Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין למה "אסור" להישאר עם מנוע 6 צילנדרים??? לא יספיק תיקון הבעיות המרכזיות והחלפת גומיות, חומרים שונים במנוע , שימונים וכו.. אני אומר זאת מכיוון שהבנתי מחבר שנסע ברכב שהאוטו כמובן נוסע וכמו שהתכנאי שהוא הביא איתו הבעייה באוטו הן שני הבוכנות הלא תקינות ולא היו דברים נוספים חבר שלי טען בנוסף שההילוכים לא עברו באופן חלק. אם לדעתכם עדיין כדי להחליף מנוע אז דבר ריאשון לאיזה מנוע ולמה ומה העלויות שלהם (בארץ)???

הכוונה שלי בקנית רכב זה היא דבר ריאשון הכיף שבשיפוץ והלמידה ודבר שני אוטו זה היה מיועד לסופי שבוע למפגשים הנאה וכו...

 

ליאור. :p

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

ת'שמע זה לא שאסור...!

או שהמנועים האלה עושים יותר בעיות מהוי 8

אבל יענו אם אתה רוצה אמריקאית "אמיתית"

(רק לפרופורציה הוי 8 הכי חלש הוא 150 כ"ס

אז ה 6 בטור......)

אז אין לך מה לחפש עם המנוע הזה..

ובעקרון הבאתי לך את הקישור סתם בשביל שתראה פחות או יותר מחירים

אני מאמין שהכי טוב להביא משומשים...

 

מקווה שעזרתי

 

מתן

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
אני לא מבין למה "אסור" להישאר עם מנוע 6 צילנדרים??? לא יספיק תיקון הבעיות המרכזיות והחלפת גומיות, חומרים שונים במנוע , שימונים וכו.. אני אומר זאת מכיוון שהבנתי מחבר שנסע ברכב שהאוטו כמובן נוסע וכמו שהתכנאי שהוא הביא איתו הבעייה באוטו הן שני הבוכנות הלא תקינות ולא היו דברים נוספים חבר שלי טען בנוסף שההילוכים לא עברו באופן חלק. אם לדעתכם עדיין כדי להחליף מנוע אז דבר ריאשון לאיזה מנוע ולמה ומה העלויות שלהם (בארץ)???

הכוונה שלי בקנית רכב זה היא דבר ריאשון הכיף שבשיפוץ והלמידה ודבר שני אוטו זה היה מיועד לסופי שבוע למפגשים הנאה וכו...

 

ליאור. :p

 

היי ליאור,

 

אז ככה..... ישנן מכוניות קלאסיות, ישנן מכוניות ספורט, ישנן מכוניות תצוגה, ישנן מכוניות להנאת הנהיגה, ישנן מכוניות ליום יום וישנן עוד הרבה הגדרות. חלק מהמכונית "ברות המזל" אף יענו למספר מההגדרות הנ"ל יחדיו.

 

לדעתי אם תקנה את המכונית הזאת אתה "תקפוץ מעל הפופיק", לא כל מכונית מתאימה ללמידה והתחלה והסיבה לכך נעוצה במורכבות המכונית, נסיונך בשיפוץ ותחזוקת רכב "ישן", גב כלכלי ועוד.

 

התסריט הכי פשוט של מקרה שאתה מתאר, הוא קניית מכונית, רצון לחסוך עד כמה שאפשר בשיפוץ כי "זה יקר לאללה", כלומר את האובראול תעשה אצל מי שיהיה באמת זול, את הפחחות והצבע תעשה אצל מי שנתן הצעה נמוכה והוא "אומן כבר 40 שנה" בתחום, החשמל ישאר כמו שהוא אבל החשמלאי יסדר את הקצת דברים שלא בסדר (טלאים, קומבינות חשמלאים וכו')...

 

מה שאומר...שבסופו של דבר תהיה לך מכונית שאמנם תסע, אמנם תיראה טוב אך אם אל תעשה לי שיפוץ מקיף וייסודי של כל המערכות, ואני לא מדבר על פירוק שלדה כמו שכמה מטורפים עושים ( :shock: ) אלא שיפוץ שבו כל מערכת ברכב משופצת ומטופלת וקשה לי להאמין, בלי חלילה לזלזל, זאת על סמך קריאה של כל מה שרשמת עד עתה, שיש לך את הנסיון והאפשרות לכך. תוך זמן לא רב תפטר מהמכונית כי היא תעשה לך בעיות ולא תבין למה כי הרי "שיפצת" אותה קומפלט....וזה אגב מסביר למה לכל-כך הרבה מכוניות קלאסיות ואספנות על הכבישים הם יד 15-20....בדיוק בגלל הסיבה שציינתי.

 

תחפש מכונית קצת יותר פשוטה, קצת פחות מורכב אך מהנה בכל זאת, תתחיל איתה, תלמד איתה, תעשה טעויות כי כל הכיף בטעויות הוא ללמוד מהן ורק אז תתקדם להגשמת חלומות....

 

בהצלחה....ספר לנו איך אתה מתקדם עם ההחלטות והלבטים,

 

ליאור ברוך.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

שלום לכולם, דיברתי עם מישהו בעיניין הרכב המדובר ולפי מה שאני מבין הרכב דבר ריאשון מעוקל ולרכב ישנם המון בעיות חוץ מהבעיה להחזירו לכביש מכיוון שזה בלתי אפשרי כאשר הרכב מעוקל נאמר לי שהרכב הוא רכב שהיה בהשכרה ושהמנוע הוא לא המקורי אלה מנוע בנפח 6000 שדורש החלפה בנוסף האוטו דורש צביעה רצינית וסידור כל הפנים שלו, צמיגים,גלגלים ועוד... ועוד... בקיצור לפי דבריו של האיש אני ירד מהאוטו לאחר שאני יאמת את הדברים עם בעל האוטו כמובן...

לפי מה שאני מבין מי ליאור שדיבר איתי אז יש בבעלותו שתי רכבי פיירברד שהוא מוכר אז קראה שאני יתחיל לבנות על זה... הבעיה העיקרית שלי היא שנכון לעכשיו אין לי את הסכום המבוקש מכיוון שבתוכנית הישנה שלי הכוונה שלי הייתה ללכת לעבוד להשיג את הכסף הנדרש לקנות את הרכב ומשם להמשיך לעבוד ולאט לאט "להעמיד" את הרכב עד למצב נסיעה נורמאלי.... בכל אופן תודה לכולם על העזרה :)

 

ליאור.

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
×
×
  • תוכן חדש...