Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול כמה בערך אמור לעלות מנוע חדש בנפח 4000 ???צביעה מחדש של כל הרכב??? ולהעביר את האוטו טסטים של בערך 3 שנים ??? ולמי שבאמת יודע מהי בערך צריכת הדלק לרכב??? (הבנתי שהמון) בנוסף מהי עלות הביטוח???

(העניין עדיין לא יצא לפועל זה עדיין בבדיקות וחישובים ויש זמן.... :D )

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

הרבה כסף, בנוגע לביטוח וטסטים, אל תדאג, הרכב יכול להרשם כאספנות ואז אתה פטור מטסטים עד למתי שאתה רוצה לסוע איתו. הביטוח במחיר מוזל מאוד.

פורסם

תודה, למישהו יש מידע על צריכת דלק וכמה בערך אמור לעלות לי מנוע :roll: היתי שואל על שיפוץ המנוע הנוכחי רק אני לא יודע מה הבעיות הספציפיות שלו אז אני אחכה עד שאני אדבר עם בעל הרכב...

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם
תודה, למישהו יש מידע על צריכת דלק וכמה בערך אמור לעלות לי מנוע :roll: היתי שואל על שיפוץ המנוע הנוכחי רק אני לא יודע מה הבעיות הספציפיות שלו אז אני אחכה עד שאני אדבר עם בעל הרכב...

 

אם אתה שואל על צריכת הדלק אז האוטו לא ממש בשבילך, הוא צורך הרבה אפילו הרבה מאוד דלק.

 

כמה עולה מנוע ? השאלה היא איזה בדיוק, כי אם אתה מחליף מנוע אולי כדאי שתלך כבר על V8 ואז העכרתי היא שהפרוייקט יעלה בין 15 ל-20 אלף ש"ח לפחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

טוב.....אז ככה....

 

אין דבר כזה בשנת 1974 מנוע 4000 V6, מה שיש כיום באוטו הוא מנוע בנפח 4100 6 צילינדר טורי עם קרבורטור שני פתחים, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בת 3 הילוכים.

 

לגבי צריכת דלק, במקרה והכל תקין ו"נקי", 1:6-7 בנסיעה רגועה, יותר אם אתה "לוחץ".

 

אם הרכב שנת 1974, אתה לא צריך לשלם אגרות של 3 שנים אלא רק אגרת אספנות וכן גם בביטוח יש לך 75% הנחה כרכב אספנות. אם לא תרשום אותו כאספנות, תאלץ לשלם כ3300 ש"ח לשלוש שנים אגרות + כמעט 3000 ש"ח ביטוח חובה וצד ג'.

 

 

מקווה שעזרתי,

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אלא אם אתה משיג בארה"ב מנוע חדש לגמרי ואז מי יודע מה עלות הקניה והיבוא (מנוע משופץ למוסטנג משנות הששים, שבעים עולה מ 1200 דולר עד 4500 דולר, לא כולל משלוח, מכס וכאב ראש...)

בשיפוץ תחת השגחתך אתה יודע בדיוק מה יש במנוע.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

להפשך דבריו של ליאור...לא כדאי לשפץ את המנוע או לייבא, ניתן למצוא חופשי מנועים כאילו בארץ במצב טוב ובזור, אבל מי נשאר ברכב כזה עם מנוע 6??!!עדיף להחליף ל 8!ובאמת לפי השאלות שלך אוליי זה לא כל כך בשבילך......רכב כזה בנויי לסופיי שבוע וברגע שמשפצים העלויות יכולות להיות אסטרונומיות (ללא מבינים)....אבל תמיד טוב לנסות!

שוב, אני מאמין שליאור יכול לעזור לך בכל הנושא, תפנה ישירות אליו.

 

מיכה

פורסם

תמונות של הפיירברד:

http://mostang.pic.co.il

 

מה לדעתכם מצב הצבע? מה צריך לעשות כדי להחזיר את הצבע למצב חדש? מה העלויות?

 

(אני יודע שזו השקעה אני שואל על עניינים כספים רק כדי לדעת את הכסף שידרש היה לי)

 

אני ישמח אם תוסיפו את כל דעתכם הנוספת כדי לתרום למען פרויקט זה. :p

 

ליאור

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

לפי דעתי יש לך הרבה לעבוד עליה אבל היא ניראת שווה ביותר הכל זאת בהצלחה וכשתסיים לעבוד עליה תפרסם תמונות טוב אחי :wink:

פורסם

מישהו רוצה לעזור לי???... מה דעתכם על האוטו??? יש קישור למעלה הבנתי ששתי בוכנות שלו לא תקינות מה העלות??? האם עדיף לתקן את זה וזהו??? מה לדעתכם מצב בצבע?? כמה ואיך היה להחזיר את צבעו של האוטו לחדש??? ואני ישמח לכל תוספת של ידע או אמירות נוספות על פרויקט ואוטו זה.

 

בתודה ליאור. :wink:

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

תראה בעקרון אני דיי מתחיל ב"עסק"

וממה שהבנתי עד כה "אסור" להישאר עם המנוע 6 צילינדר

אז כניראה שכדאי להחליף ל וי 8

עכשיו בקשר לצבע

חובה להיפטר מהחלודה ולצבוע מחדש (אני מאמין שכל פחח יוכל לפתור לך את זה...) כמה שיותר מהר!!!

אלא אם כן אתה רוצה כונס אויר תוצרת בית... :lol:

 

מקווה שעזרתי אפילו בקצת

 

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

×
×
  • תוכן חדש...