Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בעלים של פולקסווגן פסאט, איזשהו גאון מעך לי בחנייה את שתי הדלתות, קמטים של 2 ס"מ כך שאי אפשר למשוך את הפח.

הייתי במוסך המרכזי וגם אצל פחח פרטי , שניהם אמרו לי שאני צריך להחליף שתי דלתות-הכי פשוט.

הם ימצאו לי דלתות טובות ואין בעייה.

 

אבל אם התיקון מתבצע במוסך המרכזי לעומת הפרטי, ישנו תיעוד. קונה עתידי שירצה לקנות ממני הרכב יראה בפרוטקול הרכב החלפת 2 דלתות , יחשוב שהמכונית עברה ארוע טראומטי קשה, וזה מפריע למכירה.

ברור שבמוסך פרטי התיקון לא מתועד עם כל המשתמע מכך.

 

לדעתי הפחחיה בצמפיון נראית אכותית----וכאן הדילמה ???

פורסם

ומה נראה לך בדיוק,שכאשר תרצה למכור את הרכב מכון הבדיקה לא יכתוב שהחליפו את הדלתות /חלקי מרכב ?

אם אתה חושב שלא אתה פשוט חי בסרט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני מטפל בכל הרכבים שהיו לי עד היום במוסך שמיתעסק במכונאות פחחות וצבע במחירים שאתה תצחק ולא תאמין. אם אתה גר באיזור המרכז פנה אליי בפרטי.

:)
פורסם

תצלם את הנזק לפני התיקון וכך לא תהיה שום בעיה במעמד המכירה.

לא מכיר את הפחחים/צבעים בצ'מפיון אבל אני מעדיף בעל מקצוע שהוא פחח מוכר ומתעסק רק בזה .

Peugeot 208GTI

פורסם

האם מישהו חושב שהפחח / צבעי בצ'מפיון גם מבשל לעובדים?

 

מקום העבודה לא קובע. קובע טיב העבודה, שתלוי בעובד, בין אם הוא נמצא בצ'מפיון ובין אם הוא נמצא בפחחיה /צבעיה שלו.

 

ובקשר להחלפת הדלתות. לא אמרת את גיל הרכב אבל מניסיוני עדיף מקורי משומש על תחליפי .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מציע לך לצלם את הנזק ולהעלות לפורום. קשה להעריך אפשרות לתיקון ללא מראה עיניים.

 

כ"כ, מצטרף להמלצתו של רפי לין (מנסיון אישי). תתפלא מה פחחים מסוגלים לעשות לפעמים (תיקונים ללא פירוק או החלפת

דלת. תלוי במקרה). מציע לך לגשת להתייעצות במקום זה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...