Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה רבה על התגובות המהירות.

אשמח אם אקבל תשובות מדויקות יותר ברמת הפריט.

לדוגמא אם הגיר מחליק יש סיכויים גבוהים שהדיסקיות שחוקות.

בחיבור לסורק לא נמצאו תקלות.

כמו כן השמן שהוחלף היה בצבע אדום דהיינו אין סימנים לשחיקת דיסקיות.

בברכה חיים כהן.

יש לי פאסאט CL 1800 שנת 91', היו לי החלקות בגיר 096, ביצעתי כיוונון של לחץ השמן במוח של הגיר והכל הסתדר.

מצורף לינק איך לעשות זאת.( כנראה שמתאים גם לקוד גיר 01M/095

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=62154

פורסם
בזמן האחרון הגיר עושה בעיות.

הרכב פאסאט 93 אוטומט 1800 סמק,290000 ק"מ.

בכל החלפות ההילוכים הגיר בועט ובהילוך 3 ל-4 במכה חזקה ההילוך מוחלף.

מבקש עזרה מה צריך לשפץ כדי שהגיר יחזור למצבו המקטרי.

כמו כן החלקת הילוכים -איזה חלקים יש לתקן.

הוחלף שמן גיר והוחלף פילטר גיר.

ולא פתר את הבעיה.כמו כן כדי לעבור למצב רוורס

כשהרכב קר הרכב לא נוסע אחורה ובשהרכב חם הרכב משתלב להילוך אחורי רק לאחר משחק בידית ההילוכים

האם כל התקלות קשורות?

קבל עוד לינק

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3888041

×
×
  • תוכן חדש...