Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 8 שנים עם הבורה, אמא שלי החליטה שצריך רכב חדש.

כבר חודשיים אנחנו בהתלבטות והכסף לקניית הרכב אמור להכנס עוד חודש וחצי.

 

אגב לשכנע את אמא שלי לקנות רכב שהוא לא של VAG זה בלתי אפשרי, מה שגם ירדנו מהעניין של המונדיאו כי היא שותה דלק.

הרכב משמש 4 נהגים במשפחה, אני, אחי הגדול וההורים.

 

התנאים הם.

מנוע בנזין, אין לנו צורך בדיזל כי אנחנו לא נוסעים הרבה בשנה, מה שגם המיסוי הירוק הולך "להפיל" את השוקר של הדיזל.

תקציב: 145K-150K.

 

האפשרויות.

גולף TSI 122, הגולף פלוס לא באה בחשבון כי לא אהבנו את העיצוב שלה.

ג'טה TSI 122, בהתחלה היינו נעולים על הרכב הזה, אבל היום פחות, כי היא מבוססת על גולף דור 5.

סיאט אלתיאה.

אוקטביה TSI.

 

חשבנו לקנות את הדגם המוזל של הסופרב, אבל הבנו שההוצאות בקנייה של הרכב יעברו אפילו את ה-160K.

עוד אופציה מעניינת, זה הסיאט אקסאו שאמורה להגיע בקרוב, לפי מה שהבנו המחיר שלה יהיה בסביבות 150K, ואין לנו בעיה לחכות כי הכסף לקניית הרכב יהיה זמין רק עוד חודש וחצי, וחשוב לנו רכב מרווח כי אנחנו גבוהים במשפחה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ג'טה שמבוססת על גולף 5 זה לא בהכרח רע, להיפך. גולף 5 ירד מפס יצור בגלל עלות גבוה של יצור עצמו. 35 שעות עבודה לעומת דור 6. גולף 5 משוכלל ומתקדם מאוד בהשוואה ל 4 לעומת 6 שנולד לחסוך עלויות יצור .

סיאט אקסאו מבוסס על פלטפורמה קודמת של A4.

פורסם
ג'טה שמבוססת על גולף 5 זה לא בהכרח רע, להיפך. גולף 5 ירד מפס יצור בגלל עלות גבוה של יצור עצמו. 35 שעות עבודה לעומת דור 6. גולף 5 משוכלל ומתקדם מאוד בהשוואה ל 4 לעומת 6 שנולד לחסוך עלויות יצור .

סיאט אקסאו מבוסס על פלטפורמה קודמת של A4.

 

ידוע לנו על סיאט.

דוקא לא יזיק, אאודי A4 דור קודם במחיר של 150K מהניילונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
ידוע לנו על סיאט.

דוקא לא יזיק, אאודי A4 דור קודם במחיר של 150K מהניילונים.

 

אני מציע לחכות לאקסאו בכל זאת רכב הכי יפה לפי דעתי משאר המנהלים האחרים כגון מונדיאו או 6 ממה שידוע לי האקסאו אמרוה להגיע עם מנוע TSI עם תיבת הילוכים DSG הצעה שלי אל תמהרו.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

×
×
  • תוכן חדש...