Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בוכה שנמאס לך כל הזמן להשתדרג בחומרה של ה- PC בגלל שהמשחקים מתקדמים כל הזמן, אז הפתרון שלך הוא PS-2?? זה כמו שיימאס לי לבזבז דלק בנהיגה עם STI ואני יחליט לעבור לפיאט אונו.

 

חוץ מזה - מי אמר לך שאתה צריך לקנות משחקים של PS3 בארץ ולשלם עליהם 400 ש"ח?? על PlayAsia שמעת? משחקים ל- PS3 בחצי המחיר ואצלך בדואר תוך פחות משבוע. ועוד שנה שנתיים, לצרוב דיסק של 40 גיגה לא יהיה יותר "מטורף" מלצרוב דיסק DVD של 4.7 גיגה לפני 7-8 שנים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

החנות אמינה

יש לך שנה אחריות (לא יצא לי להשתמש בה בכלל) והפריצה עובדת כמו שצריך

 

18 תשלומים בקרדיט זה אומר שתשלם עוד ריבית על העסקה לך על ה-3 תשלומים, סה"כ 2000 ש"ח.

 

יאללה תתחדש :)

פורסם

200 שקל למשחק?

 

יש לי בערך 30 משחקים במחשב 30 כפול 200 זה 6 אלף שקל לא משתלם כלכלית בכלל.

 

אביתר אתה יכול להגיד בוודאות שהמכשיר שיש ברשותך הוא גאספר?

 

כי שמעתי שיש הרבה חנויות שמוכרות ואומרות גאספר וזה לא גאספר

בדקתה שהמכשיר גאספר? יש מלא מדריכים ברשת שראיתי למשל אמור להיות רשום על הספק 150 w

 

שמעתי שהחנות הכי אמינה היא enjoystick משו כזה.

 

טוב תודה רבה לכול החברים שנתנו לי כיוון ועזרתם.

המשך יום טוב גבי.

פורסם

לא רוצה להגיד סתם

אין לי מושג אם הוא גאספר מה שאני יודע שהוא עובד באמינות, ובהתחלה שקניתי הייתי חורש עליו שעות על גבי שעות

 

מבחינת החנות אני מרוצה ממנה.

תעשה תשיקולים שלך איפה לקנות, 100-200 שקל לפה הוא לשם זה לא קריטי בשביל השקט הנפשי

פורסם

שלום

אני גם חושב לקנות xbox 360 והשאלה שלי היא האם ניתן לראות סרטי HD דרך המכשיר

 

והאם מציג כתוביות בעיברית?

 

תודה

קשה באימונים קל בים

פורסם

כן כבר יצא לי לקרוא הכול על האקסבוקס רוב השעות הפנויות שלי אני קורא על האקס בוקס.

 

כנראה עדיף לשלם באמת עוד 100 200 שקל בשביל השקט הנפשי

 

אם כי אביתר הבאתי לי את החנות הכי זולה בשוק.

 

כנראה שהרכישה תתבצע בenjostick צריך לדבר איתם .

 

שוב פעם תודה לכול העוזרים.

פורסם

בן כמה אתה ד"א?

ואחרי שתקנה תרשום חוות דעת כי אני שוקל גם לקנות X360 לעצמי

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני בן 21 אבל אם אפשר לדעת מזה קשור לטופיק?

 

אין בעייה חוות דעת תקבל

אני מקווה שתיהיה חיובית 2000 שקל על מכשיר למשחקים הרבה כסף.

 

כמובן שעדיף מאשר לשדרג חומרה כול חצי שנה

 

והרכישה כנראה תתבצע בvgs חנות אמינה ו100 שקל פחות מאנגויסטיק.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור:

יש לי פלסטיישן 2 הדגם העבה,נקנה אי שם בתחילת דרכה של הקונסולה,לפני כמה זמן הפסיק לקרוא צרובים פשוט.

איזה צ"יפ כדאי לקנות לו?ראיתי שהמחירים הם בין 150-450,מה ההבדל ביניהם?

או שאני מסתבך יותר מדי ולקנות פשוט את הכי זול?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...