש שאתה אחראי מספיק לנהוג בזהירות גם אם יש בידך את הכוח לנהוג כמו משוגע , אז כן , תיקח את הרכב שתמיד חלמת עליו ואל תקשיב לעצות למיניהן , אבל תהיה כנה עם עצמך.

במידה ואתה מרגיש לא בטוח עדיין אז אני מציע לך ללכת על רכב פחות ספורטיבי להתחלה , ובתקציב כמו שלך לא חסר מכוניות טובות וחמודות בעלות מראה ספורטיבי.

אתה עוד צעיר ותמיד יש זמן להתקדם הלאה.

בכל אופן לא משנה מה תבחר , אני מקווה שתיסע בזהירות ותלמד טוב טוב את מגבלות הרכב לפני שאתה מתחיל "להשתגע" איתו , כמו שלמדתי על בשרי כשעשיתי תאונה יומיים אחרי שנגמר לי המלווה..אבל כמו שאומרים..מטעויות לומדים , כל עוד הטעות היא ברת תיקון (אם אתה מבין למה אני מתכוון..קיצר תאונה ב50 קמ"ש היא לא כמו תאונה ב150 קמ"ש)

עוד שיקול שצריך להיות לך הוא העובדה..כן..עובדה..שאתה עומד לשרוט ולדפוק את האוטו כמה וכמה פעמים..זה קורה לכל נהג שחדש על הכביש ופשוט בלתי נמנע אין מה לעשות.

שיהיה לך בהצלחה , ואני באופן אישי הייתי הולך על הפולו GTI.

פורסם

בפירוש,

אני בתור נהג חדש לא הייתי לוקח אחריות על אוטו ב150K.

האוונסיס החדשה של אבא שלי אני מת מפחד כל פעם שאני נוהג עליה לדפוק אותה(אני לא נוהג עליה לבד רק עם אבא שלי),וכן אחרי חודש שנגמר לי המלווה אמא שלי קיבלה שפשוף לא קטן ברנקס שלה שעשיתי בחניון.

ובאמת הייתי ממליץ לך בתור נהג חדש ולא בתור מישהו שהיה בזה בעבר להתחיל באוטו משומש ולא להתחיל על ההתחלה ברכב כל כך יקר של 150 אלף שקל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
בפירוש,

אני בתור נהג חדש לא הייתי לוקח אחריות על אוטו ב150K.

האוונסיס החדשה של אבא שלי אני מת מפחד כל פעם שאני נוהג עליה לדפוק אותה(אני לא נוהג עליה לבד רק עם אבא שלי),וכן אחרי חודש שנגמר לי המלווה אמא שלי קיבלה שפשוף לא קטן ברנקס שלה שעשיתי בחניון.

ובאמת הייתי ממליץ לך בתור נהג חדש ולא בתור מישהו שהיה בזה בעבר להתחיל באוטו משומש ולא להתחיל על ההתחלה ברכב כל כך יקר של 150 אלף שקל.

 

הרבה כאן זה עניין של בטחון. גם כשאני קיבלתי את הרישיון דיי פחדתי על הרכב של אחותי ( סיביק 2007 ), אבל לאט לאט מקבלים בטחון ולא מפחדים לנהוג על שום רכב.

לי אין בעיה לעלות על האקורד שלנו ( שיש לה רק ביטוח חובה לנהג חדש ), לא מפחיד אותי בכלל.

לדעתי הוא צריך לחשוב טוב טוב מה יהיה בעוד שנה - שנה וחצי כשהוא יצתרך להתגייס.

פורסם
הרבה כאן זה עניין של בטחון. גם כשאני קיבלתי את הרישיון דיי פחדתי על הרכב של אחותי ( סיביק 2007 ), אבל לאט לאט מקבלים בטחון ולא מפחדים לנהוג על שום רכב.

לי אין בעיה לעלות על האקורד שלנו ( שיש לה רק ביטוח חובה לנהג חדש ), לא מפחיד אותי בכלל.

לדעתי הוא צריך לחשוב טוב טוב מה יהיה בעוד שנה - שנה וחצי כשהוא יצתרך להתגייס.

אני חושב שתחושה שלך וביטחון זה לא הכל,דבר שחשוב לא פחות זה דעה של נהג וותיק שיאשר שאתה בסדר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אוי נו באמת, תעשה לי טובה.

ובדקת כמה תאונות עושים נהגים חדשים עם רכבים לא ספורטיבים? לא.

אתה פשוט שומע יותר על מקרים שבהם נהג חדש עם TT עושה תאונה.

 

אין שום קשר. נהגים חדשים עושים שטויות ואני חושב שרכבים ברמה גבוהה, יהיו יותר בטיחותיים לנהג חדש בזמן נהיגה וגם בזמן תאונה. שוב אנחנו לא מדברים כאן על STI ושות'. אלא על גולף TSI, מיטו, פולו GTI, איביזה FR וכו'.

אף אחד מהרכבים האלה לא עובר את ה150 כ"ס, דבר שהיום כבר הופך להיות דיי סטנדרטי בהרבה מאוד רכבים.

(עם כל הכבוד, אתם לא יכולים לקרוא לFR רכב ספורט אימתני שמסכן חיי נהגים ללא נסיון. חלאס.)

 

ן צורך בכישורים מיוחדים להשתלט עליהם ולדעתי אחלה רכבים ללמוד עליהם לנהוג ובגלל הכח שכן יש להם, יכולים לשרת אותך לאורך זמן.

 

הסיבה היחידה לא לקחת רכב חדש\יקר בתור נהג חדש היא מגוון הדפיקות שאתה עתיד לגרום לרכב עקב חוסר הנסיון.

אבל זה כבר עניין של כסף.

 

 

 

לפני 30 שנה רכב של 150 כ"ס היה חיית טרף סופר ספורטיבית. יכולת הנהג לא השתפרה מאז. אנשים נסעו ברכב של 50-70 כ"ס והיו מבסוטים.

 

תקרא טוב טוב את מה שאתה כתבת באדום. קח את זה עוד קצת , וזה כבר לא עניין של כסף זה עניין של חיים.

 

וזה דרך אגב מה שאנחנו מסבירים לכם , אבל הראש שלכם הוא ראש טוב .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז בוא אני אקצין את זה לרגע, ומצטער על השפה מראש.

אתה בן 7, אתה יכול לקבל כמה בחורות שתרצה, לזיין כמה שבא לך. אוקיי? עכשיו, כל מה שתוכל לעשות איתן זה לשחק בלגו.

או

לקבל את אותן הבחורות שאתה רוצה, רק בגיל 16, 17, 18, מתי שיתחשק לך.

הוא יקבל גם בגיל 7 וגם בגיל 16 וגם בגיל 30. אלא לא יהיו אותן בחורות והן תמיד תהינה בנות 18 כשרות חוקיות והכי יפות שיש.

תפסיקו למדוד את החליפה עליכם. היא עשויה מחומר אחר שאתם לא רגילים אליו.

פורסם
לפני 30 שנה רכב של 150 כ"ס היה חיית טרף סופר ספורטיבית. יכולת הנהג לא השתפרה מאז. אנשים נסעו ברכב של 50-70 כ"ס והיו מבסוטים.

 

תקרא טוב טוב את מה שאתה כתבת באדום. קח את זה עוד קצת , וזה כבר לא עניין של כסף זה עניין של חיים.

 

וזה דרך אגב מה שאנחנו מסבירים לכם , אבל הראש שלכם הוא ראש טוב .

"אנחנו" "אתם", מה נסגר איתך?

 

ולפני 60 שנה היו חמורים, אז מה? (ואפשר להתווכח על "יכולת הנהיגה" לא השתפרה, כי כבר לומדים נהיגה על רכבים עם 120 כ"ס)

 

אני קראתי את מה שכתבתי ואני אגיד לך שוב, בפשטות- זה לא קשור לרכב

פורסם
אני חושב שתחושה שלך וביטחון זה לא הכל,דבר שחשוב לא פחות זה דעה של נהג וותיק שיאשר שאתה בסדר.
עברתי את תקופת המלווה יפה מאוד ( למעלה משנה שיש לי רישיון ללא המלווה ) ואף פעם לא מעירים לי לרעה על הנהיגה שלי, להפך.

אין לי כוח לפרט יותר מזה.

 

לפני 30 שנה רכב של 150 כ"ס היה חיית טרף סופר ספורטיבית. יכולת הנהג לא השתפרה מאז. אנשים נסעו ברכב של 50-70 כ"ס והיו מבסוטים.

 

לא ניראה לי שזה נכון להשוות רכב מלפני 30 שנה עם 150 כ"ס לרכב מודרני בימנו עם 150 כ"ס.

פורסם

כן, תבאסו עוד יותר את פותח השירשור, אולי שיקנה חמור וגמרנו?! :roll: הכי בטיחותי (כי הוא לא מהיר ואי אפשר להשתגע איתו), והוא גם הצעה טובה כלכלית, כי הערך שלו לא יורד בגלל שהוא עבר הרבה ידיים (או שכן? :| ).

כן צבא, לא צבא, כן תראה, לא תראה. תקנה רכב שתהנה ממנו עד הצבא (מי אמר שלא תהנה ממנו גם בזמן הצבא?! :x אני לדוגמא נהנה מהרכב שלי גם בצבא, ויותר מאי פעם). לא יסתדר אח"כ? אפשר למכור, לא ביג דיל. כמה הוא כבר יפסיד? 20K? (לא נכנס לשיקולים וחישובים כלכליים). לפחות הוא יהנה מהרכב, בניגוד לרכב ישן :?

שורה תחתונה: החלטה שלך, תבחר בין המיטו לגולף או ל-FR :-D:wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...